DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 139 z 207
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 207
 #1058834  autor: tytan1
 09 gru 2018, 16:57
czy u was tez występują problemy z netem w orange (trayfa orange free) , szczególnie przy udostępnianiu przez hot spota , na inne , laptopa np. , nie chce łączyć , a jak przełącze z LTE na 3g w telefonie to działa , ale też nie zawsze , coś nie tak ??? :? :? :oops:
 #1058847  autor: tytan1
 09 gru 2018, 18:14
Ta witryna jest nieosiągalna Nie udało się znaleźć adresu IP serwera ze stroną www.telepolis.pl.
Wypróbuj te rozwiązania:

Sprawdź serwer proxy, zaporę sieciową i konfigurację DNS
Uruchom Diagnostykę sieci systemu Windows
DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG

Aktualizacja :)

Juz naprawiłęm.
Problem może być bardziej skomplikowany, niż Ci się wydaje. Mnie to wskazuje na coś z DNSami. Sprawdź, z jakich korzystasz. Jeśli masz jakieś lokalne typu 192.168.0.1 albo 192.168.1.254 to się ich pozbądź. Usługi Google czasami na nich świrują. Osobiście korzystam z DNSów mojego operatora bo mam do nich pełne zaufanie. Nie wiem jakie oferuje Twój także najbezpieczniej będzie skorzystać z Googlowskich (8.8.8.8, 8.8.4.4)



taki mam komunikat :roll: :roll: :roll:
Ostatnio zmieniony 09 gru 2018, 18:29 przez tytan1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058858  autor: tytan1
 09 gru 2018, 19:34
kurcze, mam komunikat że nie aktywny lub minął termin ważności pakietu (a miałęm smsa przedwczoraj żę 50gb przyznany i 14dni ważny) :roll: Może to przez późniejszą aktywację bez limitu + Gb w wersji 7dniowej skasował go ?? :shock:
Muszę chyba spróbować reklamację złóżyć :-D :smt006
 #1058859  autor: tele2017
 09 gru 2018, 19:38
Weź chłopie zarejestruj swój numer na komputerze na stronie zarządzania kontem telefonicznym https://www.orange.pl/moj_orange/
i wtedy będzie bardziej wiadomo i klarowniej co się dzieje z twoimi usługami i stanami poszczególnych kont i to za darmo, bo wszystkie sms które ci podano wcześniej są płatne. Tylko kody USSD są darmo ale wszystkiego nie sprawdzają. Zdaje się że żeby z chata reklamacyjnego skorzystać także trzeba mieć konto mój orange.
 #1058870  autor: marcin19883
 09 gru 2018, 20:37
tytan1 pisze:
09 gru 2018, 19:34
Może to przez późniejszą aktywację bez limitu + Gb w wersji 7dniowej skasował go ??
Żaden pakiet tego bonusu 50GB nie skasował. W przypadku aktywacji no limitu z netem, na poczatku zabiera MB z tego bonusu.
 #1058871  autor: forum_tg
 09 gru 2018, 20:39
tytan1 pisze:
09 gru 2018, 16:57
czy u was tez występują problemy z netem w orange (trayfa orange free) , szczególnie przy udostępnianiu przez hot spota , na inne , laptopa np. , nie chce łączyć , a jak przełącze z LTE na 3g w telefonie to działa , ale też nie zawsze , coś nie tak ??? :? :? :oops:
brak problemów. można się łączyć i udostępniać
 #1058883  autor: sylwekZolkusza
 09 gru 2018, 23:04
tytan1 pisze:
09 gru 2018, 19:34
kurcze, mam komunikat że nie aktywny lub minął termin ważności pakietu (a miałęm smsa przedwczoraj żę 50gb przyznany i 14dni ważny) :roll: Może to przez późniejszą aktywację bez limitu + Gb w wersji 7dniowej skasował go ?? :shock:
Muszę chyba spróbować reklamację złóżyć :-D :smt006
Wyślij SMS pod nr 411 o treści ,ILE, lub
aplikacji mój Orange.
Tutaj https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?bac ... tid=936398
  • Strona 139 z 207
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 207
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 207