DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 483
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 483
 #1067884  autor: mikkel07
 19 mar 2019, 15:55
Dziękuję bardzo. No to niemiło mi jest. Ale fakt taki, że trochę ich naciągnołem podczas gdy mieli luki w systemie jeszcze do 2017 roku, do lutego miło z tego korzystałem teraz to mnie pi****ą. takie życie. Ehhh. I przepraszam, że od razu nie prześledziłem tego wątku i wyszedłem na leniucha. :roll:
 #1067923  autor: sylwekZolkusza
 20 mar 2019, 09:25
Pełna Kolejność wykorzystywania pakietów na dzień 15.03.2019 r.:
1, Promocyjny pakiet danych (np. bonus za doładowanie konta przez stronę internetową 5 GB)
2, Pakiet Internetowy na starterze
3, Bonus za doładowanie konta w Orange Free na kartę (np. 15 GB przy doładowaniu za 25-30 zł)
4, Elastyczny pakiet internetowy
5, Pakiet w ramach usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB
6, Stare pakiety internetowe w kolejności:
7, 500 MB jednorazowy
8, 2 GB jednorazowy
9, 2 GB + SMS jednorazowy
10, 5 GB + SMS jednorazowy
11, Cykliczny pakiet internetowy
12, Pakiet w ramach MultiPakietu.
13, Konto promocyjne do Orange
14, Konto promocyjne do wszystkich
15, Kredyt
16, Konto główne
 #1067966  autor: kowal2200
 21 mar 2019, 09:29
Pierwszy dzień (kalendarzowej) wiosny (oraz przy okazji też dzień wagarowicza). Orange postanowiło uczcić początek nowej pory roku, dając w prezencie swoim klientom nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz pakiet 500 MB internetu całkowicie za darmo. Kto może na niego liczyć i co musi zrobić, żeby go otrzymać?

Oferta skierowana jest do użytkowników taryf Orange YES, Orange POP, Orange ONE, Orange SMART na kartę, Nowe Orange GO, Orange Free na kartę i Zetafon, czyli w skrócie mówiąc – osób korzystających z usługi pre-paid. Klienci abonamentowi nie mogą z niej skorzystać.
Aby włączyć promocyjny pakiet, należy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści „BONUS” na numer 80111 – zostanie on aktywowany w ciągu maksymalnie dwóch godzin, o czym poinformuje SMS zwrotny. Trzeba jednak pamiętać, że należy to zrobić 21 marca 2019 roku, najpóźniej do godziny 23:59.

Użytkownik będzie mógł korzystać z promocyjnego pakietu do końca następnego dnia, czyli 22 marca 2019 roku, do godziny 23:59. Aby sprawdzić stan pozostałego transferu, należy wysłać SMS o treści „ILE” na numer 696 (opłata za SMS zgodnie z cennikiem aktywnej oferty).

Oferta już naprawiona i działa
 #1068053  autor: tele2017
 21 mar 2019, 21:21
Dobra a odnośnie tych GB za mecze co mają dać.
Sprawdźcie i dajcie cynk czy aby koniecznie trzeba mieć te aplikacje, bo ja nie mam, a być może wystarczy ujawnić kod aktywacyjny i okaże sie że nie jest on wcale unikalny i każdy będzie mógł poprostu na starych zasadach go wysłać smsem i mieć te GB :)
 #1068069  autor: Hakaton
 22 mar 2019, 08:23
Jak działa przejście z pakietu nielimitowane rozmowy 7zł/7dni na 25zł/30dni, chodzi mi o ten skumulowany pakiet tzn mam od 14 tygodni pakiet za 7 zł czyli mam 3GB + 13GB za odnawianie czy jak przejdę na pakiet 30 dniowy to dostane 15gb + te 13GB czy od nowa 15gb+ 1gb co miesiąc więcej.
 #1068071  autor: sylwekZolkusza
 22 mar 2019, 08:51
Hakaton pisze:
22 mar 2019, 08:23
Jak działa przejście z pakietu nielimitowane rozmowy 7zł/7dni na 25zł/30dni, chodzi mi o ten skumulowany pakiet tzn mam od 14 tygodni pakiet za 7 zł czyli mam 3GB + 13GB za odnawianie czy jak przejdę na pakiet 30 dniowy to dostane 15gb + te 13GB czy od nowa 15gb+ 1gb co miesiąc więcej.
Przejście jest bardzo proste, wszystko jest zachowane staż z odnowień (13) plus 15 GB. Tylko Wpisz ten kod, *115*2*31#
Do obecnej daty dopiszą 31 dni, otrzymasz 15 GB, czekamy na pierwsze odnowienie w usłudze 31dniowej, otrzymasz 15 GB + 14 GB ze stażu z odnowień z usługi 7dniowej.
 #1068112  autor: areksz
 22 mar 2019, 20:18
sprawa zmiany rozliczania, najpierw bonus a później nolimit - stanowisko UKE:
Warszawa, dn. 22 marca 2019 r.

Szanowny Panie,
odpowiadając na Pana wniosek z 12 lutego 2019 r. informuję, że Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezes UKE) podjął interwencję w Pana sprawie[1] i wystąpił do Orange Polska S.A. („ Orange” lub „Spółka”) z żądaniem wyjaśnień.
W odpowiedzi Spółka poinformowała, że wprowadzona zmiana kolejności rozliczania pakietów danych miała na celu ujednolicenie kolejności rozliczania pakietów transmisji danych w ofertach „na kartę”. Obecnie we wszystkich tego typu ofertach (z wyjątkiem Orange Smart) najpierw rozliczane są wszystkie pakiety darmowe (bonusy na Internet), a dopiero potem pakiety płatne.
Orange prezentuje stanowisko, że w wyniku wprowadzonej zmiany nie utracił Pan żadnych środków i nie dokonano zmiany w działaniu usług, czy promocji. Spółka podkreśla również, że zmiana kolejności rozliczania pakietów nie spowodowała utraty możliwości wykorzystania bonusów internetowych za doładowanie konta, zgromadzonych przez abonentów w okresie przed zmianą zasad tj. przed lutym 2019 r.
Według Spółki zmiany miały charakter czysto techniczny i mieszczą się w ramach istniejących postanowień regulaminów poszczególnych usług, wobec czego nie wymagały oddzielnego informowania Abonentów ofert na kartę.
Przekazuję powyższe wyjaśnienia co do aktualnego statusu Pana jako abonenta Orange.
Natomiast odrębnym problemem jest czy Orange wprowadzając zmiany w zasadach rozliczania pakietów internetowych naruszył obowiązki informacyjne dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych wobec abonentów. W tej sprawie UKE prowadzi z urzędu postępowanie wyjaśniające. Urząd będzie analizował szczegółowo sposób wprowadzenia zmiany i przekazywania abonentom informacji w tej sprawie. Działania takie toczą się w kontekście praktyki stosowanej przez przedsiębiorcę wobec ogółu abonentów a nie sprawy indywidualnej. Po zgromadzeniu wszystkich niezbędnych informacji oraz przeprowadzeniu analizy zostaną podjęte decyzje co do dalszego biegu sprawy.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem telefonu 22 330-40-00 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.


Z poważaniem

Agnieszka P.
Główny Specjalista
Zespół Spraw Konsumenckich
Departament Polityki Konsumenckiej
T +48 22 330 4000 (tonowo 1)
 #1068114  autor: unnameduser
 22 mar 2019, 20:30
tele2017 pisze:
21 mar 2019, 21:21
Dobra a odnośnie tych GB za mecze co mają dać.
Sprawdźcie i dajcie cynk czy aby koniecznie trzeba mieć te aplikacje, bo ja nie mam, a być może wystarczy ujawnić kod aktywacyjny i okaże sie że nie jest on wcale unikalny i każdy będzie mógł poprostu na starych zasadach go wysłać smsem i mieć te GB :)
I jak, wiadomo coś?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1068139  autor: biala1991
 23 mar 2019, 07:27
Orange prezentuje stanowisko, że w wyniku wprowadzonej zmiany nie utracił Pan żadnych środków i nie dokonano zmiany w działaniu usług, czy promocji.
 
Piękne, wprowadzono zmianę, która.. nie spowodowała żadnej zmiany :) to po co ją wprowadzono? :)
Według Spółki zmiany miały charakter czysto techniczny i mieszczą się w ramach istniejących postanowień regulaminów poszczególnych usług, wobec czego nie wymagały oddzielnego informowania.

I tym właśnie powinno zająć się UKE, w regulaminach nie ma jasnych zasad w jakiej kolejności powinny być rozliczane pakiety co pozwala Orange na totalną samowolkę. Za produkowanie regulaminów, które podstawowych kwestii nie regulują Orange powinno ponieść konsekwencje.
Co to znaczy, że zmiany miały charakter czysto techniczny? Złapano operatora z dymiącym pistoletem, Orange mówi że nie strzelał a UKE to kupuje?
Zmiana kolejności rozliczania pakietów ma istotny wpływ na środki finansowe. W TM np. są darmowe rozmowy w sieci, które schodzą w pierwszej kolejności dzięki czemu minuty do TM nie pomniejszają pakietu minut do wszystkich. Wyobraźmy sobie, że TM z dnia na dzień zmienia kolejność i minuty do TM zaczyna rozliczać z pakietu do wszystkich tłumacząc to zwykłym zabiegiem technicznym, UKE też bez mrugnięcia przyzna mu rację? Żenada
 #1068167  autor: marcin19883
 23 mar 2019, 13:48
Ja tam wolę, żeby bonusy z doładowań jako pierwsze schodziły. Szkoda kasy na przedłużanie, gdy się ma pakiet no limit. Wolę dać na no limit i mieć sporo GB niż tracić na bonus z doładowań
 #1068174  autor: biala1991
 23 mar 2019, 15:53
marcin19883 pisze:
23 mar 2019, 13:48
Ja tam wolę, żeby bonusy z doładowań jako pierwsze schodziły. Szkoda kasy na przedłużanie, gdy się ma pakiet no limit. Wolę dać na no limit i mieć sporo GB niż tracić na bonus z doładowań
Każdy ma swój profil korzystania i niektórym ta zmiana może odpowiadać ale nie w tym rzecz. Chodzi o politykę "widzimisię", którą Orange uprawia z przyzwoleniem UKE. Za tydzień komuś z decydentów przyjdzie fantazja, żeby znów zmienić zasady, bo brak jasnych zapisów pozwala na całkowitą swobodę.
Przecież to kompletny absurd, o kolejności wykorzystywania pakietów nie stanowi regulamin tylko ogłasza to rzecznik na swoim blogu :D
 #1068175  autor: marcin19883
 23 mar 2019, 16:26
biala1991 pisze:
23 mar 2019, 15:53
brak jasnych zapisów pozwala na całkowitą swobodę.
Jak ostatnio czytałem regulaminy na poczatku lutego, to jasno pisało co schodzi pierwsze, więc dla mnie wszystko jasne. Każda zmiana jest jasno określana i potwierdzona regulaminem. Nie ma żadnej samowolki. A UKE napisało, że według regulaminu wszystko się zgadza i nie widzi problemu, co jest prawdą.
 #1068202  autor: biala1991
 24 mar 2019, 06:20
marcin19883 pisze:Jak ostatnio czytałem regulaminy na poczatku lutego, to jasno pisało co schodzi pierwsze, więc dla mnie wszystko jasne. Każda zmiana jest jasno określana i potwierdzona regulaminem. Nie ma żadnej samowolki. A UKE napisało, że według regulaminu wszystko się zgadza i nie widzi problemu, co jest prawdą.
O jakiej zmianie regulaminu piszesz? Przecież regulaminy są wciąż te same.
Możesz przytoczyć fragment, z którego tak jasno wynika kolejność wykorzystywania GB?

Regulamin promocji Internet za darmo mówi lakonicznie:
4)Środki z Bonusu są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed środkami pochodzącymi z doładowań.

W regulaminie usługi Rozmowy, SMS+GB jest podobnie:
31.Usługa działa w pierwszej kolejności przed transferem danych realizowanym w ramach środków zgromadzanych na Koncie Promocyjnym czy Koncie Głównym.
Właściwie to jest nawet gorzej :D
17.Po wykorzystaniu pakietu danych w okresie ważności Usługi i w przypadku braku innych aktywnych usług obniżających koszty transferu danych, na numerze Abonenta zostanie włączone ograniczenie prędkości danych (tzw. lejek).

Z tego punktu wynika, że GB z pakietu Nolimit schodzą przed innymi usługami obniżającymi koszty transferu. I teraz powstaje pytanie czy taką usługą jest bonus za doładowanie? Jeśli tak to oznacza, że Orange łamie regulamin rozliczając bonus przed pakietem. Jeśli nie to.. zaraz, zastanawiamy się co autor miał na myśli pisząc "inne usługi"? to chyba przeczy Twojej tezie o bardzo jasnych regulaminach :D
  • Strona 123 z 483
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 483
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 483