DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 166 z 478
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 478
 #1089469  autor: ariva65
 05 lut 2020, 09:10
przy próbie przejścia na Nowy mój Orange dostaje komunikat : "Do zakończenia rejestracji potrzebny jest kontakt z doradcą na czacie. Spróbuj raz jeszcze w godzinach pracy doradców. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:30."
:roll:
to standardowa procedura ?
 #1089470  autor: Karlos20
 05 lut 2020, 09:40
24bis24. Poszukaj sobie w internecie. Było o tym mowa na Telepolis, a pakiet za połowę ceny jest do końca lutego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089471  autor: fwitkowski17
 05 lut 2020, 09:43
@ariva65
Tak, to jest standardowa procedura. Trzeba tam poprosić na początku doradcę o przeniesienie do odpowiedniego działu, zweryfikują cię (mnie poprosili o podanie środków), podanie adresu e-mail i później we własnym zakresie można utworzyć konto
 #1089571  autor: biala1991
 06 lut 2020, 19:25
tele2017 pisze:
04 lut 2020, 19:26
Chyba w końcu zaczynają przerzucać do nowego Mój Orange userów wielokartowych. Jedna z kart mi wybiła właśnie taki komunikat "Przejdź do nowego Mój Orange".
Jakoś strasznie późno. Też tak macie?
Zaczęłam sprawdzać swoje konta w starym MO i mam ten syf na wszystkich. Mało tego, okazało się że na jedno konto, z którego bardzo rzadko korzystam, teraz wcale nie mogę się zalogować. Jest to usługa stacjonarna, zarejestrowana na starszą osobę, od czasu do czasu sprawdzam czy jej czegoś nie wcisnęli. Musiałam nieźle się nagimnastykować, żeby to konto założyć (przy stacjonarce potrzebny jest kod PIN, którego ta osoba oczywiście nie miała) a zgniła pomarańcza po prostu konto skasowała.
Jestem wkurzona, natrętnie zmuszają ludzi do przenoszenia do nowego MO a sposób w jaki to zorganizowali jest żenujący, zamiast automatycznej weryfikacji przy pomocy sms robią to "na piechotę" (przez konsultantów)
 #1089604  autor: asdaf
 07 lut 2020, 08:40
Loguję się na orange.pl. Klikam wielki baner z napisem "przejdź do nowego" i ... otrzymuję zwrotną informację: " Nowy mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego" . A tak się nastawiłem na nowe możliwości dostępne tylko na nowej platformie ;)
Moja taryfa to: OFnK
 #1089611  autor: tele2017
 07 lut 2020, 10:28
biala1991 pisze: Jestem wkurzona, natrętnie zmuszają ludzi do przenoszenia do nowego MO a sposób w jaki to zorganizowali jest żenujący, zamiast automatycznej weryfikacji przy pomocy sms robią to "na piechotę" (przez konsultantów)
Jak widać nie zmusza skutecznie bo dałem w przeglądarce, dodatkiem anty reklamowym np. AdBlockPlus , unicestwienie tego komunikatu który zasłaniał cały ekran uniemożliwiając dostęp do starego MO.
Po blokadzie okazuje się że jednak dalej można po staremu działać :-D ...i tak narazie nie potrzebuję nowych opcji orange o których kolega wyżej pisał.
 #1089651  autor: biala1991
 07 lut 2020, 18:32
asdaf pisze:
07 lut 2020, 08:40
Loguję się na orange.pl. Klikam wielki baner z napisem "przejdź do nowego" i ... otrzymuję zwrotną informację: " Nowy mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego" .
Oni są chyba normalni inaczej :)

tele2017 pisze: Jak widać nie zmusza skutecznie bo dałem w przeglądarce, dodatkiem anty reklamowym np. AdBlockPlus , unicestwienie tego komunikatu który zasłaniał cały ekran uniemożliwiając dostęp do starego MO.
Po blokadzie okazuje się że jednak dalej można po staremu działać  ...i tak narazie nie potrzebuję nowych opcji orange o których kolega wyżej pisał.
Ja na swoich numerach przestanę korzystać z MO, od biedy są kody. Zostaje problem ze skasowanym kontem na stacjonarkę.
To co wyprawia Orange to jakaś kpina. Przecież to była usługa na umowę, do której co miesiąc są wystawiane rachunki a nie jakiś numer na kartę, który z dnia na dzień można porzucić. Orange ma to gdzieś i kasuje konto, wszelkimi sposobami pozbywają się klientów ze starego MO.
Można jakoś odzyskać to konto?
 #1089657  autor: tele2017
 07 lut 2020, 19:47
Opcją "przypomnij hasło"?
W starym MO jeśli się blokerem w przeglądarce zablokuje te ramkę zasłaniającą to wpisuje się poprostu numer telefonu i klika "przypomnij hasło" i przychodzi sms z kodem do odzyskania dostępu. Ale jak to będzie ze stacjonarną usługą?
Ponoć jest coś takiego jak sms na stacjonarkę odczytywany przez lektora.
 #1089661  autor: biala1991
 07 lut 2020, 20:56
Znalazłam opis odzyskiwania hasła dla konta z usługą stacjonarną, są trzy metody: kod PIN, sms z kodem jednorazowym (jeśli wcześniej był podany jakiś numer komórkowy) i mail. Dwie pierwsze u mnie odpadają, zostaje tylko mail ale nie pamiętam jaki był użyty przy zakładaniu konta. Jutro popróbuję, może jakiś trafię :)
 #1089677  autor: biala1991
 08 lut 2020, 09:16
Niestety, ani mail, ani żaden sms (czy to na nr komórkowy czy na stacjonarny) bo to wszystko są sposoby na odzyskiwanie hasła do konta a nie na odzyskiwanie samego konta, które zgniła pomarańcza mi skasowała.
Dostaję komunikat, że podany login jest nieprawidłowy i nie może być prawidłowy skoro konto założone na ten login wyleciało w kosmos. Tak Orange załatwia opornych, którzy nie chcą przejść na ten ich wynalazek pt. NMO, kasuje im stare MO pozbawiając dostępu do faktur. To jak klient ma je zapłacić?


Jeszcze jedno pytanie, czy jest ktoś kto nie dostał zaproszenia (czytaj przymuszenia) do Nowego MO i nadal beztrosko korzysta ze starego konta? :)
Miałam nadzieję, że jeszcze się pobujają z migracją ale jak widać to nastąpi szybciej niż możnaby się spodziewać, bo Orange znalazło sposób i jeśli "zaproszenie" jest przez klienta ignorowane to po prostu kasują mu konto.
To się powinno nazywać nie migracja tylko eksterminacja
 #1089937  autor: grzegorzsad
 11 lut 2020, 23:28
OFNK stara wersja opcja 7 zł/tydzień zgromadzony pakiet internet 2,2 TB obecnie zużywam jeszcze bonus za doładowanie zostało około 300 GB. Czy jeśli włączę skarbonkę 5% za doładowanie nie stracę danych ( nie ma jakiegoś haczyka )?
Też zostałem zmuszony do migracji do nowego Mojego Orange.
 #1089951  autor: gabberek
 12 lut 2020, 09:27
Dokładnie, Skarbonka na nic nie wpływa, warto ją włączyć, gdzieś doczytałem że również warto trzymać na niej środki bo są fajnie oprocentowane i co 3 miesiące wpada 5% gratisu od wartości Skarbonki. A Skarbonka pomieści max 200pln.
 #1089989  autor: adik
 12 lut 2020, 16:29
obecnie przedłużanie skarbonki już nie jest takie łatwe, tylko doładowania (bez teleprzelewów ) wchodzą w grę i tylko na max 5 miesięcy przy doładowaniu za 200 zł.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #1090009  autor: asdaf
 12 lut 2020, 20:06
adik pisze:
12 lut 2020, 16:29
obecnie przedłużanie skarbonki już nie jest takie łatwe, tylko doładowania (bez teleprzelewów ) wchodzą w grę i tylko na max 5 miesięcy przy doładowaniu za 200 zł.
Włączasz RWK. Czekasz aż ustawią się prawidłowe daty na połączenia wychodzące i przychodzące. Następnie doładowujesz konto i ważność skarbonki wydłuża się do 458 dni.
Ps. Orange i Payback zmieniły zasady współpracy. Nie można już punktami Payback doładować karty Orange. A punkty otrzymujemy jedynie przy podpisywaniu nowej umowy abonamentowej.
 #1090028  autor: adik
 12 lut 2020, 22:09
asdaf pisze:
12 lut 2020, 20:06
adik pisze:
12 lut 2020, 16:29
obecnie przedłużanie skarbonki już nie jest takie łatwe, tylko doładowania (bez teleprzelewów ) wchodzą w grę i tylko na max 5 miesięcy przy doładowaniu za 200 zł.
Włączasz RWK. Czekasz aż ustawią się prawidłowe daty na połączenia wychodzące i przychodzące. Następnie doładowujesz konto i ważność skarbonki wydłuża się do 458 dni.
Ps. Orange i Payback zmieniły zasady współpracy. Nie można już punktami Payback doładować karty Orange. A punkty otrzymujemy jedynie przy podpisywaniu nowej umowy abonamentowej.
RWK już nie przedłuża skarbonki, tak było, ale już nie jest, pisze to nawet w regulaminie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
  • Strona 166 z 478
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 478
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 478