Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1022
Rejestracja
15 lis 2013, 15:35
Sieć
Orange
Lokalizacja
Nowhere
po zleceniu jej włączenia.7. Promocja zostanie włączona automatycznie...
W takim razie masz rację jest to dość chamskie. Moim zdaniem w takim razie Orange powinno dać dłuższy czas na zastanowienie niż 15 min lub powinna być informacja np "uruchomienie tego pakietu... jeśli potwierdzasz wyślij tak" i dopiero drugi SMS powoduje utratę GB, a nie po 15 min.jarekt pisze: ↑21 mar 2020, 09:47@piotrzet, w Orange są promocje (regulaminowe/cennikowe, żadne triki), dzięki którym przychodzi praktycznie za darmoszkę 50-150GB TYDZIEŃ w TYDZIEŃ i to się kumuluje i nie przepada (również regulaminowo).
Po roku, nawet jak zużywasz 50-100GB miesięcznie, to 1000GB i więcej Ci zostaje. Samo z siebie. Z nicnierobienia .
A najlepsze w tej promocji jest to, że z każdym tygodniem dostajesz 1GB więcej. Po roku ponad 50GB tygodniowo (czyli ponad 200 GB miesięcznie), po 2 latach już ponad 110GB tygodniowo (prawie 500 GB miesięcznie), po 3 latach... nie ogarniam ile, tak duże są to ilości GB tygodniowo i z każdym tygodniem rosną...
Przydaje się taka "resztka" np. w wakacje, w święta, na wyjazdach, w trudnych chwilach (jak teraz) kiedy 1000GB schodzi lekką ręką. Oczywiście nie u każdego.
Taką promocję ma tylko Orange.
I chamskie, nieregulaminowe, niezgodne z prawem kasowanie takich GB też jest tylko u nich.
W dodatku kasowanie GB odbywa się pod przykrywką wspaniałej darmowej promocji dla wszystkich z okazji 1. dnia wiosny. Poważnie - większym chamem już nie można być.
To moim zdaniem przebija, i to znacznie, "4 grosze" od T-Mobile.
Orange powinno to otwarcie napisać w informacji prasowej i w regulaminie promocji. Wtedy nikt nie powinien mieć pretensji. Żadne 15 minut, 30 minut czy godzina. O tym też nie ma nic w regulaminie. Wiele osób wysyła wiadomość przez modem LTE za pośrednictwem przeglądarki i tyle. Takie osoby zwrotny sms przeczytają dopiero jak się zorientują, że im brakło GB.
O tym samym dokładnie pomyślałem. Sam często prowadzę znacznie dłuższe rozmowy i co wtedy? dostajesz smsa i nawet nie masz szansy na zareagowanie! to jest nieuczciwe. a co jeżeli ktoś jedzie autem i straci zasięg? jak ma odesłać wiadomość tekstową?
Marta Krajewska 20:18 21-03-2020
Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.
Moze i by nie wiedziało, ale wtedy to by była ich wina. Regulamin/informację na temat promocji należy przeczytać. Oczywiście, że opisany przez ciebie sposób byłby najlepszy. Chodzi mi tylko o to że gdyby informacja była w regulaminie mogliby wyjść w tej sytuacji "z twarzą".
więc to daje Orange tylną furtkę do zablokowania zbierania GB39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
EDIT 01:07 Strona biura prasowego znowu nie działa35.Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
To mogli dać same GB tak jak z promocji z 10GB do 31 marca i nikt by nie marudził. Widać wyraźnie, że prepaida chcą niszczyć kosztem Flexa. Od dawna o tym mówię...Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...