DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 105 z 482
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 482
 #1058661  autor: 24bis24
 08 gru 2018, 14:07
biala1991 pisze:
08 gru 2018, 12:33
U mnie wychodzące przedłużyło o rok a przychodzące zostały bez zmian.
No właśnie przychodzące bez zmian albo 93 dni przy START pod 8002,
a przy doładowaniu za 40 zł też nie wydłuża do 365 dni na przychodzące.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1058748  autor: sylwekZolkusza
 09 gru 2018, 05:27
24bis24 pisze:
08 gru 2018, 14:07
No właśnie przychodzące bez zmian albo 93 dni przy START pod 8002,
a przy doładowaniu za 40 zł też nie wydłuża do 365 dni na przychodzące.
Prawdopodobnie tego typu problemy potrwają do zmiany regulaminu do 18 grudnia.
Najważniejsze są rozmowy Wychodzące, te jak na razie ustawiają się dobrze.
 #1058834  autor: tytan1
 09 gru 2018, 16:57
czy u was tez występują problemy z netem w orange (trayfa orange free) , szczególnie przy udostępnianiu przez hot spota , na inne , laptopa np. , nie chce łączyć , a jak przełącze z LTE na 3g w telefonie to działa , ale też nie zawsze , coś nie tak ??? :? :? :oops:
 #1058847  autor: tytan1
 09 gru 2018, 18:14
Ta witryna jest nieosiągalna Nie udało się znaleźć adresu IP serwera ze stroną www.telepolis.pl.
Wypróbuj te rozwiązania:

Sprawdź serwer proxy, zaporę sieciową i konfigurację DNS
Uruchom Diagnostykę sieci systemu Windows
DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG

Aktualizacja :)

Juz naprawiłęm.
Problem może być bardziej skomplikowany, niż Ci się wydaje. Mnie to wskazuje na coś z DNSami. Sprawdź, z jakich korzystasz. Jeśli masz jakieś lokalne typu 192.168.0.1 albo 192.168.1.254 to się ich pozbądź. Usługi Google czasami na nich świrują. Osobiście korzystam z DNSów mojego operatora bo mam do nich pełne zaufanie. Nie wiem jakie oferuje Twój także najbezpieczniej będzie skorzystać z Googlowskich (8.8.8.8, 8.8.4.4)



taki mam komunikat :roll: :roll: :roll:
Ostatnio zmieniony 09 gru 2018, 18:29 przez tytan1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058858  autor: tytan1
 09 gru 2018, 19:34
kurcze, mam komunikat że nie aktywny lub minął termin ważności pakietu (a miałęm smsa przedwczoraj żę 50gb przyznany i 14dni ważny) :roll: Może to przez późniejszą aktywację bez limitu + Gb w wersji 7dniowej skasował go ?? :shock:
Muszę chyba spróbować reklamację złóżyć :-D :smt006
 #1058859  autor: tele2017
 09 gru 2018, 19:38
Weź chłopie zarejestruj swój numer na komputerze na stronie zarządzania kontem telefonicznym https://www.orange.pl/moj_orange/
i wtedy będzie bardziej wiadomo i klarowniej co się dzieje z twoimi usługami i stanami poszczególnych kont i to za darmo, bo wszystkie sms które ci podano wcześniej są płatne. Tylko kody USSD są darmo ale wszystkiego nie sprawdzają. Zdaje się że żeby z chata reklamacyjnego skorzystać także trzeba mieć konto mój orange.
 #1058870  autor: marcin19883
 09 gru 2018, 20:37
tytan1 pisze:
09 gru 2018, 19:34
Może to przez późniejszą aktywację bez limitu + Gb w wersji 7dniowej skasował go ??
Żaden pakiet tego bonusu 50GB nie skasował. W przypadku aktywacji no limitu z netem, na poczatku zabiera MB z tego bonusu.
 #1058871  autor: forum_tg
 09 gru 2018, 20:39
tytan1 pisze:
09 gru 2018, 16:57
czy u was tez występują problemy z netem w orange (trayfa orange free) , szczególnie przy udostępnianiu przez hot spota , na inne , laptopa np. , nie chce łączyć , a jak przełącze z LTE na 3g w telefonie to działa , ale też nie zawsze , coś nie tak ??? :? :? :oops:
brak problemów. można się łączyć i udostępniać
  • Strona 105 z 482
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 482
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 482