DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 94 z 479
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 479
 #1007859  autor: Karlos20
 15 sie 2018, 21:14
muszka88 pisze:Czy za doladownie srodkami z skarbonki otrzymuje sie bonus w ramach internetu za darmo?
Jedno słowo to nie jest odpowiedź, 24bis24.

Zasilenie ze Skarbonki na Konto Główne nie powoduje otrzymania bonusowych GB, przedłuża ważność KG do 7 dni. No i tylko tyle. To ma być opcja ratunkowa przy braku kasy na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1007899  autor: asdaf
 16 sie 2018, 08:37
Dla przypomnienia:
zoltan666 pisze:przez zoltan666 » 27 cze 2017, o 19:13
Ja kupowałem doładowanie na stacji BP przez co zyskałem dodatkowe 300 pkt. payback (200 od BP i 100 od Orange). Przegapiłem 100 pkt. za kupon od BP. W sumie można zyskać 400 pkt., warte całe 4 zł. ;)
Chyba ostatnio się pozmieniało? Kilka dni temu kupiłem doładowanie Orange na stacji BP. Z całej tej operacji otrzymałem tylko 25 pkt od Orange. Od BP nie otrzymałem ani jednego punktu :( Stacja na której robiłem zakupy to franczyza. Czy na "oryginalnych" stacjach jest tak samo?
 #1007944  autor: marcin19883
 16 sie 2018, 14:24
Phenresin pisze:Panowie przenoszę nr. do orange, pamietam ze byl jakis pakiet z bonusem 28gb w sumie coś takiego?
Wszystko masz napisane na stronie https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange Jest pakiet no limit z 15GB w wersji cyklicznej + doładowanie za 30zł z bonusem 15GB, więc mamy 30GB łącznie. :-)
 #1007978  autor: zoltan666
 16 sie 2018, 20:46
asdaf pisze:Z całej tej operacji otrzymałem tylko 25 pkt od Orange. Od BP nie otrzymałem ani jednego punktu :(
Skoro dostałeś 25 pkt. to doładowanie było za 50 zł.. Tyle samo pkt. powinno wpaść od BP jeśli przy zakupie użyłeś karty Payback.
 #1007985  autor: asdaf
 16 sie 2018, 21:11
zoltan666 pisze:Tyle samo pkt. powinno wpaść od BP jeśli przy zakupie użyłeś karty Payback.
Karty Payback oczywiście użyłem ale punktów od BP nie otrzymałem. I teraz nie wiem czy to sytuacja tylko na tej stacji czy wszędzie jest tak, bo np. BP wycofało się z promocji.
 #1011313  autor: tele2017
 05 wrz 2018, 23:04
Czy wam też mój orange na stronie www samoczynnie uruchamia usługi?
...bo wchodze dziś w usługi i tylko tak sobie przeglądam szczegóły cennika a później patrzę kasa z konta ubyła i smsy zacząłem dostawać że usługi zostały aktywowane. No żenada i drwina normalnie. :shock: Niczego nie klikałem żeby aktywowało a tu taki klops.
Dodam że kilka tygodni temu też grzebałem w usługach ale konta z dorobkiem 1zł i tam jak pamietam dostawałem ciągle dziwne komunikaty że mam za mało środków na te usługę. No ale przecież także jej nie aktywowałem ani nie potwierdzałem. Co jest z tym? :twisted:
Orange ma jakiś błąd na stronie i trzepie kase z nieświadomych klientów i to już chyba od długiego czasu.
...i do tego dział szybkich reklamacji zlikwidowali gdzie takie sprawy od ręki załatwiałem w kilka godzin przez WWW mój orange. Straciłem kilka złoty no ale to nie pierwszy raz, więc chętnie bym teraz złożył reklamację, ale chyba nie warto się męczyć na papierku. :evil:
 #1011333  autor: tele2017
 06 wrz 2018, 09:02
Nie zrozumieliście. Karta siedziała w modemie. Wszedłem na stronę WWW z "mój orange". Tam kliknąłem "Pakiety i ustawienia" potem rubrykę "Połączenia" a po kliknieciu "zobacz szczegóły" odrazu wyskakuje coś takiego: Obrazek
a jeśli mam wystarczająco dużo środków to mi usługi odrazu aktywuje, oczywiście bez prośby o potwierdzenie. Porąbane jakieś.
 #1011428  autor: sa
 06 wrz 2018, 13:26
Czyli orange "rozwinął" swoją usługę sms flasz do tego że ta aktywuje się sama bez pytania o zgodę klienta a w modemach najłatwiej kroić klientów .No nic trzeba reklamację złożyć chyba że korzystasz...
 #1011444  autor: green90000
 06 wrz 2018, 16:16
Być może dziwne, ale... kiedyś miałem bardzo podobny przypadek. Winowajcą okazał się uszkodzony styk lewokliku w myszce. Po kliknięciu w stronę generował w ciągu kolejnych kilku sekund 1-2 losowe kliknięcia.
Przetestuj z inną myszką, aby to wykluczyć :)
 #1011446  autor: rudymax
 06 wrz 2018, 16:32
Sprawdziłem na numerze z serowym saldem. Kliknięcie na "zobacz szczegóły" działa prawidłowo w przypadku niektórych pakietów np. cyklicznych,wyświetlając okno umożliwiające włączenie pakietu. Natomiast w przypadku jednorazowych powoduje natychmiastową próbę włączenia pakietu. Jednym słowem zrobili niezłą pułapkę (nie twierdzę, że świadomie). Dzieje się tak na starym mój orange. Na numerach, które zostały już przeniesione na nowy mój orange prawdopodobnie jest OK.
@Przemix jeżeli masz jakiś numer na starym mój orange z mniejszym saldem niż jakiś pakiet jednorazowy (żeby uniknąć niechcianego włączenia), sprawdź czy jest tak jak u mnie.
 #1011470  autor: tele2017
 06 wrz 2018, 18:04
Oooo... no właśnie to.... dzięki kolego za sprawdzenie. Teraz mam niezbity dowód że to nie przypadek i to wina leży po ich stronie. Jest jeszcze jakaś forma darmowej reklamacji? Jakiś e-mail czy coś?
A czat z doradcą na www ze starego mój orange coś by załatwił sprawe darmowo?

Jako dowód w sprawie dla pracownika orange puszczę nasze posty z forum.
Parę złotych stracone przez głupi błąd usługi ale kurcze nienależne operatorowi więc może się wysilę i odzyskam.
 #1011504  autor: rudymax
 06 wrz 2018, 22:51
Myślę, że możesz spróbować na czacie. Kiedyś włączył mi się pakiet z flash smsa i załatwiłem to na czacie, tzn wyłączenie i zwrot pieniędzy. Jednak było to już dość dawno, a ostatnio podobno podejście do klienta uległo w Orange zmianie na niekorzyść.
 #1011557  autor: tele2017
 07 wrz 2018, 16:42
Zgłosiłem. Oni nie widzą błędu po swojej stronie. Twierdzą że nikt inny tego nie zgłaszał jeszcze. Sprawdziłem inne swoje karty. To samo - próbuje pobrać kase za samoistnie uruchomioną usługę jednorazową. Tłumacze na chatcie, linki podaje, a oni sobie nic z tego nie robią. Nie chce im się naszych wypisków czytać. Nie rozumieją tego. Czasu chyba nie mają. Dla nich jest wszystko jasne - jest na wykazie systemu że z mój orange uruchomione to klient sam sobie aktywował, więc o co teraz ma pretensje? Nic nie załatwisz.

Oddali kasę tylko z przyzwoitości, bo ponoć raz (tylko raz) klientowi się należy taki zwrot z powodu przypadkowego włączenia a potem rezygnacji z usługi.

P.S.
Jak się przełączyć samemu na nową generację strony mój orange w komputerze?
  • Strona 94 z 479
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 479
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 479