DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 335 z 482
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 482
 #1145820  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:50
Z tym czatem to dobry pomysł, jutro zobaczę co się da zdziałać w tej sprawie :-)
EDIT : Może ktoś się orientuje, kiedy tego typu "konieczność" rejestracji e-maila a co z tym związane, wymóg potwierdzenia swoich danych w banku zostało wprowadzone w MO , aby móc dokonywać zmian taryfowych, przeglądać billingi itp. ?
 #1145822  autor: qaz324r
 16 mar 2023, 18:59
biala1991 pisze:
16 mar 2023, 15:44
Zulu144dwa a możesz napisać jak teraz na stronie MO wygląda u Ciebie opcja zmiany taryfy, bo u mnie guzik zrobił się szary (nieaktywny).
biala1991: u mnie guzik zmiany taryf też jest nieaktywny.
Mam kartę, która była w okresie pasywnym i 0zł na koncie wiele miesięcy. Migrowałem:
OFNK->loT w MO na stronie
IoT->ZBL w MO na stronie
ZBL->OFNK kodem *130*12# (wyłaczenie ZBL)
Czas pomiędzy kolejnymi migracjami kilkadziesiąt minut.
I jestem teraz w OFNK z 30 dniami OA i nieaktywnym przyciskiem zmiany taryf w MO.
 #1145850  autor: biala1991
 16 mar 2023, 23:50
qaz324r, dokładnie tak to wygląda, psuje się po przejściu z loT do ZBL i przez MO nie da się już wrócić do OFnK, ja zamiast kodu skorzystałam z menu zmiany taryf i w ten sposób przywróciłam OFnK ale popsuty guzik został i uniemożliwia kolejną migrację.


zulu144dwa, możemy przybić sobie piątkę :) u Ciebie opcja zmiany taryfy też jest nieaktywna, z tym że ja rozpoczynając migracje byłam w ostatnim dniu OA więc dlaczego mnie to spotkało? :D
 #1145854  autor: zulu144dwa
 17 mar 2023, 00:19
Guzik <Wybierz> mimo,że jest na szarym tle klikamy. Trochę pomieli i pojawi się w wyskakującym okienku komunikat o zmianie w ciągu 24h
Obrazek
A po kilku minutach zmienia sie taryfa na loT i możemy zmienić na ZBL klikając na szary guzik <Wybierz>
Obrazek

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145866  autor: Karlos20
 17 mar 2023, 08:40
To może nie pomóc. Podejrzewam usługę, która może to blokować. Ja na jednym numerze mam na szaro opcję zmiany taryfy, na którym jest aktywna opcja "5G Pass wersja odnawialna", która sama w sobie przedłuża Okres Aktywny do 31 dni - czyli jeśli usługa się przedłuży, to wydłuży też OA (tak się dzieje z wieloma usługami).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145910  autor: kazik20
 17 mar 2023, 15:07
Kurde tyle wiedzą tu, ale są wyjątki. Kredyt nie odpala mi na pasywnych kartach o zerowym stanie konta, a ponoć miał. Kredyt nie odpala się na przedłużce GB promocyjnych za 9zł. Kredyt na usługi nie zawsze odpala się przez USSD, przez jakiś błąd po zmianach taryf.

Ujemny stan zeruje wyłącznie przejście do NJU lub innej sieci?
 #1145912  autor: Karlos20
 17 mar 2023, 15:18
kazik20: na chwilę obecną minus jest zerowany przy migracji do nju / Flex / inna sieć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145921  autor: biala1991
 17 mar 2023, 17:25
koszalineo941268 pisze:
17 mar 2023, 08:29
Włącz JS, wyłącz blokera reklam i/lub zmień przeglądarkę.
Nie mam blokera reklam a zmiana przeglądarki nie pomogła.


Numer jest od dawna leżakowany, nie włączałam żadnych usług więc nie to jest przeszkodą ale jednak coś blokuje migrację. Chyba Orange domaga się doładowania, niedoczekanie :D
 #1145939  autor: biala1991
 18 mar 2023, 12:34
biala1991 pisze:
15 mar 2023, 19:25
Regulamin ZBL nie podaje kodu na migrację do tej taryfy, można zmigrować poprzez włączenie kodem samej usługi co automatycznie przenosi do taryfy ZBL ale pod warunkiem, że mamy na koncie wymagane 5zł. 
Karlos20 pisze:
15 mar 2023, 22:20
Ja migrowałem bez kasy na koncie i ZBL jako usługa nie miała jak się odpalić.
Karlos20 pisze:
16 mar 2023, 12:06
biala1991: kody też potrafią się "zawiesić". Próbuj SMSem.

Po wysłaniu smsa wraca odpowiedź:

"Aktywacja usługi Zawsze bez limitu nie powiodła się ponieważ nie posiadasz wystarczającej ilości środków na koncie. Doładuj konto i spróbuj ponownie aktywować usługę."

Kod zwraca to samo info. Jak widać wymóg posiadania 5zł na koncie nie jest weryfikowany tylko przy migracji przez MO, bo to jakiś błąd systemu, który nie u wszystkich występuje.

Nr wkrótce wygaśnie, wkurzające jest to, że teraz ten trup będzie w nieskończoność wisiał w MO, bo Orange potrafi tylko podpiąć nr nie pytając klienta o zdanie ale usunąć z MO już go nie potrafi :)
 #1145940  autor: zulu144dwa
 18 mar 2023, 15:40
biala1991 pisze:
18 mar 2023, 12:34


Nr wkrótce wygaśnie, wkurzające jest to, że teraz ten trup będzie w nieskończoność wisiał w MO, bo Orange potrafi tylko podpiąć nr nie pytając klienta o zdanie ale usunąć z MO już go nie potrafi :)
A jaki problem, gdy jeszcze można odbierać SMSY przenieść za darmo nr zdalnie do innego operatora i zyskać np 250 GB na 31 dni

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145957  autor: Karlos20
 18 mar 2023, 23:06
bxx1: w mobilnym MO są aktualnie wyświetlane info o łącznej ilości GB na koncie... Powiem krótko: narozrabiali.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145965  autor: bxx1
 19 mar 2023, 08:17
Mam 552 gb z pakietu + gb w unii nieda sie zejść ponizej i sprawdzić pakietu gb po doładowaniach.Niema tego nigdzie.Nie jest podana u mnie łączna ilość GB.Tylko przes strone idzie sprawdzic ważność i ilość niestety.Spieprzyli po ostatniej aktualizacji.Ściągnałem starą wersje apki i już jest ok.
  • Strona 335 z 482
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 482
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 482