DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 280 z 482
  • 1
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 482
 #1132636  autor: sylwekZolkusza
 20 cze 2022, 18:40
105 zl = 625 GB na 93 dni. Doładuj 5 zł x 18 = 225 GB, tylko w aplikacji Mój Orange, Uruchom pakiet jednorazowy bez limitu za 90 zł + 150/300 GB, na 93 dni, tylko w aplikacji Mój Orange, kolejne 100 GB otrzymamy po uruchomieniu promocji 300/25 GB za darmo przez rok.

Następny pakiet bez limitu potrzebujemy już tylko 75 zł + 15 zł z poprzednich doładowań wymagań w promocji, 300 GB za darmo przez rok.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby dalej doładowywać po 30 zł co miesiąc a co 3 miesiące uruchamiać bez limitu na 93 dni za 90 zł

30 zł = 130 GB na 31 dni. Doładuj 5 zł x 6 = 75 GB, tylko w aplikacji Mój Orange, uruchom jednorazowy pakiet bez limitu za 30 zł + 15/30 GB na 31 dni, tylko w aplikacji Mój Orange. Kolejne 25 GB otrzymamy po uruchomieniu promocji, 300/25 GB za darmo przez rok.

5 zł = 37.5 GB na 31 dni, Doładuj 5 zł = 12,5 GB, tylko w aplikacji Mój Orange, kolejne 25 GB otrzymamy po uruchomieniu promocji, 300/25 GB za darmo przez rok.
Następnego dnia Wykonaj doładowanie 5 zł w aplikacji Mój Orange, posiadaną kwotę 10 zł, przeznaczymy na usługę, konto ważne rok, koszt 9 zł.
Następne regulaminowe doładowanie będzie wymagane za miesiąc Po otrzymaniu 25 GB odnowieniu się usługi promocyjnej ,300GB za darmo przez rok.
 #1132637  autor: nowlasnie
 20 cze 2022, 19:44
biala1991:
"Zainteresowanym starterami 300GB zostaje robić screeny dezinformacji ze strony Orange i w razie czego powoływać się na jawne wprowadzanie w błąd odnośnie możliwości skorzystania z promocji"

To nic nie da jeśli chodzi o aktywację promocji 300Gb po jej odwołaniu na starterach, bo obowiązującym prawem jest zapis w regulaminie.
Można podejrzewać (ale ja nie podejrzewam Orange o taki podstęp, to by było wredne pomówienie ;-) ), że chodzi o zwiększ. sprzedaży starterów (które po zakoncz. promocji "300Gb" będą zwyklakami). Dlatego ja się już nie napalam na te startery, jak taki zobaczę gdzieś to tylko sprawdzę datę ważności (z ciekawości).
 #1132647  autor: biala1991
 21 cze 2022, 06:41
nowlasnie pisze:
20 cze 2022, 19:44
Można podejrzewać (ale ja nie podejrzewam Orange o taki podstęp, to by było wredne pomówienie ;-) ), że chodzi o zwiększ. sprzedaży starterów

Ja tym bardziej nie podejrzewam Orange o nieuczciwe praktyki, nawet mi to przez myśl nie przeszło :D


Karlos pisze, że promocja może zostać we wrześniu przedłużona i dlatego regulamin starterów mówi o ważności do odwołania ale moim zdaniem to zbyt optymistyczne założenie, taki zapis jest po prostu bezpieczny, bo daje Orange swobodę czy starterowe 300GB skasować w dniu planowanego zakończenia promocji (31 sierpnia), czy na dedykowanych starterach utrzymać promocję dłużej
 #1132653  autor: Remington
 21 cze 2022, 10:25
Podejrzewać to co innego niż kategorycznie stwierdzać.

Do tej pory operatorzy pilnowali by trzymać promocje przywiązane do starterów bardzo długo, gdyż nie mają żadnej kontroli nad tym ile starterów jest nadal dostępnych w sprzedaży.

Więcej, odwołanie (nawet z komunikatem na stronie) promocji, o której wręcz „krzyczy” starter w sklepie (i to bez informacji „przed zakupem zajrzyj na orange.pl czy aby nie odwołaliśmy tej promocji”) kwalifikowałoby się do niezłej kary od UOKiK. Nie spodziewałbym się więc takiego scenariusza.
 #1132707  autor: TeleCypisek
 23 cze 2022, 01:37
perdos1 pisze:
11 cze 2022, 03:11
Jak robisz przelew zwykły to pobiera 20 gr i musi zostać minimalna kwota 5 zł, czyli trzeba mieć minimum 6,2 zł na koncie jeżeli chcemy zrobić przelew na 1 zł. Przy przelewie cyklicznym nie pobiera opłaty i nie ma minimalnej kwoty. Jak np. mamy 10 zł na koncie, zlecamy 2 przelewy po 5 zł i zerujemy konto w ten sposób.
Po jakim czasie od momentu zlecenia zostanie wykonany przelew cykliczny?
Bezzwłocznie, czy dopiero po 7 dniach?
Bo zleciłem przelewy z dwóch kart:
- z karty na której miałem 5 zł zleciłem przelew cykliczny w wysokości 5 zł,
- z karty na której miałem 4,80 zł, zleciłem przelew cykliczny 4 zł.
Jak na razie jest cisza, na kartę "obdarowanego" przyszły tylko SMS-y o tym, że przelew cykliczny został włączony, ale jak dotąd żaden przelew jeszcze się nie wykonał.
 #1132709  autor: biala1991
 23 cze 2022, 06:05
@TeleCypisek
Po 7 dniach


@Remington
Naprawdę uważasz, że Orange obawia się zgłoszenia do UOKIK startera z nieaktywną promocją gdy w regulaminie jest zapis: promocja ważna do odwołania? Komu będzie się chciało zgłaszać starter za 5zł? Moim zdaniem to nawet na reklamację do Orange nie każdy się zdecyduje przy takiej kwocie a co dopiero uruchamianie UOKIK, operatorzy dobrze o tym wiedzą i to wykorzystują.
Sama niedawno zostałam naciągnięta na zawyżoną opłatę za RWK, pewnie gdybym napisała reklamację to by mi oddali różnicę ale odpuściłam i myślę, że tak postępuje większość klientów, ku zadowoleniu operatorów :)
 #1132734  autor: sylwekZolkusza
 23 cze 2022, 17:34
24 lipca 2022 roku zmienią się regulaminy usług:

Przelew SMS
Nowa Gwarancja Zwrotu
Wszystkie zmiany są korzystne dla klientów Orange na kartę.

Zmiany w regulaminie usługi Przelew SMS:

Cena SMS-a wysyłanego pod numer 316 zmienia się na 0zł (za wyjątkiem SMS-ów wysyłanych w ramach roamingu).

Zmiany w regulaminie usługi Nowa Gwarancja Zwrotu:

W punkcie 5 regulaminu - dodajemy usługę Przelew SMS oraz aplikację Mój Orange do listy możliwych sposobów doładowania konta.

Ponadto aktualizujemy zapisy w obu regulaminach - z regulaminów usuwamy zapisy dotyczące archiwalnych taryf i ofert.
 #1132751  autor: kazik20
 24 cze 2022, 07:07
biala1991 marudzisz z tym przepłacaniem za RWK, a trzeba było czytać, że jest furta z 5G pass by zyskać dowolną długość przedłużki złotówek 25gr/1m-c. Słałem ci nawet PW w tej sprawie, lecz olałaś skrzynkę odbiorczą.

Czyli co Sylwek? ...zawieszone środki przelewem będzie można odzyskać do 7dni bez 10% prowizji? Jeśli tak to klawo :)
Przelewy i tak były darmo te cykliczne. Jakby jeszcze te szybkie miały też być to już mega klawo ;P

Mówiono, że pandemia, inflacja i mocne wzrosty cen prądu, a tu proszę.... jakby lepsze idzie w niektórych kwestiach. Znaczy to, że operator jednak cienko przędzie i przewiduje odpływ klienteli albo brak konkurencyjności swojej oferty na rynku.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2022, 11:30 przez kazik20, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1132756  autor: Karlos20
 24 cze 2022, 08:18
kazik20: to prędzej odwrócenie uwagi od 5-złotowej daniny za brak aktywności.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1132758  autor: zulu144dwa
 24 cze 2022, 10:59
kazik20 pisze:
24 cze 2022, 07:07
... trzeba było czytać, że jest smartfurta z 5G pass by zyskać dowolną długość przedłużki złotówek 25gr/1m-c.
Nawet 25 gr na miesiąc szkoda
Dwie karty.
Odpowiednio ustawione przelewy cyklicznne - raz a dobrze na każdej karcie.
Wtedy RWK i opłata za brak aktywności są niestraszne.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2022, 15:01 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1132759  autor: biala1991
 24 cze 2022, 11:36
kazik20 pisze:
24 cze 2022, 07:07
biala1991 marudzisz z tym przepłacaniem za RWK, a trzeba było czytać, że jest furta z 5G pass by zyskać dowolną długość przedłużki złotówek 25gr/1m-c. Słałem ci nawet PW w tej sprawie, lecz olałaś skrzynkę odbiorczą.

Kazik, ja nie narzekam, że przepłaciłam za RWK, operator wyznaczył cenę 9zł i z tym nie ma co dyskutować. Przypominam tylko o brzydkim zagraniu- podwyżce niezgodnie zapowiadanym terminem.
Ważność konta jeszcze mi się nie kończyła, chciałam zakupić RWK po starej cenie a okazało się, że Orange podniósł ją dzień wcześniej, naciągając też wiele innych osób. Jeszcze nie raz o tym przeczytasz :D

Dzięki za PW i sory ale go nie zauważyłam
 #1132765  autor: Remington
 24 cze 2022, 15:27
biala1991 pisze:
24 cze 2022, 11:36
Przypominam tylko o brzydkim zagraniu- podwyżce niezgodnie zapowiadanym terminem.

Ewidentny błąd ludzki, widziałem nie raz podobne. Złej woli nie ma co się doszukiwać, bo dla korpo liczy się skala makro i takiej korzyści (3 zł razy pewnie z kilkadziesiąt osób, niech nawet będzie kilkaset) nigdzie nawet nie dałoby się wykazać by dostać premię czy uścisk dłoni szefa. Brzydsze było to, że bez reklamacji nie zająknęli się o zwracaniu różnicy, a to kolejny (z serii wielu) fakt mówiący o podejściu tej firmy do klientów.
 #1132767  autor: nowlasnie
 24 cze 2022, 16:41
Nie wiem, czy to zła wola, tylko dziwne, że zawsze mylą się na niekorzyść klienta. Ale może informatykowi nie chciało się czekać do godz. 00.00 i wstawił zmianę dużo wcześniej. Tylko dlaczego konsultantka udawała Greka przy rozmowie na temat przedłuż. ważn. konta? (Wiedziała o tym błędzie, bo szybko się poddała)

A propos 5G pass, polecanego tu przez kogoś, to są skargi, że jego włącz. psuje LTE.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2022, 18:36 przez nowlasnie, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1132769  autor: Remington
 24 cze 2022, 16:52
Nie zawsze mylą się na niekorzyść klienta, tylko o tych korzystniejszych pomyłkach na forum rzadko ktoś pisze 😉.

Z reguły różne zmiany wprowadza się od 1-go dnia miesiąca, wprowadzenie tej akurat od 2-go było co najmniej nienaturalne, więc nie dziwi mnie pomyłka. Trudno powiedzieć czy to informatycy zmieniają, muszę ich bronić z zawodowej solidarności 😉, to równie dobrze mógł być ktoś z rządzącego cenami marketingu.
 #1132770  autor: kazik20
 24 cze 2022, 17:12
LTE psuje ale po zrobieniu przedłużki konta usługe 5Gpass moża sobie poprostu wyłączyć w MO, a terminy ustalone dla złotówek zostaną ;P Jak widać raz na korzyść a raz na niekorzyść klienta popełniają błędy. Bilans całkiem dobry wychodzi ostatecznie.
  • Strona 280 z 482
  • 1
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 482
  • 1
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 482