DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 165 z 479
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 479
 #1088990  autor: 7xx654465
 28 sty 2020, 18:06
bazooka pisze:
28 sty 2020, 17:56
7xx654465 pisze:
27 sty 2020, 21:20
biala1991 pisze:
27 sty 2020, 21:00
Szkoda tego pakietu 120min. Gdyby jeszcze Nolimit samych rozmów był w przystępnej cenie..ale w Orange kosztuje on chyba tyle co pakiet Rozmowy, smsy i GB :)
Są jeszcze tanie pakiety tygodniowe
100min/3zł, lub 100min/SMS za 4zł.
3zł x 4 tygodnie, 4zł x 4 tygodnie - to ile to jest, co :?: Zresztą co to ma być, że są dwa te same ze złotówką różnicy :?:

Poza tym nie ma opcji cyklicznej, jedyny, który w zastępstwie za 120minut może posłużyć to 200min/200SMS / 31dni za 14zł, ale dla tylko dzwoniących to i tak 5zł różnicy...
Pozostaje się pocieszać, że powyższe wszystkie są wraz ze stacjonarnymi...chyba :?: Kto potwierdzi :?:
Różnica jest taka że za 3zł są tylko minuty, za 4zł jest 100min/ wymiennych na SMS.
 #1089011  autor: aster
 28 sty 2020, 20:58
tele2017 pisze:
28 sty 2020, 10:05
do 16 października było w 2019

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... awet-o-230
Bardziej mi chodziło o te 55GB za 30zł na rok - było coś takiego?

Bo samo przedłużenie Grunwaldu za 30zł to pamiętam i nawet do 2026 sobie w ten sposób przedłużyłem ważność... :)
 #1089297  autor: bazooka
 02 lut 2020, 18:42
Mam bardzo szybkie pytanie dla przedłużaczy neta w Orange Free na kartę:
Czy internet za doładowanie można teraz przedłużyć jakimkolwiek pakietem czy tylko przez następne doładowanie :?:
...oczywiście nie interesuje mnie przedłużanie za 99zł na rok :)
 #1089419  autor: tele2017
 04 lut 2020, 19:26
Chyba w końcu zaczynają przerzucać do nowego Mój Orange userów wielokartowych. Jedna z kart mi wybiła właśnie taki komunikat "Przejdź do nowego Mój Orange".
Jakoś strasznie późno. Też tak macie?

Co ciekawe obowiązku przejścia chyba wcale nie ma, bo bilbord zasłaniający stronę można wyciupać blokerem i wszystko jest jakby po staremu. :lol:

Wogóle to czy warto przechodzić na ten nowy MO? ...bo może jakiś okrojony billing dostanę albo co? :roll: :|
No i pytanko czy to jednorazowa procedura (na jednego abonenta) przejścia czy trzeba każdą z kart przerejestrowywać osobno na ich www?

Jakichś sms-ów do sprawdzania konta nie trza będzia wpisywać za każdym razem jak w bankach? :?

Pytam bo "nie macałem" osobiście jeszcze nowego MO.
 #1089438  autor: mjez1978
 04 lut 2020, 21:39
Czy ktoś może potwierdzić , czy w pakiecie nolimit z mms-ami za 30 zł przyznae 15 GB z pakietu nolimit schodzą przed środkami zgromadzonymi po doładowaniu ?
Wg. regulaminu pakiet schodzi w pierwszej kolejności przed środkami z konta głównego:

38.Usługa działa w pierwszej kolejności przed transferem danych realizowanym w ramach środków zgromadzanych na Koncie Promocyjnym czy Koncie Głównym."
 #1089439  autor: Karlos20
 04 lut 2020, 21:42
Mi schodziło z GB za doładowanie, a na końcu z pakietu z no-limitami. Testowane na pakiecie promocyjnym za 15 zł z no-limitami + 15GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089450  autor: Karlos20
 04 lut 2020, 22:40
W starej wersji no-limitów też GB schodzą jako ostatnie po bonusach za doładowanie konta (5GB ze strony Orange) i GB promo z OFNK lecz stare pakiety się przy odnowieniach kumulują, nowe już nie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089453  autor: tele2017
 04 lut 2020, 22:59
surface123 pisze:
04 lut 2020, 21:11
Po prostu reklama nowego portalu.
Ot cała filozofia ;)
Co za reklama znowu? :|
Ja sie pytam poważnie o ten Nowy Mój Orange, bo piszą o jakiejś autoryzacji przez sms itd. Mnie chcą przenosić od dziś. Co za autoryzacja? Jak w bankach każde logowanie wymagać będzie smsa?

i dlaczego mi napisali że dane o koncie będą uboższe?

Ech ta nowoczesność. Daję blockera na te ich ramkę i zostaje przy starym MO puki działa. Nie cierpię niewygodnych i niepewnych zmian.
 #1089464  autor: fwitkowski17
 05 lut 2020, 08:21
Autoryzacja przez SMS jest w trakcie przenoszenia i chyba też przy aktywacji pakietów przez przeglądarkę, ale można ją wyłączyć.
Nowy Mój Orange pozwoli ci np. dalej korzystać z apki Mój Orange bo w becie nowej apki osoby ze starym Mój Orange nie wpuszcza.
Na pewno Nowy Mój Orange ma lepszy design (np. strona startowa):
Obrazek
Do tego twoim loginem nie będzie nr telefonu, a adres e-mail.
Do tego Nowy Mój Orange ma opcje, których stara wersja najzwyczajniej nie ma - np możliwość wymiany karty SIM na eSIM.
 #1089469  autor: ariva65
 05 lut 2020, 09:10
przy próbie przejścia na Nowy mój Orange dostaje komunikat : "Do zakończenia rejestracji potrzebny jest kontakt z doradcą na czacie. Spróbuj raz jeszcze w godzinach pracy doradców. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:30."
:roll:
to standardowa procedura ?
 #1089470  autor: Karlos20
 05 lut 2020, 09:40
24bis24. Poszukaj sobie w internecie. Było o tym mowa na Telepolis, a pakiet za połowę ceny jest do końca lutego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089471  autor: fwitkowski17
 05 lut 2020, 09:43
@ariva65
Tak, to jest standardowa procedura. Trzeba tam poprosić na początku doradcę o przeniesienie do odpowiedniego działu, zweryfikują cię (mnie poprosili o podanie środków), podanie adresu e-mail i później we własnym zakresie można utworzyć konto
 #1089571  autor: biala1991
 06 lut 2020, 19:25
tele2017 pisze:
04 lut 2020, 19:26
Chyba w końcu zaczynają przerzucać do nowego Mój Orange userów wielokartowych. Jedna z kart mi wybiła właśnie taki komunikat "Przejdź do nowego Mój Orange".
Jakoś strasznie późno. Też tak macie?
Zaczęłam sprawdzać swoje konta w starym MO i mam ten syf na wszystkich. Mało tego, okazało się że na jedno konto, z którego bardzo rzadko korzystam, teraz wcale nie mogę się zalogować. Jest to usługa stacjonarna, zarejestrowana na starszą osobę, od czasu do czasu sprawdzam czy jej czegoś nie wcisnęli. Musiałam nieźle się nagimnastykować, żeby to konto założyć (przy stacjonarce potrzebny jest kod PIN, którego ta osoba oczywiście nie miała) a zgniła pomarańcza po prostu konto skasowała.
Jestem wkurzona, natrętnie zmuszają ludzi do przenoszenia do nowego MO a sposób w jaki to zorganizowali jest żenujący, zamiast automatycznej weryfikacji przy pomocy sms robią to "na piechotę" (przez konsultantów)
 #1089604  autor: asdaf
 07 lut 2020, 08:40
Loguję się na orange.pl. Klikam wielki baner z napisem "przejdź do nowego" i ... otrzymuję zwrotną informację: " Nowy mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego" . A tak się nastawiłem na nowe możliwości dostępne tylko na nowej platformie ;)
Moja taryfa to: OFnK
  • Strona 165 z 479
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 479
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 479