DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 334 z 482
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 482
 #1145727  autor: biala1991
 15 mar 2023, 20:57
Karlos, wg regulaminu ZBL kod *130*11# migruje do taryfy i automatycznie włącza usługę, warunkiem jest posiadanie 5zł na koncie. Mnie nie interesuje jak działa ZBL, pytam tylko o to czy nie posiadając wymaganych 5zł można zmigrować do ZBL podanym kodem? bo jak już wspominałam guzik zmiany taryfy na moim koncie MO zdechł :D
 #1145732  autor: Karlos20
 15 mar 2023, 22:20
biala1991: migrujesz nie dla kasy, a żeby przedłużyć Okres Aktywny, poza tym mylisz się z tymi 5 zł, bo aby włączyli zamianę kasy na ZBL jako usługę - musisz doładować konto aby przekroczyć saldo 5 zł (nowy starter z wszytą tą taryfą i 5 zł na saldzie wymagają doładowania 5 zł, aby ono zostało zamienione na 5 dni NL+2,5 GB). Jeśli stan będzie poniżej 5 zł to ich nie stracisz i nic się nie stanie.
Ja migrowałem bez kasy na koncie i ZBL jako usługa nie miała jak się odpalić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145762  autor: miltonsec
 16 mar 2023, 09:19
zulu144dwa pisze:
14 mar 2023, 12:21
miltonsec jak potrzebujesz mieć ciągle NL z bardzo dużą liczbą GB to proponowałbym utrzymanie GB z doładowań poprzez doładowanie co 7 (7-9) dni po 5 zł. Wtedy od razu zbierasz zł na kolejny nolimit za 365 zł i wykorzystujesz GB z obu kont 411 i 630 na przemian w tygodniu i w miarę proporcjonalnie. Szkoda wydać 29 zł na przedłużenie 411, lepiej od razu zbierać złotówki na kolejny NL za 365 zł.

PS Na pasywnym zerowym koncie przejścia na stronie MO dały finalnie 30 dni.
OFNK ---> LoT ---> ZBL ---> OFNK (dopiero ostatnia zmiana dała 30 dni)
Dzięki za odpowiedz, możesz rozwinąć temat?
Bo rozumiem, ze jak co 7 dni doładuje 5zl to dostanę 2,5GB na 411 zgadza się?
Chyba ze mówisz o sytuacji, ze już mam wykupiony pakiet 2TB i wtedy co 7 dni doładowuje po 5zl. Bo nie wiem jak to na początku miałbym zrobic, bo wychodziłoby ze mam 2,5GB na 7 dni? Czy czegoś tu nie rozumiem?
 #1145769  autor: zulu144dwa
 16 mar 2023, 11:19
miltonsec EKO doładowanie np. przez stronę lub w MO daje dodatkowe 10 GB. Razem mamy przy EKO doładowaniu 5 zł aż 12,5 GB bonusu ważnego 2 dni (dzień doładowania nie liczymy) na 411, gdzie obowiązuje 7 dniowa gwarancja zwrotu. GB po utracie ważności są blokowane na 7 dni i czekają na kolejne doładowanie zanim zostaną bezpowrotnie usunięte.
Doładowanie co 7-9 dni po 5 zł dotyczyło sytuacji gdy masz GB z doładowań i już wykupiony NL za 365 zł. W takiej sytuacji lepiej utrzymywać GB z doładowań i zbierać zł na kolejny NL poprzez regularne doładowania np po 5 zł. Wtedy każdego tygodnia jak doładowanie jest o 12:00 przez 2,5 doby schodzą GB z doładowań a przez 4,5 doby GB z NL.
Bez sensu jest wydawać 29 zł jak później trzeba będzie trzeba przedłużać NL aby nie tracić GB pozostałych z 2TB.
To jest optymalne rozwiązanie jak ktoś potrzebuje NL i dużo GB na tym samym numerze. A jak potrzeba jeszcze więcej GB to można częściej doładowywać po 5 zł i wcze4śniej wykupić kolejny NL za 365 zł z 2 TB.
W NL nastąpi kumulacja czasu i GB. Niektórzy na kilka lat wykupili sobie w ten sposób NL, ale zł mieli z reguły z jakis promocji.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145774  autor: Karlos20
 16 mar 2023, 12:06
biala1991: kody też potrafią się "zawiesić". Próbuj SMSem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145785  autor: Karlos20
 16 mar 2023, 14:40
biala1991: jakie płatne? Do ZBL i powrót do FREE odbywa się SMSem darmowym.
Do ZBL: START na 80175
Powrót do Free: STOP lub FREE na 80175.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145787  autor: zulu144dwa
 16 mar 2023, 14:59
Karlos20:
Mi jakość SMSy i kody nie działy przy pasywnym i zerowym złotówkowym aby zmienić taryfę na ZBL.
Na stronie MO w zakładce <Plan taryfowy i karta SIM > wybierając akcję zmień taryfę wszystko odbyło się bezproblemowo.
Tylko na początku w OFNK jedyna dostępna zmiana to loT.
Jak system przetrawił zmianę na loT to były już 2 możliwości ale wybiera się ZBL i po przejściu powraca się do OFNK z 30 dniami aktywnego.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1145813  autor: pisk
 16 mar 2023, 18:23
zulu144dwa pisze:
16 mar 2023, 11:19

To jest optymalne rozwiązanie jak ktoś potrzebuje NL i dużo GB na tym samym numerze.
W NL nastąpi kumulacja czasu i GB. Niektórzy na kilka lat wykupili sobie w ten sposób NL, ale zł mieli z reguły z jakis promocji.
Tylko, że to rozwiązanie daje 3TB na rok za 365.
Ale jak ktoś zużywa ok 1TB rocznie to optymalnie jest najpierw doładować i przedłużyć za 29 na rok i w zależności od tego czy zabraknie TB czy minie rok decydować co dalej.
Czy przedłużać na kolejny rok czy bo kupować już NL na rok.
 #1145814  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:30
@Karlos20 dzięki za potwierdzenie, mam jeszcze inne pytanie : czy jest możliwe proste podniesienie uprawnień niezbędnych do zmiany taryfy w komputerowym OF , numer jednej z osoby z rodziny był wcześniej w Zetafonie potem migrowany do OFNK , ale przy próbie zmiany taryfy "pluje się " o dokonanie rejestracji e-maila ( samo potwierdzenie smsem nie wystarcza ) i konieczne jest potwierdzenie tożsamości przez bank.
 #1145815  autor: Karlos20
 16 mar 2023, 18:31
ruki101: z tym problemem zgłoś się do doradcy, np. na czacie. Sprawdzą, co da się zrobić w tej sprawie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145820  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:50
Z tym czatem to dobry pomysł, jutro zobaczę co się da zdziałać w tej sprawie :-)
EDIT : Może ktoś się orientuje, kiedy tego typu "konieczność" rejestracji e-maila a co z tym związane, wymóg potwierdzenia swoich danych w banku zostało wprowadzone w MO , aby móc dokonywać zmian taryfowych, przeglądać billingi itp. ?
 #1145822  autor: qaz324r
 16 mar 2023, 18:59
biala1991 pisze:
16 mar 2023, 15:44
Zulu144dwa a możesz napisać jak teraz na stronie MO wygląda u Ciebie opcja zmiany taryfy, bo u mnie guzik zrobił się szary (nieaktywny).
biala1991: u mnie guzik zmiany taryf też jest nieaktywny.
Mam kartę, która była w okresie pasywnym i 0zł na koncie wiele miesięcy. Migrowałem:
OFNK->loT w MO na stronie
IoT->ZBL w MO na stronie
ZBL->OFNK kodem *130*12# (wyłaczenie ZBL)
Czas pomiędzy kolejnymi migracjami kilkadziesiąt minut.
I jestem teraz w OFNK z 30 dniami OA i nieaktywnym przyciskiem zmiany taryf w MO.
 #1145850  autor: biala1991
 16 mar 2023, 23:50
qaz324r, dokładnie tak to wygląda, psuje się po przejściu z loT do ZBL i przez MO nie da się już wrócić do OFnK, ja zamiast kodu skorzystałam z menu zmiany taryf i w ten sposób przywróciłam OFnK ale popsuty guzik został i uniemożliwia kolejną migrację.


zulu144dwa, możemy przybić sobie piątkę :) u Ciebie opcja zmiany taryfy też jest nieaktywna, z tym że ja rozpoczynając migracje byłam w ostatnim dniu OA więc dlaczego mnie to spotkało? :D
 #1145854  autor: zulu144dwa
 17 mar 2023, 00:19
Guzik <Wybierz> mimo,że jest na szarym tle klikamy. Trochę pomieli i pojawi się w wyskakującym okienku komunikat o zmianie w ciągu 24h
Obrazek
A po kilku minutach zmienia sie taryfa na loT i możemy zmienić na ZBL klikając na szary guzik <Wybierz>
Obrazek

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
  • Strona 334 z 482
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 482
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 482