DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 301 z 483
  • 1
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 483
 #1136927  autor: Karlos20
 06 paź 2022, 12:51
mumiok: jeśli będziesz mieć usługę cykliczną i zapewnisz kasę na jej odnowienie - to GB przejdą bez problemu na kolejny miesiąc. No i w promce zyskasz ekstra 100 GB. Zaznaczę, że te 1200 GB wpisują się do GB z no-limitów, więc mogą być ważne dłużej niż rok (wspomniałem o tym poprzednio), w porównaniu do konkurencyjnych promocji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136971  autor: asdaf
 07 paź 2022, 14:27
Niestety połączenia z *500 nie są już zaliczane do aktywności (sprawdzone na trzech numerach). Może ktoś sprawdzić u siebie?
Edit . Jednak na jednym numerze zaliczyli aktywność. To może być coś z prezentacją na stronie.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2022, 14:58 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1136973  autor: Karlos20
 07 paź 2022, 14:51
asdaf: aktualizowanie informacji w MO jest opóźnione. Jesteś pewien, że *500 nie powoduje wykonania aktywności? Tym bardziej, że tam możesz zasilić konto 14-kodem z kuponu/paragonu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136976  autor: Karlos20
 07 paź 2022, 15:05
U mnie na wszystkich testowanych numerach nie mam info o nieaktywności. Zarówno na www jak i w apce Mój Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136982  autor: asdaf
 07 paź 2022, 16:35
Karlos20 pisze:
07 paź 2022, 15:05
U mnie na wszystkich testowanych numerach nie mam info o nieaktywności. Zarówno na www jak i w apce Mój Orange.
U mnie w apce cały czas nie ma informacji o aktywności lub jej braku. Czemu :( ?
Ps. Na dwóch numerach dalej widzę " brak aktywności".
 #1137007  autor: bxx1
 07 paź 2022, 21:48
Mam ten stary pakiet z kumulacją i smsami wersje 7 dniową cykliczną.Od paru dni wychodzi że niby miesieczną i do końca mam dziś 26 dni tak pokazuje w aplikacji MO.Ale pakiet w unii tylko 6 dni czyli prawidlowo...coś jest na rzeczy czy tylko błąd w MO...Na stronie wskazuje prawidłowo.
 #1137020  autor: asdaf
 08 paź 2022, 04:41
Dwie karty dalej z brakiem aktywności. Najdziwniejsze, że w wykazie połączeń nie ma informacji że było połączenie z numerem *500 ( ani o której, ani ile trwalo- nic nie ma). W wykazie połączeń tego numeru trzeciego także nie ma połączenia z MAKSEM jest za to połączenie z *555, którego ja nie wykonywałem (celowo!). Godzina i długość połączenia zgadza się z tym co mam zapisane w telefonie. Nie wiem jak ocenić takie działanie. Macie w wykazie połączeń w aplikacji/www MO pokazane połączenia z *500?
 #1137024  autor: Karlos20
 08 paź 2022, 08:27
asdaf: pamiętaj, że wykonanie aktywności usuwa komunikat o nieaktywności (pojawi się za minimum 7-14 dni od ostatniej aktywności).
I to nie musi być aktywność pod *500 czy inny darmowy numer, może to być też dowolna transmisja danych, nawet przy zerze na koncie (zresztą przy 0,00 lub ujemnym saldzie operator NIE NALICZY daniny 5-złotowej, bo prepaidy nie są kartami kredytowymi i komunikat również się nie pojawi). Info o nieaktywności również nie pojawi się, gdy ktoś posiada pakiet cykliczny, np. stary no-limit co 7 dni (nie musisz wtedy nic robić, bo automatyczne odnowienie usługi, powoduje płatną aktywność).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137028  autor: babciagienia1p
 08 paź 2022, 09:11
Karlos20 pisze:
08 paź 2022, 08:27
asdaf: pamiętaj, że wykonanie aktywności usuwa komunikat o nieaktywności (pojawi się za minimum 7-14 dni od ostatniej aktywności).

To ciekawe... Na znanym mi numerze komunikat pojawia się następnego dnia po aktywności: "brak aktywności od 1 dni". No, ale może jest różnie w różnych kartach...
Może miało być "maximum 7-14 dni"?
 #1137032  autor: Karlos20
 08 paź 2022, 09:55
babciagienia1p: żadne maximum. Jeśli włożysz kartę i na niej coś zrobisz, nawet przy stanie zerowym czy ujemnym to i tak komunikatu nie będzie, bo operator nie ma jak zabrać "daniny", stąd komunikatu nie będzie.
Inaczej jest przy kartach z kasą na koncie, ale z aktywnymi np. no-limitami cyklicznymi, one zwalniają nas z opłaty, więc komunikatu też nie będzie.
Tak jak inni piszą - skoro nawet puszczanie "strzałki" to aktywność na koncie, więc komunikat powinien zniknąć.
U mnie w tej chwili na 8 numerach nie ma tego komunikatu. 3 z nich mają kasę na koncie, inne 0,00 a 2 z nich minus na saldzie. Nawet, gdy z nich nie korzystam, komunikatu brak.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137040  autor: Karlos20
 08 paź 2022, 11:06
babciagienia1p: i wszystko jasne. Komunikat jest w przypadku, gdy nie masz pakietu na koncie, a masz kasę.
Powtarzam, komunikatu nie masz gdy posiadasz pakiet, go zużywasz, puszczasz "strzałki", masz usługę cykliczną, saldo 0,00 lub saldo ujemne od 1gr do 5 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137049  autor: Karlos20
 08 paź 2022, 13:00
asdaf: nie opieraj się wyłącznie na apce, bo nie ma wielu funkcji niż wersja komputerowa.
*500 nie widać, za to widać inne numery. Sytuacja będzie różna od danego numeru / osoby.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 301 z 483
  • 1
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 483
  • 1
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 483