DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 118 z 483
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 483
 #1065111  autor: _aston_
 12 lut 2019, 22:06
paku2005 pisze:
12 lut 2019, 19:35
1. Czy zasady dzialaja wstecz, i moge wlaczyc cykliczny pakiet tygodniowy 15gb, czy dostane tylko 7gb tak jak nowi klienci sieci?
2. Jezeli dostane tylko 7gb, to w przyszlosci jest mozliwosc powrotu na ten pakiet co mialem wlaczony 35gb + gb za kazde odnowienie, czy rowniez obejma mnie nowe zasady i dostane tylko 15gb + x razy za kazda aktywacje?
3. Po przejsciu na tygodniowy cykliczny pakiet, gigabajty z tamtego pakietu zostana zachowane?
Moim zdaniem:
ad 1 i ad 2:
"Włączenie usługi jest możliwe tylko w ciągu pierwszych 12 miesięcy stażu w sieci Orange (365 dni) z chwilą przeniesienia do Mobilnej Sieci Orange numeru przydzielonego przez innego operatora" - jest to cytat z regulaminu usługi

ad 3, jeżeli włączysz nowy pakiet cykliczny przed wyłączeniem poprzedniego to "Abonent może włączać kolejne warianty Usługi cyklicznej w dowolnym momencie.Okresy ważności i pakiety danych będą się sumować" - znowu cytat z regulaminu

Ogólnie to co proponujesz moim zdaniem jest nieopłacalne - co innego gdybyś robił to w ciągu 12 miesięcy od aktywacji, ale patrząc ile ubierałeś internetu to nawet wtedy byłoby to nieopłacalne.
 #1065113  autor: paku2005
 12 lut 2019, 22:16
Dobra juz skapnałem o co chodzi z tymi odnowieniami, aby tylko licznik aktywacji nabic - przemeczyc troche czasu z tygodniowym pakietem cyklicznym, i jak wystarczy, wrocic na miesieczny.

Dzięki za informację.

Dzięki aston, i tak sie nie oplaci, z 53gb wykorzystuję moze z 20gb maks, a reszta na kolejny miesiac przechodzi.
 #1065116  autor: sylwekZolkusza
 12 lut 2019, 22:26
paku2005 pisze:
12 lut 2019, 22:16
Dobra juz skapnałem o co chodzi z tymi odnowieniami, aby tylko licznik aktywacji nabic - przemeczyc troche czasu z tygodniowym pakietem cyklicznym, i jak wystarczy, wrocic na miesieczny.
regulamin na razie pozwala przychodzić z jednego wariantu na drugi ,ale jak długo tak będzie, czas pokaże.
 #1065120  autor: jovi123
 13 lut 2019, 07:44
Mam na dwa miesiące ustawiony no limit za 25 nazbiera się trochę GB w tym czasie, z uwagi na to że nie zależy mi na rozmowach tylko sporadycznie zależy mi aby nie przedłużać po tym czasie nolimt ale utrzymać tą ilość GB i wykorzystywać po woli przez np. rok
 #1065122  autor: sylwekZolkusza
 13 lut 2019, 08:25
jovi123 pisze:
13 lut 2019, 07:44
Mam na dwa miesiące ustawiony no limit za 25 nazbiera się trochę GB w tym czasie, z uwagi na to że nie zależy mi na rozmowach tylko sporadycznie zależy mi aby nie przedłużać po tym czasie nolimt ale utrzymać tą ilość GB i wykorzystywać po woli przez np. rok
Te komentarze na forum mogą pomóc.
viewtopic.php?f=22&t=103408&p=1064889&s ... 2#p1064889
 #1065182  autor: grzegorzsad
 13 lut 2019, 19:44
koszalineo941268 pisze:
09 lut 2019, 17:32
Remington pisze:
06 lut 2019, 19:28
Jeśli nazwałeś coś reklamacją, to nią to jest. Oni nie mają przyznanego prawa do interpretacji co jest skargą, a co reklamacją i tym samym pod jakie przepisy podlega. Mogą jedynie uznać reklamację za zasadną lub nie.

Warto byś złożył skargę do UKE na dwie sprawy:
1. Kolejność rozliczania danych, przy czym musisz powołać się na konkretne zapisy regulaminów.
2. Traktowanie przez operatora reklamacji jako coś innego i umyślne niestosowanie ustawowych przepisów, na to wystarczy treść Twojej reklamacji i tej dziwnej odpowiedzi.

Daj znać jak poszło!
Wniosek o ADR do UKE zgłoszony. Gdyby ktoś chciał skorzystać z moich doświadczeń i czuje się pokrzywdzony odrzuceniem reklamacji na np. usługi telekomunikacyjne to:
- czym jest ADR dowiesz się tutaj -> https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/do ... -adr-tele/
- formularz zgłoszeniowy tutaj -> https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
- co ciekawe trzeba pobrać formularz -> https://pue.uke.gov.pl/Content/files/wn ... cyjne.docx
go wydrukować, podpisać, zeskanować i dopiero wysłać jako załącznik, no chyba, że masz konto EPUAP, ale skoro czytasz ten poradnik, to pewnie go nie masz ;),
- mój wniosek jako wzór -> https://docs.google.com/document/d/e/2P ... CD8czh/pub
Mi też przyszła odpowiedz z Orange na reklamacje.
Droga przetarta przez koszalineo941268 więc zapewne złożę reklamację do UKE.

Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące kolejności wykorzystania pakietów danych.
Zgodnie z „Regulaminem usługi Rozmowy i SMS-y bez Limitu + GB” (pkt. 31) oraz Regulaminem promocji „Internet za darmo” (pkt. 4) środki z pakietów danych przyznane w ramach tych usług rozliczany jest w pierwszej kolejności przed środkami z konta promocyjnego i konta głównego (pkt 31).

Od lutego 2019 uległa zmianie kolejność wykorzystania posiadanych przez Pana pakietów danych. W przypadku korzystania z oferty Orange Free na kartę w pierwszej kolejności rozliczany jest przyznany bezpłatny bonus internetowy za doładowanie numeru, a w następnej kolejności pakiet danych z zakupionych dodatkowych usług z pakietem GB. Powyższe Regulaminy nie określają pierwszeństwa między środkami z bonusów i płatnych usług.

Dotychczasowe Regulaminy usług nie uległy zmianie, a uporządkowaniu uległa wyłącznie kolejność rozliczania posiadanych przez Pana pakietów danych – obecnie w pierwszej kolejności rozliczane są środki z przyznanych bezpłatnych bonusów, a następnie z zakupionych usług płatnych.

W związku z powyższym nie możemy uznać Pana reklamacji.
Pozdrawiamy,
Orange
Doradca ds. Klienta


Podstawa prawna: art. 106 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE.
 #1065189  autor: sylwekZolkusza
 14 lut 2019, 08:13
11 lutego mamy kolejnego pomocnika,
podczas pierwszych tygodni w usłudze , rozmowy i esemesy bez limitu plus gigabajty, wariant siedmiodniowy.
Szczegóły, viewtopic.php?f=76&t=128713
Wspomnieć trzeba również o usłudze, Elastyczny Pakiet internetowy, dobrze sprawdza się w roli pomocnika.
Oczywiście dotyczy to nowego klienta.
 #1065201  autor: tele2017
 14 lut 2019, 12:15
sylwekZolkusza pisze:
08 lut 2019, 16:44
Remington pisze:
08 lut 2019, 15:57
Co się zmieniło? Nie łapię tych zmian, jak wprowadzili wspólne skarbonki to też się chyba nie pochwalili.
Najważniejszą zmianą jest, sposób przedłużania ważności zgromadzonych środków, tylko i wyłącznie za pomocą doładowania, trzeba uciekać z kasą, chyba już działają nowe zasady.
A to tak nie było już od dawna?
bo z praktyki wydaje mi się że RWK i tak nie przedłużał skarbonki.
Dopiero po przedłużeniu RWK konta głównego, a potem jak się doładuje konto chyba dowolną kwotą to się licznik skarbonki za jakiś czas przestawi na pasywną ważność konta. i myślę że tak nadal będzie. Panikujesz chyba nieco z tym nowym regulaminem.
 #1065208  autor: sylwekZolkusza
 14 lut 2019, 14:00
tele2017 pisze:
14 lut 2019, 12:15
A to tak nie było już od dawna?
bo z praktyki wydaje mi się że RWK i tak nie przedłużał skarbonki.
Dopiero po przedłużeniu RWK konta głównego, a potem jak się doładuje konto chyba dowolną kwotą to się licznik skarbonki za jakiś czas przestawi na pasywną ważność konta. i myślę że tak nadal będzie. Panikujesz chyba nieco z tym nowym regulaminem.
Tak było i jest, RWK nie przedłuża skarbonki,

20. Ważność środków dostępnych w Skarbonce jest równa okresowi pasywnemu konta Abonenta (tj. do
końca okresu umożliwiającego odbieranie połączeń), po upływie tego terminu środki ze Skarbonki
bezzwrotnie przepadają, o czym Abonent zostanie poinformowany SMS-em zgodnie z pkt 24..
Aby przedłużyć ważność środków w Skarbonce należy dokonać doładowania konta głównego zgodnie z pkt
6. Przy czym promocja Konto ważne rok nie wydłuża ważności zgromadzonych środków na aktywnej
usłudze.
 #1065210  autor: tele2017
 14 lut 2019, 14:39
Za jakiś czas będę doładowywał to zobaczę jak to wyjdzie z tą skarbonką.

Taka ciekawostka od strony technicznej sieci orange:
Ciągnę sobie teraz downloaderem wielki plik i co widzę?
po 2 minutach zwalnia mi na 256KB/s czyli do 2Mbit. Tryb UMTS 3G (według TOP NetInfo) tak naprawde chyba modem chodzi w trybie HSPA, sygnał 16-19%, CSQ 5.
Trzeba ciągle coś przeładowywać jakąś stronę w przeglądarce by odnowić tryb maksymalnej prędkości dostępnej w danej chwili na moim urządzeniu i przekaźniku. A jest to okolica 6-7Mbit o tej godzinie czyli ponad 800KB/s
Nie pomaga tutaj włączenie radia internetowego.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2019, 14:47 przez tele2017, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1065212  autor: 24bis24
 14 lut 2019, 14:45
sylwekZolkusza pisze:
14 lut 2019, 14:00
Tak było i jest, RWK nie przedłuża skarbonki,
To nie jest prawdą, że tak było. Taryfa POP od blisko pięciu lat konto nie było doładowywane jedynie Start pod 8002 i środki ze Skarbonki jak do tej pory nie przepadały i do tego jeszcze procentowały. Nie wiem czy wiesz ale w Orange są jeszcze inne taryfy takie jak Smart i tam było podobnie. Więc nie piszcie, że tak było jeśli znacie tylko dwie taryfy :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1065214  autor: sylwekZolkusza
 14 lut 2019, 14:51
24bis24 pisze:
14 lut 2019, 14:45
sylwekZolkusza pisze:
14 lut 2019, 14:00
RWK nie przedłuża skarbonki,
To nie jest prawdą, że tak było. Taryfa POP od blisko pięciu lat konto nie było doładowywane jedynie Start pod 8002 i środki ze Skarbonki jak do tej pory nie przepadały i do tego jeszcze procentowały. Nie wiem czy wiesz ale w Orange są jeszcze inne taryfy takie jak Smart i tam było podobnie. Więc nie piszcie, że tak było jeśli znacie tylko dwie taryfy :) .
Piszę RWK nie przedłuża skarbonki. I pisało, czytasz co tobie pasuje.
 #1065223  autor: 24bis24
 14 lut 2019, 17:39
sylwekZolkusza pisze:
14 lut 2019, 14:51
Piszę RWK nie przedłuża skarbonki. I pisało, czytasz co tobie pasuje.
podobnie jak Ty, cytowałem to:
sylwekZolkusza pisze:
14 lut 2019, 14:51
Tak było i jest, RWK nie przedłuża skarbonki
i pisałem o ``Tak było`` , a tak nie było. :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1065256  autor: konstantyno110
 15 lut 2019, 00:17
Witam jutro odnawia mi się pakiet 25 zł to drugi , od miesiąca jestem w Orange. Wczoraj doładowałem konto i mam pytanie odnośnie pakietów internetowych. Ten w środku to internet z pakietu za 25 zł. Ten na górze 1 to bonus za doładowanie i z niego teraz uciekają Mb. Ten na dole nie wiem też chyba z jakiejś promocji? Pytanie czy zawsze jest tak że internet zawsze pierwszy wykorzystywany jest ten z promocji jako pierwszy? W moim wypadku czemu 1 schodzi a nie 3 skoro ona ma ważność do jutra? Z góry dziękuję za odpowiedzi :D

Link do zrzutu ekranu z aplikacji Orange.
https://drive.google.com/file/d/1zf9cNq ... p=drivesdk
 #1065258  autor: sylwekZolkusza
 15 lut 2019, 05:44
konstantyno110 pisze:
15 lut 2019, 00:17

Link do zrzutu ekranu z aplikacji Orange.
https://drive.google.com/file/d/1zf9cNq ... p=drivesdk
Według mojej wiedzy wszystko jest w porządku, internet z pozycji 1 będzie szedł pierwszy, potem z 2 na koniec z 3. Tak to umnie się dzieje.
Wszystkie zmiany już są uwzględniane z dnia 1 lutego i 11 lutego.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2019, 12:14 przez sylwekZolkusza, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1065259  autor: jovi123
 15 lut 2019, 05:45
konstantyno110 pisze:
15 lut 2019, 00:17
Witam jutro odnawia mi się pakiet 25 zł to drugi , od miesiąca jestem w Orange. Wczoraj doładowałem konto i mam pytanie odnośnie pakietów internetowych. Ten w środku to internet z pakietu za 25 zł. Ten na górze 1 to bonus za doładowanie i z niego teraz uciekają Mb. Ten na dole nie wiem też chyba z jakiejś promocji? Pytanie czy zawsze jest tak że internet zawsze pierwszy wykorzystywany jest ten z promocji jako pierwszy? W moim wypadku czemu 1 schodzi a nie 3 skoro ona ma ważność do jutra? Z góry dziękuję za odpowiedzi :D

Link do zrzutu ekranu z aplikacji Orange.
https://drive.google.com/file/d/1zf9cNq ... p=drivesdk
Dlaczego? przeczytaj dwadzieścia ostatnich postów ze strony wcześniej
Ostatnio zmieniony 15 lut 2019, 06:00 przez jovi123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1065331  autor: sylwekZolkusza
 16 lut 2019, 09:20
jovi123 pisze:
15 lut 2019, 05:59
Na co można wydać 15zł z konta promocyjnego do orange bo już kończą mi się pomysły?
Koniecznie trzeba coś na siłę wykorzystać, można ominąć promocję, może wreszcie coś zmienią, jak przestaniemy na siłę korzystać z byle jakiej promocji .
  • Strona 118 z 483
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 483
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 483