Karlos20 pisze: ↑10 lut 2023, 16:44
Cichosza, jeśli chodzi o tą drugą opcję, bo luki szybko łatają!
Akurat wczoraj zauważyłem, że Orange nawet w cichy sposób poinformowało o tej możliwości.
Zmieniło nazwę guzika na <Przywróć zamrożone GB> a nie całą usługę.
Dopóki to jest ciche poinformowanie, a nie tak jak w przypadku przelewów SMS regulaminowa informacja o przywracaniu zablokowanych złotówek to może nie zamkną regulaminowo zamrażania NL.
Przywrócenie usługi NL powinno być automatyczne po zapewnieniu złotówek na koncie do 29 dnia zamrożenia. Doładowanie 30 dnia trochę ryzykowne, choć może specjalnie napisali 30 dni a nie 31 aby przywrócenie automatyczne było możliwe w 31 dniu zamrożenia.
To by się nawet zgadzało, bo przed regulaminowym całkowitym wyłączeniem usługi w 31 dniu zamrożenia byłyby jeszcze sprawdzane złotówki.
W przypadku braku do 5 zł powinien zadziałać kredyt celowy.
Choć wiele rzeczy jest robione błyskawicznie to Orange zawsze zabezpiecza się 1 dobą.