DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 274 z 483
  • 1
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 483
 #1131637  autor: biala1991
 27 maja 2022, 06:08
To się nadaje na Głuchy Telefon:
ratatam pisze:
26 maja 2022, 13:09
Zgodnie z decyzją biznesową po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci.

Stan konta może Pan sprawdzić poprzez:
- wpisanie na klawiaturze telefonu kodu: *124*# i zatwierdzić przyciskiem słuchawki,
- poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510 100 100 numer dostępny z innych sieci (opłata zgodna z cennikiem operatora),
- kontakt z Czatem.

Co następne? Zgodnie z decyzją biznesową, stan GB w aplikacji nie jest już dostępny, zużycie internetu możesz sprawdzić kodem... :D Może zaorać tą wiecznie serwisowaną apkę i wracamy do obsługi kodami albo jeszcze lepiej płatnymi smsami. Zgodnie z decyzją biznesową aplikacja nie jest już dostępna dla klientów prepaid, mogą z niej korzystać tylko klienci abo, oni muszą regularnie się logować, żeby dostać zniżkę do rachunku :D
 #1131640  autor: kazik20
 27 maja 2022, 07:20
Skoro pare osób zgłasza, że użytkowanie bonusa GB nie kasuje licznika nieaktywności to wydawać by się mogło, że operator stosuje w systemie jakieś podwójne standardy. Czy to jakiś zły omen rzekomo sugerujący, że wkrótce dorwie się nam skór by nas oskubać wyłącznie płatną aktywnością? Czas pokaże. Oby nie!
 #1131643  autor: asdaf
 27 maja 2022, 09:18
Dziś u mnie w apce nie ma banerów zasłaniających stan konta na żadnym numerze. Czyżby Orange usłyszało naszą krytykę? Moim zdaniem taka informacja powinna być umieszczona w "Szczegółach".
Ostatnio zmieniony 27 maja 2022, 09:26 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1131646  autor: Remington
 27 maja 2022, 10:15
Skuszony Waszymi relacjami zainstalowałem apkę MO ponownie i… pozytywnie zaskoczyli mnie rozwiązaniem kilku błędów oraz możliwością nadania nazw numerom.

Co do informacji o braku aktywności - nie wyłączyli i faktycznie zasłania saldo.
 #1131656  autor: kazik20
 27 maja 2022, 13:50
Nie, nie, nie... Ja protestuje.... Oby więcej takich półgłówków programistów zatrudniali to więcej furtek w systemie będzie, jak to od zawsze bywało w Orange ;) To ma złe i dobre strony. Przynajmniej w ten sposób bilansują się różnorakie krzywdy oferty.
...ale żeby tak dziur istniejących przez całe lata nie umieli połatać mimo otwartego głoszenia o tym fakcie po Necie? Oby tak dalej. Dobra nasza. :mrgreen: ;-)
 #1131684  autor: Karlos20
 28 maja 2022, 10:50
U mnie również poginęły, z wyłączeniem jednego numeru (z 4 w prepaidzie), który na nim nie ma aktywności od 23 dni ze stanem konta... -5,00 zł. Możliwe, że komunikat zasłoni saldo po jakimś czasie od braku ruchu na numerze. Coś kombinują.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131688  autor: kazik20
 28 maja 2022, 12:53
Karlos a jak to się stosuje ten kredyt? Mam ustawić automat kredytowy w MO na starym numerze na 5zł a potem przelać 1zł i uaktywni mi się możliwość wykupu RWK za 6zł lub wykupić sobie można za to wszystko co się chce od Nolimit po Net elastyczny? A co jak nie spłacę i numer wygaśnie? Nie obciążą reszty numerów odpowiedzialnością? To bardziej usługa na Niedzielę gdy poste konto nas zastanie w polu na wycieczce bez dostępu do płatności z banku. Dotychczas myślałem, że jak mi się skończą złotówki to zamówię sobie kredyt, ale po przeanalizowaniu regulaminów to widzę że to tylko automatycznie się dzieje i bardziej na wykupienie innych usług gdy nam kilka zł brakuje. Trochę dziwna usługa że tylko auto.
 #1131690  autor: kazik20
 28 maja 2022, 13:50
Wiem ale ja pytam jak się odnaleźć w usłudze Kredyt.

Druga sprawa to taki oto przypadek i szukanie sprawiedliwości:
Jak wiadomo jest weekend i właśnie w te dni wolne operator najchętniej robi sobie prace techniczne na systemie. Jak więc wyciągnąć odpowiedzialność od operatora gdy np. jutro mam ostateczny termin doładowania by odzyskać duże zasoby z "gwarancji zwrotu" a operator nieoczekiwanie zablokuje dostęp do MO z którego to by zyskać powiększone bonusy chcę właśnie robić doładowanie? Powiedzmy, że środki przepadną a ja mam prawo złożyć pretensjonalną reklamacje, że byłem w niemocy doładowania promocyjnego z winy Orange. Choć są alternatywy doładowania zwykłego z terminala lub bezpośrednio z banku, to jednak duży niesmak pozostaje.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2022, 13:52 przez kazik20, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1131691  autor: Karlos20
 28 maja 2022, 13:51
kazik20: aby mieć stan ujemny do 5 zł, skorzystaj z opcji "Kredyt na usługi" i kup usługę za 5 zł lub miej mniej niż 5 zł na saldzie. Więcej w regulaminach poniżej.
> Opis usługi: https://www.orange.pl/kid,4002009758,id ... ticle.html
> Wersja jednorazowa: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binar ... 682921.pdf
> Wersja na odnowienie usługi cyklicznej: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binar ... 111747.pdf
Nie, debet nie musi zwracalny, gdy rezygnujesz z prepaida w Orange i nie doładujesz konta, tylko zasilenie salda tę kwotę z automatu zdejmuje. Nie pierwszy raz migrowałem z saldem ujemnym z ONK do NJU lub Flexa, tym bardziej, że taka migracja kasuje ustawienia na koncie.

W drugiej sprawie masz inne sposoby zasilenia konta, np. przelew SMS itd. W Twoim obowiązku jest nieprzekroczenie daty ważności okresu pasywnego czy aktywnego. Zapomnisz o terminach to numer przepadnie, operatora chronią regulaminy. Jeśli reklamacja nie pomoże, zawsze możesz poprosić o pomoc np. UKE. Masz szczęście, że to prepaid (wydaje się prokliencki), w postpaidzie albo Ty nawalisz (nie płacisz faktury, to masz odsetki, blokadę itp), albo operator (najczęściej pod kwestie prawne, nie pozwalając na darmowe zerwanie umowy).

Poza tym, operator to nie instytucja charytatywna, też chce zarabiać, udostępniając odpłatną możliwość wydłużania ważności środków, której u konkurencji - brakuje.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131693  autor: kazik20
 28 maja 2022, 16:06
A istnieje gdzieś tablica w necie z zapowiedzią od operatora czy w ten weekend będą jakieś wyłączenia dostępu do MO? To byłoby uczciwe dla klienta i wtedy doładuje sobie wcześniej. A tak to na dwoje babka wróżyła. Wręcz plucie na klienta. Normalnie jak pęknięta nagle rura i nie mam wody w mieszkaniu. Jak zdarzenie losowe. :?
 #1131700  autor: marcin19883
 28 maja 2022, 18:12
@kazik20: Z reguły, gdy planują jakieś prace, to uprzedzają w aplikacji. Ja mam powiadomienia wyłączone, więc nie zwracam na to uwagi, ale kiedyś miałem aktywne. I takie komunikaty dostałem.
  • Strona 274 z 483
  • 1
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 483
  • 1
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 483