Strona 1 z 2

Wadliwe karty Plusa

Post:12 sie 2006, 21:14
autor: plusteczek
Mam Taki problem Kupiłem Mix Plusa z telefonem SamsungX 200 chodził na starej platformie. chciałem żeby była rozliczana na żywo przeszedłem na Nowa platformę ale coś się stało że wyświetla stan konta na wyświetlaczu ale wogole nie poprawnie. I tez sprawdzając *100# poprawnie. W dniu kupna telefonu Plus Mi twierdzi że jest wadliwa karta i proponuje wymianę wysokości 30zł Przecież ja Nic nie zrobiłem czemu mam płacić

Jak coś uwaga na numeracje 669!
Jeśli jest tu z Panów którzy Pracuja w plusie Proszę o kontakt na e-maila:
[email protected]

Post:12 sie 2006, 21:23
autor: D@rio
Ja Ci odpowiem.

Otóż tego pracownika co Ci twierdzi że jest wadliwa karta SIM to ja bym wykopał z roboty na zbity pysk. Aż dziw że taki tuman tam pracuje i że jeszcze chamsko rząda od Ciebie opłaty za wymianę karty SIM. Po pierwsze:
- jeśli karta SIM jest wadliwa (nie z winy klienta) to wymiana jest BEZPŁATNA (na koszt Polkomtel S.A.).

a po drugie. Przyczyna o której mówisz to nie wina karty SIM tylko błędnie przeprowadzonej aktualizacji karty SIM. Nie trzeba wymieniać karty. Ja to miałem, i paru uzytkowników też. Są dwie możliwości rozwiązania problemu:
1. karta automatycznie się zaaktualizuje za jakis czas (ok. 72h), tylko trzeba co jakiś czas włączać/wyłączać telefon. (a u mnie to zadziałało)
2. należy zadzwonić na DOK i poprosić o ponowną aktualizację karty SIM w związku ze zmianą platrofrmy. Zrobią Ci to, każą włączyć, wyłączyć telefon i będzie grała muzyka. (a u innych klientów to ;) )

Pozdrawiam.

P.S
Prefix 669 podlega pod HLR 96 ;) ...i z tego co wiem nie ma żadnych problemów. A więc śmiało można aktywować ;) ja swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69 :mrgreen:

Post:12 sie 2006, 21:59
autor: kamil1221
a swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69
Kudłate myśli - hehe.
A swoja droga mi bez problemu zmieniła się platforma.
U paru znajomych również wystąpił błąd - więc zaleciłem wyciągnąć z telefonu kartę na 15 minut - po tym od razu działało.

Post:12 sie 2006, 22:30
autor: D@rio
kamil1221 pisze:
a swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69
Kudłate myśli - hehe.
A swoja droga mi bez problemu zmieniła się platforma.
U paru znajomych również wystąpił błąd - więc zaleciłem wyciągnąć z telefonu kartę na 15 minut - po tym od razu działało.
naprawdę mam taką ochotę ;) tylko mam jeden problem. Wszystkie karty abonamentowe które mam nie podlegają pod owy HLR a przy przeniesieniu między HLR-ami to i jest więcej zachodu, nową kartę SIM trzeba wydawać..a więc nie chce mi się męczyć tematu w Plusie nawet, bo pewnie na początku występowałyby opory ;) choć, kusi - przyznaję ;) swoją drogą w Erze 696 969 696 jak i 696 69 69 69 już jest zajęte :?

Post:12 sie 2006, 22:42
autor: przemek910
woją drogą w Erze 696 969 696 jak i 696 69 69 69 już jest zajęte
Skąd wiesz? :smt005 :mrgreen:

Post:12 sie 2006, 22:46
autor: D@rio
kin pisze:
woją drogą w Erze 696 969 696 jak i 696 69 69 69 już jest zajęte
Skąd wiesz? :smt005 :mrgreen:
no przeciez wystarczy zadzwonić...

Post:13 sie 2006, 11:41
autor: plusteczek
Już dzwoniłem Do ich biura 3 razy robili aktulizacje i to samo! I twierdzi Babka ze wadliwa karta i to moja wina! Jestem wkurzony na maksa!!!

Post:13 sie 2006, 11:57
autor: przemek910
To się spytaj dlaczego Twoja wina - przecież nic z nią nie robiłeś :?

Post:13 sie 2006, 12:15
autor: plusteczek
Twierdzi że moja wina ponieważ stan konta był ujemny i karte pobsułem.Nie zgadzam sie z tym ponieważ stan konta był i jest dodatni! W konia mie robia nawet w salonie nie mogą sobie poradzić!

Post:13 sie 2006, 12:19
autor: przemek910
PAranoja jakaś :|

To chyba ich wina że sobie pozwalają na ujemny stan konta :\ Na twoim miejscu zrobiłbym im małą awanturkę :-D

Post:13 sie 2006, 12:28
autor: kamil1221
Musisz się domagać Swoich praw.
Postaw stanowczo, że to nie twoja WINA - postrasz ich czymś.
Ewentualnie udowodnij im, że masz większą wiedze niż personel w salonie.

Post:13 sie 2006, 12:47
autor: nstn
D@rio pisze: A więc śmiało można aktywować ;) ja swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69 :mrgreen:
A ile będzie Ciebie kosztowała taka zmiana numeru na złoty?

Post:13 sie 2006, 13:11
autor: D@rio
nstn pisze:
D@rio pisze: A więc śmiało można aktywować ;) ja swoją drogą zastanawiałem się czy ostatnioby sobie nie zmienić numeru na złoty numer z tej puli, a mianowicie 669 69 69 69 :mrgreen:
A ile będzie Ciebie kosztowała ta zmiana numery na złoty?
eee..nic by nie kosztowała ;) zrealizowałbym za Bon programu 5Plus uprawniający do zmiany numeru na złoty bezpłatnie :) ..bon taki kosztuje 4.300pkt.
natomiast jeśli chciałbym płacić to złoty numer kosztuje 305zł brutto.

plusteczek: to inaczej. Zadzwoń z abonamentowego telefonu najlepiej, poproś o przełączenie do Działu Trasnmisji Danych (pon-pt 08-20 pracują) (jak będą się pytali po co chcesz z tym działem rozmawiać, to powiedz że masz problem z GPRS w połączeniu z komputerem) i tam im opowiedz o tym problemie oraz poproś o aktualizację karty. Bo widać DOK Simplusa nie robi Ci aktualizacji karty SIM względem platformy tylko Ci robi aktualizacje stanu konta na karcie z tego co wnioskuję :? a to nie o to chodzi...

Post:14 sie 2006, 15:31
autor: plusteczek
Dzisiaj dzwonilem i siedzialem 40minut znow na komorce i stwierdzili wadliwa karte. Kazali mi wymienić i tak zrobiłem.Zobaczymy za 7dni jak bedzie wlaczona. A koszty zostaną zwrócone w postaci doładowania za wymiane karty! Jak napisze pismo reklamacyjne!

Post:14 sie 2006, 16:53
autor: D@rio
no cóż - można i tak...

Post:14 sie 2006, 16:55
autor: kosaz
plusteczek pisze:Dzisiaj dzwonilem i siedzialem 40minut znow na komorce i stwierdzili wadliwa karte. Kazali mi wymienić i tak zrobiłem.Zobaczymy za 7dni jak bedzie wlaczona. A koszty zostaną zwrócone w postaci doładowania za wymiane karty! Jak napisze pismo reklamacyjne!

nie rozumiem jednej rzeczy powiedzcie mi dlaczego 7 dni??
moze nie znam czegos ale zazwyczaj jak sie robi wymiane karty sim to jest od razu - sam nie dawno wykupowalem nowa bo stara simplusa gdzies zapodzialem - chyba poszla w odkurzacz

Post:14 sie 2006, 16:59
autor: D@rio
dobre pytanie, sam nie wiem dlaczego 7 dni...

Zawsze jak robi się duplikat karty to w ciągu paru chwil karta już jest aktywna...

Post:15 sie 2006, 11:57
autor: plusteczek
Juz mam w domu dublikat karty, na razie czysty numer. Kazali uzywać jeszcze uszkodzonej, aż do wyłaczenia.Później wymienić karte na czystą następnie ma jakiś sms przyjść aktywacyjny z numerem uszkodzonej karty.Tak mi powiedzieli! Jestem Tylko ciekawy jaka bedzie poźniej platforma na karcie stara, czy nowa?

Post:15 sie 2006, 12:19
autor: kosaz
plusteczek pisze:Juz mam w domu dublikat karty, na razie czysty numer. Kazali uzywać jeszcze uszkodzonej, aż do wyłaczenia.Później wymienić karte na czystą następnie ma jakiś sms przyjść aktywacyjny z numerem uszkodzonej karty.Tak mi powiedzieli! Jestem Tylko ciekawy jaka bedzie poźniej platforma na karcie stara, czy nowa?
chyba juz nowa platforma - albo stara to zalezy czy robiles zmiany

[ Dodano: 2006-08-15, 12:47 ]
wiem ze jak ja ostatnio wymienilem karte to nie musze nic wysylac zadnych krotkich kodow tylko mam caly czas na wyswietlaczu kase pokazan a:)
czyli nie na nowej platwormie

Post:15 sie 2006, 14:20
autor: plusteczek
Wymiane zrobiłem dlatego że miałem starą platformę i przeszedłem na nową i nie dało się aktulizować karty w różny sposów. Więc Pani z numeru 2601 kazała mi wymienic kartę, bo prawdopodobnie jest wadliwa. Jestem teraz Ciekawy na jakiej platformie będe nowa , czy stara