Strona 292 z 405

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:22 paź 2019, 16:23
autor: Vieslav
szunaj pisze:
21 paź 2019, 12:44
Wysłałem hasła z trzech numerów, pakiet sms przedłużyło ale jednocześnie z PLAY-a (z play-a a nie Faktu) dostałem sms "Dziękujemy usługa 22396(0) zostanie włączona..." Ktoś dostał dzisiaj coś takiego? Na wszelki wypadek spisałem stan pakietów do ewentualnej reklamacji.
Dzisiaj też dostałem takiego smsa. Ktoś wie o co chodzi?

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:22 paź 2019, 18:40
autor: szunaj
Podejrzewam że jakiś błąd, bo nic się do dzisiaj nie zmieniło.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:23 paź 2019, 17:47
autor: babciagienia1p
Myślę, że to nie błąd, tylko zmiana w systemie. Dzisiaj wysłałam kod na SMS-y. Wrócił ten sam komunikat, o którym piszecie, zamiast dotychczasowego o "przyznanym beneficie". Natychmiast sprawdziłam *106#. Nowe SMS-y weszły jeszcze przed potwierdzeniem.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:24 paź 2019, 13:55
autor: abrams
U mnie dzisiaj po wysyłce SMS na 10 min. najpierw potwierdzenie zlecenia, potem ten dziwny "Dziękujemy - usługa 22397(0) zostanie włączona. Poczekaj na SMS-a z....." itd. z info o możliwości odstąpienia od umowy w 14 dni a jako trzeci, że benefit-minuty zostały przyznane, co *106# potwierdził. Widzę, że są różne nr tych "usług" od Playa. Może coś "usprawniają" w benefitach

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:24 paź 2019, 20:07
autor: gringo
Również dzisiaj dostałem po nabiciu kodu na 10min takiego sms.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:30 paź 2019, 09:22
autor: macqmacq
Kolejna nowość w odpowiedziach FM. Dzisiaj po wysłaniu kodu na 10SMS dostałem info zwrotne:
"Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ale czemu? - tego już nie napisali... :evil:

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:30 paź 2019, 17:38
autor: babciagienia1p
Dzisiaj (środa - 30.10) po 16:00 dostałam 3 odpowiedzi według nowej formuły. SMS-y, pod *106#, pojawiły się już po "Benefit został zlecony do aktywacji"

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 07:40
autor: blacQ1
Dzis po wysłaniu smsa przyszedł komunikat taki przepraszamy operator nie aktywował pakietu no i co robić?

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 07:48
autor: babciagienia1p
Telefon do BOK-u 799 599 999. Jeśli masz zebrane MB, to wysłanie SMS-a drugi raz może Ci je skonfiskować. Jeśli nie masz MB lub masz ważny płatny pakiet, możesz próbować ponownie.

Edit:
Wysłałam DWA razy kod. Za każdym razem ten sam komunikat. Konsultant każe czekać 5 godzin od pierwszego SMS-a, dopiero wtedy zadzwonić powtórnie po ręczne uruchomienie.

Zadzwoniłam, zgodnie z sugestią, po ponad 6 godzinach. Pakiet został wprowadzony ręcznie. Ciekawe o co chodzi z tymi 5 godzinami? Nie można wprowadzić ręcznie od razu? Czyżby próba zniechęcenia amatorów kodów z gazety?

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 07:50
autor: blacQ1
Dzwoniłem na infolinie i jeden konsultant mówił 24 h , a drugi 5 h czeba czekać

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 08:54
autor: jreg69
Mam ten sam komunikat. Konsultant potwierdził że trzeba odczekać 5h od pierwszego sms-a. Jeżeli nie otrzymam bonusa wtedy wprowadzą go ręcznie.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 18:57
autor: lukjac
O godzinie 18 system w końcu przyjął wysłany przeze mnie kod i przedłużył GB. Wcześniej napisałem zgłoszenie.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 19:05
autor: TomekErek
U mnie tak samo - wyslalem smsa ok 08:00, przyszlo info, ze operator nie przyznal bonusu. Nastepny sms wyslalem ok 15:00 - tak samo bez skutku.

Dopiero trzeci sms wyslany ok 18:30 od razu dal zwrotke "bonus zosyal zlecony do aktywacji" i po chwili 0.05 giga trafilo ma konto :D

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:02 lis 2019, 22:14
autor: Vieslav
Ja musiałem interweniować na infolinii. Cały czas otrzymywałem komunikat o nieprzyznaniu bonusu.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:03 lis 2019, 07:41
autor: blacQ1
Witam mi dopiero w dniu dzisiejszym uruchomili pakiet 50 mb dobrze iż wykupiłem pakiet płatny ,a po wpisani kodu na 50 mb wczorajszego dało mi 10 smsó no liczę na to iż jutrzejszy pakiet na 10 smsów się (jak myślicie jutrzejszy kod wejdzie na 10 smsów?)

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:03 lis 2019, 09:26
autor: Okazjonator
"Dzwoniłem na infolinie i jeden konsultant mówił 24 h , a drugi 5 h trzeba czekać"

Na co czekać ? Po prostu z nimi trzeba jechać krótko.
Komunikat nie mówi o przyznaniu bonusu wręcz przeciwnie !
Czekać to można po otrzymaniu komunikatu że został przyznany.

Zgaszać reklamacje i na nic nie czekać !
Oczywiście żądając rekompensaty za stracony czas i nerwy.
Przecież oni jawnie lecą sobie w kulki z klientem. Dopiero po burzliwej dyskusji na infolinii wszytko mi naprawili bo tego typu problemy wcześniej miałem cały czas.

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:03 lis 2019, 13:16
autor: babciagienia1p
blacQ1 pisze:
03 lis 2019, 07:41
(jak myślicie jutrzejszy kod wejdzie na 10 smsów?)

Może być różnie. Może wejść, może wrócić komunikat "przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Wtedy pomaga telefon na infolinię. Z wysłaniem kodu na SMS-y możesz poczekać do środy. Może poprzedni pakiet "uleży się".

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:04 lis 2019, 07:58
autor: TomekErek
Dzisiejszy kod (famp) wszedl od razu bez problemów, 10 smsow jest juz na koncie.

Oby takie problemy jaz w sobote juz sie nie powtarzaly.

Ps. Ciekawe jak to bedzie z kodem na smsy w przyszly poniedzialek. Moze beda wydrukowane dwa kody w sobote - na sobotne 50MB i aktuwny od poniedzialku 11.11.19 kod na smsy. Zobaczymy :D

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:04 lis 2019, 11:19
autor: abrams
@babciagienia1p "Jeśli masz zebrane MB, to wysłanie SMS-a drugi raz może Ci je skonfiskować."

Wczoraj wpisywałem kod chyba z 20x i nic nie skasowało ale prawdą jest, że przychodził tylko ten komunikat "Przepraszamy....."

@babciagienia1p "Wysłałam DWA razy kod. Za każdym razem ten sam komunikat. Konsultant każe czekać 5 godzin od pierwszego SMS-a, dopiero wtedy zadzwonić powtórnie po ręczne uruchomienie.

Zadzwoniłam, zgodnie z sugestią, po ponad 6 godzinach. Pakiet został wprowadzony ręcznie. Ciekawe o co chodzi z tymi 5 godzinami? Nie można wprowadzić ręcznie od razu? Czyżby próba zniechęcenia amatorów kodów z gazety?"

U mnie było to samo, pierwszy tel. na infolinie po ~2h i kazał mi odczekać 5h, nie chciał też w ogóle sprawdzać, czy dodarł do niego mój SMS z kodem na 50MB ponieważ "nie będę nawet próbował, bo system informatyczny nie wpuści mnie wcześniej na pana konto niż po 5h, po prostu nie ma takiej możliwości, tak ma ustawione parametry"
Więc tu pies pogrzebany, a mi dopiero za drugim razem ~16-stej wprowadził ręcznie (musiałem kod podać)

@lukjac "O godzinie 18 system w końcu przyjął wysłany przeze mnie kod i przedłużył GB."
Chyba było sporo zgłoszeń i naprawili jawną awarię systemu

Re: [FAKT Mobile] - Dyskusja ogólna

Post:04 lis 2019, 14:07
autor: blacQ1
Witam u mnie również dziś kod wszedł bez żadnych problemów , a co do poniedzałkowego kodu to mogą zrobić coś takiego iż wydrukują kod w sobotę na 50mb i będzie również ważny na 10 smsów w poniedziałek , już raz tak było ps.już poprawiony błąd