I przynajmniej nie trzeba dzwonic na infolinie
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ktoś się orientuje czy dziś na infolinii można jeszcze aktywować kod z czwartku na minuty? Zawsze wysyłałem w piątek, niestety tym razem zapomniałem wysłać. Dziś już kod nieprawidłowy.
Kodu czwartkowego już nie włączysz w sobotę.
MB otrzymasz tylko w sobotę.
Sobotni kod wbity w niedziele, daje SMSy.
Poniedziałkowy daje SMSy od poniedziałku do środy.
Czwartkowy (minuty) działa do piątku.
MB otrzymasz tylko w sobotę.
Sobotni kod wbity w niedziele, daje SMSy.
Poniedziałkowy daje SMSy od poniedziałku do środy.
Czwartkowy (minuty) działa do piątku.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Wielkie dzięki za odpowiedź.
Za @babciagienia1p powtórzę:
" schemat możliwości wykorzystywania kodów BEZ DZWONIENIA NA INFOLINIĘ:
SMS-y - pn., wt., śr.
minuty - czw., pt.
MB - sb. (kod wysłany w nd. zwraca SMS-y)
Do tego należy przeczytać post @driver z poprzedniej strony - kody są ważne 3 dni, ale minuty w sb. oraz MB (lub SMS-y) w nd. i pn. tylko przez infolinię."
Oj, nie chce się choć paru stron wstecz poczytać na forum...
" schemat możliwości wykorzystywania kodów BEZ DZWONIENIA NA INFOLINIĘ:
SMS-y - pn., wt., śr.
minuty - czw., pt.
MB - sb. (kod wysłany w nd. zwraca SMS-y)
Do tego należy przeczytać post @driver z poprzedniej strony - kody są ważne 3 dni, ale minuty w sb. oraz MB (lub SMS-y) w nd. i pn. tylko przez infolinię."
Oj, nie chce się choć paru stron wstecz poczytać na forum...
driver
Zapraszam do dyskusji na temat kodów z gazet, ale na większą ilość danych niż 50 MB...
viewtopic.php?f=76&t=129642
viewtopic.php?f=76&t=129642
Dzisiaj powtórka jak przed tygodniem. Podają błędny SMS potwierdzający aktywowanie pakietu 10 min zamiast 50MB.
Przynajmniej w tym tygodniu kod na 50MB wchodzi bez problemu Chyba jest to robione celowo, żeby kupić płatny pakiet za 9 zł (100min+100sms+100MB).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Potwierdzam, sms krzyczy że przyzna 10 min. ale przyznaje prawidłowe 50MBJohnny: Dzisiaj powtórka jak przed tygodniem. Podają błędny SMS potwierdzający aktywowanie pakietu 10 min zamiast 50MB.
Co sie polepszy to się po.... Na pierwszym fonie poszło OK a za chwilę na na drugim " Przepraszamy ale operator nie aktywował pakietu" i tak kilka razy to samo bez skutku Spróbuję po 5h a potem na infolinięKarlos20: Przynajmniej w tym tygodniu kod na 50MB wchodzi bez problemu
EDIT po niecałej godzinie wysłałem kod ponownie i tym razem wróciło info "Dla nr xxxx przekroczono dozwoloną ilość aktywacji"
Sprawdziłem *106# i 50 MB zostało przyznane, czyli coś im się miesza a mylące komunikaty to może być efekt natłoku wysyłanych w tym czasie kodów aktywacyjnych (przepełnienie bufora ?)
Po tym co powyżej, to nie wykluczone, że jakiś algorytm działający losowo czy po zaistnieniu warunków np. ilościowych, się uruchamiaKarlos20: Chyba jest to robione celowo, żeby kupić płatny pakiet za 9 zł (100min+100sms+100MB).
Wczoraj 01.12.19 o 01:38 na tym fonie, przyszedł SMS abym "kodem xxxx włączył pakiet 2GB za 9 zł" Sprawdziłem w Play24 czy to tylko reklama , czy coś więcej. Zobaczyłem, że zniknęły mi jednak wszystkie zebrane 150MB. Potwierdził to jednak także *106#.Na pierwszym fonie poszło OK a za chwilę na na drugim "Przepraszamy ale operator nie aktywował pakietu" i tak kilka razy to samo bez skutku.
Po niecałej godzinie wysłałem kod ponownie i tym razem wróciło info "Dla nr xxxx przekroczono dozwoloną ilość aktywacji"
Jednak sprawdziłem *106# i 50 MB jednak zostało mi przyznane (łącznie miałem 150MB i z datą ważności do 07-12-2019
Czyli klasyczne "dali i zabrali"
Więc jak, ktoś ma zebrane sporo MB(GB) i doświadczy takiej sekwencji komunikatów jak powyżej, to niech się liczy, że mu MB znikną po północy i może lepiej doładować.
[Play-> Fakt Mobile] Czy dalej da się przejść na karcie Play do taryfy Fakt Mobile kodem *163*12# ?
Chcę kupić zarejestrowaną kartę i nie wiem czy muszę kupować od razu kartę Fakt Mobile czy mogę też kupić kartę Play?
Chcę kupić zarejestrowaną kartę i nie wiem czy muszę kupować od razu kartę Fakt Mobile czy mogę też kupić kartę Play?
________________________________
Do tej pory była taka możliwość i nie wiem, czy się coś zmieniło w tym temacie...
Tak można nadal. Dnia 30.11.2019 przeniosłem kodem *163*12# dwie karty: jedna Play na kartę RWK a druga to jeszcze ze starą taryfą Playa czyli Fresh. Bez żadnych pośrednich ruchów (innych taryf itp). Ważność po przeniesieniu 14 dni.
Tu masz regulamin (z jakich wybranych taryf itp można zmigrować):
Regulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile”
http://www.faktmobile.pl/download/regul ... 2016_2.pdf
Ostatnio zmieniony 02 gru 2019, 19:22 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
OK, dzięki za odpowiedzi
________________________________
Jesten tu świerzy i mam pytanie. Mam kartę RBM i po DIL zostało mi na niej ok 200 pln. Karta jest aktywna na połączenia wychodzące. Czy po migracji do FaktMobile zachowam te 200PLN . Jesli tak to na jaki okres . Czy doładowanie konta kwotą np 5pln doda srodki i wydlurzy okres na wykorzystanie ich?
Jężeli już to "świeży" Na poprzedniej stronie podałem regulamin (dla buba1234 ). Wszystkie złotówki z konta głównego w Play/Fakt są zachowywane przy migracji. Tracisz starą ważność konta i dostajesz nową na 14 dni. Doładowujesz za 5 zł i masz RWK (365 dni).
ps. może lepiej przejść do Siema PL i tam wykorzystać 200 zł na internetowe pakiety ?
https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema-pl
25 GB 30 DNI za 20 zł
50 GB 30 DNI za 30 zł
Przejście do RBM zawsze kasuje kasę promocyjną. Poza tym za tą kasę nie kupisz pakietów. Tylko z konta głównego.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@Karlos20, Ty jako główny przeciwnik byłego DiL-a z pewnością nie wiesz, że pozostałość po tej usłudze to konto główne i nic nie traci się przy migracji więc o jakiej kasie promocyjnej piszesz.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
To chyba nie ulega wątpliwości, że nic się nie traci z konta głównego. No chyba, że zdarzy się jakiś błąd, a się zdarzały.
Jakby co, to były przeciwnik DILa, bo dalej mam neta bez limitu w nielubianym T. Bo oni lepiej nabili w butelkę, niż Play. Proste.
Jakby co, to były przeciwnik DILa, bo dalej mam neta bez limitu w nielubianym T. Bo oni lepiej nabili w butelkę, niż Play. Proste.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam