łaał ale pomogłeś, chyba nie szuka salonu faktu, kolega wcześniej pisze o tym że katy startowe i te do przeniesienia to kompletnie coś innego i w salonach play jest z nimi problemTheArt pisze:Można przenieść w każdym salonie Play.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mi o dziwo udało się trafić bez trudu. Co jeśli nie ma kart? Ktoś pisał, że można jak się nie mylę zadzwonić na infolinię i poprosić o dostawę kart do danego salonu. Na forum Play chyba też można poprosić.
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Można zamówić, u mnie też nie mieli i powiedział że jak chce to zamówia.
Panowie zbliża się 12 listopada niby przedłużone święto ciekawe czy wyjdzie kod na 10 smsów ,czy sklepy będą świętować???
Sklepy niekoniecznie, mogą nie świętować ale prasa w tym dniu raczej się nie ukaże. Kod najprawdopodobniej wydrukują wcześniej lub następnego dnia.
dostałem sms od 4949 ``Twój numer nie może wykonywać połączeń. Skontaktuj sie z Obsługą Klienta Fakt Mobile``.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@24bis24 co nabroiłeś
wysłałem sms pod 4949
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
O jakiej treści?
Może jakiś kod blokujący?
Może jakiś kod blokujący?
AHQUJohnny pisze:O jakiej treści?
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
a to babol, zamiast 10 SMS-ów blokada połączeń.
Dzwonić na BOK niech odblokują i rekompensata
Dzwonić na BOK niech odblokują i rekompensata
Powiedzcie mi proszę jak mogę przenieść numer z Virgin Mobile do Fakt Mobile bo jestem już głupi. Zadzwoniłem do salonu Play znajdującego się w moim mieście i zapytałem się czy mogę przenieść numer do Fakt Mobile u nich w salonie i była ona wielce zaskoczona i powiedziała, że to niech ich sieć i żebym poczekał chwilę. Po chwili podała mi numer na infolinię Fakt Mobile i powiedziała, że tam to załatwię. Tak więc zadzwoniłem, a Pani na infolinie poinformowała mnie, że przeniosę swój numer tylko i wyłącznie w salonie Play. Tak więc o co kaman?
Tylko w salonie. Widocznie trafiłeś na niezorientowaną osobę. W ostateczności, możesz przenieść do innej taryfy Play, a później zmienić taryfę na Fakt kodem.
Tu masz instrukcję przejścia poprzez Play (+ Bonus za przeniesienie) :
viewtopic.php?f=22&t=81615&p=1004751#p1004749
viewtopic.php?f=22&t=81615&p=1004751#p1004749
W takim razie Panowie wyjdzie 2 kody w jednej gazecie ,a dokładnie w sobotę POZDRAWIAM!
A czy później z fakt mobile można sie równie szybko przenieść kodem do play? Z ciekawości w play24 jeszcze poza faktem można podpinać jakieś inne sieci?neotele pisze:Tu masz instrukcję przejścia poprzez Play (+ Bonus za przeniesienie) :
viewtopic.php?f=22&t=81615&p=1004751#p1004749
Fakt Mobile to submarka Play.
Migrować w obrębie P4 możesz za pomocą kodów USSD a zmieniać operatora tylko przez salon.
Migrować w obrębie P4 możesz za pomocą kodów USSD a zmieniać operatora tylko przez salon.
1. Dnia 08.08.2018 kupiona karta FM z pakietem 20GB/90d/BONUS i tego dnia aktywowana + dokupiony pakiet 20GB/30d/10zł czyli łącznie na 08.08.2018 miałem 40GB z 90 dniową ważnością całości do 06.11.2018
2. W tym czasie dokonywałem wielokrotnych doładowań po 50MB kodami Fakt (ostatni kod wprowadziłem 03.11.2018). Łącznie było tego 13x czyli extra dostałem 650 MB
3. Od dnia 04.11.2018 już karty nie używałem a stan MB na ten dzień wynosił 319,50 MB z terminem do 10.11.2018
4. Dnia 05.11.2018 znalazłem jeszcze stary kod na 100MB/7d a po jego wprowadzeniu miałem 419,50 MB z terminem do 12.11.2018 i z takim stanem dotrwałem do 06.11.2018 r godz. 23:59 kiedy definitywnie ważność traci bonusowe, niczym nie przedłużane, 20GB/90d
5. Dnia 07.11.2018 sprawdzam stan MB i okazuje się, ze pozostało mi tylko okrąglutkie 200,00 MB.
Zniknęło 119,5 MB (419,5-119,5)
Pytanie, które to MB mi zniknęły ? (jaka jest kolejność zużywania)
Myślałem, że jako pierwsze schodzą MB bonusowe 20GB/90d a jako drugie 20GB/30d/10zł jednak powyższe temu przeczy i jest chyba odwrotnie ?
Poza tym, z doładowań kodami Fakt zostało mi tylko 200 MB (w tym 100MB z ostatniego doładowania z 05.11.2018) podczas gdy przez cały okres 90 dni uzbierałem 650+100=750 MB.
Pytanie, dlaczego zostało tylko 200MB i kiedy zeszło mi 550MB (w którym momencie) ?
Wszystkie powyższe dane o MB i ważnościach są z *106# i *107#
2. W tym czasie dokonywałem wielokrotnych doładowań po 50MB kodami Fakt (ostatni kod wprowadziłem 03.11.2018). Łącznie było tego 13x czyli extra dostałem 650 MB
3. Od dnia 04.11.2018 już karty nie używałem a stan MB na ten dzień wynosił 319,50 MB z terminem do 10.11.2018
4. Dnia 05.11.2018 znalazłem jeszcze stary kod na 100MB/7d a po jego wprowadzeniu miałem 419,50 MB z terminem do 12.11.2018 i z takim stanem dotrwałem do 06.11.2018 r godz. 23:59 kiedy definitywnie ważność traci bonusowe, niczym nie przedłużane, 20GB/90d
5. Dnia 07.11.2018 sprawdzam stan MB i okazuje się, ze pozostało mi tylko okrąglutkie 200,00 MB.
Zniknęło 119,5 MB (419,5-119,5)
Pytanie, które to MB mi zniknęły ? (jaka jest kolejność zużywania)
Myślałem, że jako pierwsze schodzą MB bonusowe 20GB/90d a jako drugie 20GB/30d/10zł jednak powyższe temu przeczy i jest chyba odwrotnie ?
Poza tym, z doładowań kodami Fakt zostało mi tylko 200 MB (w tym 100MB z ostatniego doładowania z 05.11.2018) podczas gdy przez cały okres 90 dni uzbierałem 650+100=750 MB.
Pytanie, dlaczego zostało tylko 200MB i kiedy zeszło mi 550MB (w którym momencie) ?
Wszystkie powyższe dane o MB i ważnościach są z *106# i *107#
Pisz reklamację. Skoro było z terminem do 12.11.2018, to nie powinno zniknąć 07.11.2018.abrams pisze:miałem 419,50 MB z terminem do 12.11.2018 i z takim stanem dotrwałem do 06.11.2018 r
...
Dnia 07.11.2018 sprawdzam stan MB i okazuje się, ze pozostało mi tylko okrąglutkie 200,00 MB.
Pakiety 50 MB za kody są 7-dniowe, więc mogłeś wcale ich nie zużyć, a one same wygasły po upływie swojego okresu ważności.abrams pisze:przez cały okres 90 dni uzbierałem 650+100=750 MB.
Pytanie, dlaczego zostało tylko 200MB i kiedy zeszło mi 550MB
W regulaminie REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ "20 GB INTERNETU DLA
NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW W OFERCIE FAKT MOBILE" jest zapis:
II.8. W przypadku aktywowania Pakietu, transmisja danych rozliczana jest w pierwszej kolejności z Pakietu, a po jego wyczerpaniu zgodnie z zasadami wymienionymi w punkcie II ust. 6. niniejszego regulaminu
ale aktywując 20GB/30d/10zł sprawiłem, że pałeczkę pierwszeństwa przejął ten pakiet:
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ " 20 GB INTERNETU ZA 10 ZŁ NA
WAKACJE ”W OFERCIE FAKT MOBILE"
II.7.W przypadku aktywowania Pakietu, transmisja danych rozliczana jest w pierwszej kolejności z Pakietu, a po jego wyczerpaniu zgodnie z zasadami wymienionymi w punkcie II ust. 5. niniejszego regulaminu.
Tak więc 119,5 MB pochodziło z 20GB/90d.
Z pakietami 50MB/7d raczej nie jest tak jak napisałeś: "mogłeś wcale ich nie zużyć, a one same wygasły po upływie swojego okresu ważności" ponieważ pakiety 10sms/7d i 10min/7d jednak się sumują, więc i dla 50MB/7d jest ta sama zasada sumowania a MB znikną dopiero wtedy gdy nie wprowadzę następnego kodu.
NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW W OFERCIE FAKT MOBILE" jest zapis:
II.8. W przypadku aktywowania Pakietu, transmisja danych rozliczana jest w pierwszej kolejności z Pakietu, a po jego wyczerpaniu zgodnie z zasadami wymienionymi w punkcie II ust. 6. niniejszego regulaminu
ale aktywując 20GB/30d/10zł sprawiłem, że pałeczkę pierwszeństwa przejął ten pakiet:
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ " 20 GB INTERNETU ZA 10 ZŁ NA
WAKACJE ”W OFERCIE FAKT MOBILE"
II.7.W przypadku aktywowania Pakietu, transmisja danych rozliczana jest w pierwszej kolejności z Pakietu, a po jego wyczerpaniu zgodnie z zasadami wymienionymi w punkcie II ust. 5. niniejszego regulaminu.
Tak więc 119,5 MB pochodziło z 20GB/90d.
Z pakietami 50MB/7d raczej nie jest tak jak napisałeś: "mogłeś wcale ich nie zużyć, a one same wygasły po upływie swojego okresu ważności" ponieważ pakiety 10sms/7d i 10min/7d jednak się sumują, więc i dla 50MB/7d jest ta sama zasada sumowania a MB znikną dopiero wtedy gdy nie wprowadzę następnego kodu.