DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 284 z 405
  • 1
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 405
 #1068151  autor: aupol
 23 mar 2019, 10:14
Dzwoniłem i podobno to błąd po ich stronie. Mają zaktualizować po 24 godzinach. Zobaczymy jutro.
 #1068156  autor: pablo82
 23 mar 2019, 10:55
Jak nie naprawią, to zawsze można wbić 29 marca kod z ankiety na 100MB (dla tych osób, które go jeszcze nie aktywowały).
Wyślij kod 4zb4 na darmowy numer 4949 a otrzymasz 100 MB
 #1068158  autor: sammael
 23 mar 2019, 11:13
A czy kod z KŚ (kopmuter świat) przedłuża ważność gb , czy tylko podwaja do 10gb. Jeszcze nie korzystałem z kodów KŚ.
Mam dwie karty: z BZP 27gb i 3.3gb z "kodów". Na podwojeniu BzP mi nie zależy, jestem ciekaw czy kod zadziała na te gb wbijane "różnymi kodami" w tym z 'sobotnimi' .
 #1068176  autor: amigo007
 23 mar 2019, 16:32
Ja mam jeszcze ponad 100gb, więc obowiązkowo w piątek trzeba wykupić pakiet. A może to teraz trwała zmiana, i 7 dni będą interpretować łącznie z sobotą? Składacie na to reklamację? Ma ktoś regulamin tego darmowego pakietu 7-mio dniowego?

Edt. Też tak macie w play24, że po kliknięciu w zgłoszenia przenosi was do strony fakt mobile? Nie można samodzielnie napisać zgłoszenia? Trzeba dzwonić do nich? Na innym numerze play podpiętym do konta, można napisać zgłoszenie. Tylko przy fakcie nie działa.
 #1068190  autor: macqmacq
 23 mar 2019, 21:44
Poda ktoś link do regulaminu/ów w temacie kodów z gazety fakt? Szukałem na ich stronie, ale jakoś słabo mi to wychodzi... :oops:
Ciekawe, czy jak ktoś skorzysta w dniu jutrzejszym - wtedy zawsze było 10smsów, ale jak to będzie w takim przypadku z terminem ważności - może ktoś skorzysta?... :roll:
 #1068198  autor: amigo007
 24 mar 2019, 00:47
Link https://www.faktmobile.pl/download/regu ... mobile.pdf
Ja zgłosiłem telefonicznie reklamację. Podobno był to zwykły błąd. Dodatkowo zgłosiłem reklamację, na niemożność napisania własnoręcznie w play24 reklamacji. Po kliknięcu na zgłoszenia przenosi mnie na stronę faktmobile.
 #1068220  autor: Remington
 24 mar 2019, 09:44
To jakiś ewenement. Mam 3 numery w tym jeden od samego początku tej taryfy i na żadnym z nich nigdy nie było widoku zgłoszeń, a jedynie przekierowanie do formularza.
 #1068226  autor: surface123
 24 mar 2019, 10:44
W sumie tak bo ja to obchodziłem trikiem.
Najpierw logowanie na numer Fakt a potem bezpośredni link do zgłoszeń na P24 wyciągnięty wcześniej z logowania z numeru Play
 #1068236  autor: kamaz222
 24 mar 2019, 13:00
aupol pisze:
23 mar 2019, 10:14
Dzwoniłem i podobno to błąd po ich stronie. Mają zaktualizować po 24 godzinach. Zobaczymy jutro.
I jak u was? Zrobili korektę do 30 marca? U mnie nadal ważność do 29 marca.
 #1068254  autor: aupol
 24 mar 2019, 15:46
Zadzwoniłem bo data się nie zmieniła i powiedzieli że zmienią ważność pakietu ale musi być przyjęte zgłoszenie.
 #1068273  autor: pablo82
 24 mar 2019, 19:46
surface123 pisze:
24 mar 2019, 10:44
W sumie tak bo ja to obchodziłem trikiem.
Najpierw logowanie na numer Fakt a potem bezpośredni link do zgłoszeń na P24 wyciągnięty wcześniej z logowania z numeru Play
A ja natomiast obchodziłem to takim trikiem:
Najpierw logowanie na forum.play. Po czym jednocześnie nie zamykając przeglądarki logowałem się na nowej karcie na Play24 i wchodziłem na mój nr z Fakt mobile. Następnie w zgłoszenia i mogłem normalnie wysłać zgłoszenie do Fakt mobile. Robiłem to w ubiegłym roku. Nie wiem jak jest teraz ale być może ten trik z jednoczesnym logowaniem na forum play oraz do Play24 nadal działa.
Ps. Robiłem to na przeglądarce Firefox.
 #1068328  autor: kowal2200
 25 mar 2019, 11:14
Rano napisałem zgłoszenie przez stronę Fakt, dwie godziny poźniej SMS że ważność konta została wydłużona, przepraszamy za niedogodności. W sobotę dzwoniłem dwa razy, pierwszy konsultant powiedział że ręcznie wydłuży, drugi że widzi już zaktualizowaną datę i wyśle zgłoszenie do odpowiedniego działu, ja im jednak nie wierzę że cokolwiek w tej sprawie zrobili.
 #1068330  autor: lukjac
 25 mar 2019, 11:24
Zgłoszenie przez stronę FM i sprawa załatwiona dosłownie!! w 30 sekund, taką obsługę Klienta to ja szanuję
  • Strona 284 z 405
  • 1
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 405
  • 1
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 405