babciagienia1p pisze:1) czy to oznacza, że kumulowanie pakietów z kodów odbywa się poza wiedzą Faktmobile (punkt II.3 regulaminu - "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie.")?
Jak Ci odpisali, są to pakiety 7-dniowe i tego możemy być pewni.
A to, że obecnie się kumulują, to dodatkowa ich niepisana zaleta. I nie drążmy tego, dlaczego się tak obecnie dzieje, bo może się to niekorzystnie dla nas skończyć.
babciagienia1p pisze:2) czy należy wystrzegać się, jak ognia. dwukrotnego wysłania SMS-u z kodem
Pakiety minutowe rozpoczynają się od czwartku, więc lepiej będzie wysyłać kod w czwartki, a w razie informacji o błędach, odczekać z godzinę i spróbować ponownie. I tak do skutku, najlepiej jeszcze tego samego dnia (bo już następnego przepadną wcześniej skumulowane minuty).
babciagienia1p pisze:3) czy mogę jeszcze coś z tym zrobić?
Raczej nic. A skoro skumulowały się 3 godziny, to raczej nie dzwoniłaś zbyt dużo, więc "strata" jest mała.