Witam od zgłoszenia co pisałem do obsługi fakt mobile mineło 6-7 dni no i przyznali mi po 10 minut , mam nadzieję iż w dniu jutrzejszym kod wejdzie bez problemu pozdrawiam
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Koledzy potrzebuję porady otóż w dniu dzisiejszym po wpisaniu kodu na 10 minut wyskoczył mi sms zwrotny (limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany ) ten komunikat pojawia się zawsze po wpisaniu kodu w dni czwartkowe (przychodzi mi jedno do głowy ,aby nie uruchamiać pakietu na minuty przez dwa kolejne czwartki może by wyczyścił system , lub przez tydzień ? )co wy na to proszę o odpowiedź
Miałam podobnie z kodem na SMS-y wysyłanym w środę. Po 3 kolejnych telefonach do BOK-u i wprowadzaniu ręcznym poprawiło się. Za ostatnim razem poprosiłam o restart karty. Uzbierane SMS-y zostały.
Nie rozumię , jak restart karty oni mogą zrestartować kartę?
To może źle określiłam. Powinno być zrestartowanie numeru.
Pewnie odłączyli numer u siebie w systemie i podłączyli ponownie. Konsultantka użyła sformułowania spróbuję zrestartować numer.
Pewnie odłączyli numer u siebie w systemie i podłączyli ponownie. Konsultantka użyła sformułowania spróbuję zrestartować numer.
Nic nie pomogło zadzwoniłem na info poprosiłem konsultantkę aby zrestartowała , spóbowałem wpisać kod i dalej ten sam komunikat pozdrawiam
To odczekaj 5 godzin od pierwszej próby wpisania kodu, zadzwoń na infolinię i poproś o ręczne wprowadzenie kodu.
Ja po restarcie wpisałam kod dopiero w następnym tygodniu. Nie od razu. Wcześniej dzwoniłam na infolinię.
Ja po restarcie wpisałam kod dopiero w następnym tygodniu. Nie od razu. Wcześniej dzwoniłam na infolinię.
Dzisiejszy kod już mam aktywowany przez infolinię , w przyszłym tygodniu wpiszę kod z gazety na dany pakiet dzięki serdeczne pozdrawiam!!!!!
Drodzy użytkownicy kod jest poprawnie napisany lecz pod cyfrą osiem wyskoczyło mi duże I zamiast małe i u mnie bliscy też mieli problem z wbiciem kodu przepraszam mój błąd będę pisał z małych liter przepraszam
Drogi kolego! Ja od jakiegoś zwracam uwagę na przekazane prze Ciebie kody. A chwała Ci za to! W przypadku małych/DUŻYCH liter już były wcześniej niejasności - dlatego wtedy proponowałem DUŻE, ale ok. niech teraz będą małe
dyskusje o nieczytelnych kodach prowadziliśmy w sobotę w wątku przeznaczonym do dyskusji o wysyłaniu kodów:
viewtopic.php?f=76&t=92409&p=1100510&si ... 0#p1100434
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku
/ Szczęśliwego Nowego Roku
Wie ktoś, czy jutro w gazecie Fakt będzie kod na 50MB? W sobotę jest Święto, więc wtedy gazety raczej nie będzie...
@macqmacq
Kod (z dziś) podany w tym poście dotyczy dnia jutrzejszego.
viewtopic.php?f=76&t=82383&sid=15f46a52 ... 5#p1101243
Kod (z dziś) podany w tym poście dotyczy dnia jutrzejszego.
viewtopic.php?f=76&t=82383&sid=15f46a52 ... 5#p1101243
Ostatnio jak był kod dzień wcześniej, to ten wcześniejszy już nie działał.
Od pewnego czasu mam już dość z kodami z gazety fakt... Pisałem na stronie zgłoszeń fakt mobile, na czacie play w aplikacji - przyjęli zgłoszenia dotyczące faktu, oraz telefonicznie - nikt nic nie może zaradzić! Ot taki mamy system mało działający... Ale czemu na moim jednym numerze? Zagadka z archiwum X !!!
Działają czasami tylko kody na minuty wysyłane w piątki, natomiast na SMS-y w środy oraz MB w niedziele (tu też SMS-y się pojawiały) ni h..a!
Zacząłem wojenkę z operatorem i za każdym razem będę dzwonił i robił zgłoszenie reklamacyjne! A co? Jak tylko będę miał czas, to będę się domagał swojego!
Działają czasami tylko kody na minuty wysyłane w piątki, natomiast na SMS-y w środy oraz MB w niedziele (tu też SMS-y się pojawiały) ni h..a!
Zacząłem wojenkę z operatorem i za każdym razem będę dzwonił i robił zgłoszenie reklamacyjne! A co? Jak tylko będę miał czas, to będę się domagał swojego!
Ale jak dzwoniłeś do nich, to pewnie sprawdzali czy kod został wysłany, czy jest w systemie i czy np. czeka (5h)? Infoludki podejmowały próbę wprowadzenia kodu ręcznie z własnej puli (voucher) ? Prosiłeś o to ?
U mnie, na dwóch kartach Heyah, po skutecznym przejściu do TM na Frii, nie działały kody z Happy Fridays, nie przychodził pierwszy SMS o przyjęciu zlecenia i następne, cisza. Reklamowałem, uznawali "to nasz błąd" (nie podali jaki) i włączali GB rekompensaty na 2x dłuższy okres. Tak było 3x za 4-tym dopiero błąd usunęli i teraz działają.
Może u Ciebie jest podobnie, kwestia nie rozpoznawania zmigrowanej karty jako swojej, Fakt'owskiej ? (ciągnie za sobą fragment oryginalnego genotypu )
U mnie, na dwóch kartach Heyah, po skutecznym przejściu do TM na Frii, nie działały kody z Happy Fridays, nie przychodził pierwszy SMS o przyjęciu zlecenia i następne, cisza. Reklamowałem, uznawali "to nasz błąd" (nie podali jaki) i włączali GB rekompensaty na 2x dłuższy okres. Tak było 3x za 4-tym dopiero błąd usunęli i teraz działają.
Może u Ciebie jest podobnie, kwestia nie rozpoznawania zmigrowanej karty jako swojej, Fakt'owskiej ? (ciągnie za sobą fragment oryginalnego genotypu )
Zawsze dzwoniłem po tych 5 godzinach, bo wiem, że wcześniej nie włączą "z ręki". SMS był wysłany, bo zawsze dostaję jedną odpowiedź "Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany."
Dlatego zrobiłem kolejne zgłoszenie i poczekam, co dalej.
Dlatego zrobiłem kolejne zgłoszenie i poczekam, co dalej.
Ten komunikat przypomniał mi, że przez to, przeszli także: blacQ1 i babciagienia1p ale pewnie wiesz, jak nie to link...odpowiedź "Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany."
https://www.telepolis.pl/forum/viewtop ... 0#p1097543
Przecież to jest znane od początku. Jak wykorzystujesz kod na mb to tylko w sobotę. Jak wpiszesz go w niedzielę, to da smsy i z automatu blokuje poniedziałkowy.macqmacq pisze: ↑30 sie 2020, 19:27Od pewnego czasu mam już dość z kodami z gazety fakt... Pisałem na stronie zgłoszeń fakt mobile, na czacie play w aplikacji - przyjęli zgłoszenia dotyczące faktu, oraz telefonicznie - nikt nic nie może zaradzić! Ot taki mamy system mało działający... Ale czemu na moim jednym numerze? Zagadka z archiwum X !!!
Działają czasami tylko kody na minuty wysyłane w piątki, natomiast na SMS-y w środy oraz MB w niedziele (tu też SMS-y się pojawiały) ni h..a!
Jedyna słuszna metoda to wklepywanie kodów środa-piątek-sobota.
Nie chcesz mb to go nie wpisuj w ogóle.
marcz123456 - ja to wszystko wiem
Mi zależy na minutach i SMS-ach, dlatego wysyłam kody na MB w niedzielę z nadzieją, że wpadnie 10 SMS-ów. Do niedawna, choć z małymi problemami, to działało...
Kody na SMS-y wysyłam z reguły w środy (chyba, że się skończą wcześniej to pn. lub wt.) i wtedy też czasami mam problemy - jednak i tak wpadają "zdalnie" po rozmowie z infolinią
No nic - dam znać, jak coś się dowiem od "znawców" systemów play/fakt
Mi zależy na minutach i SMS-ach, dlatego wysyłam kody na MB w niedzielę z nadzieją, że wpadnie 10 SMS-ów. Do niedawna, choć z małymi problemami, to działało...
Kody na SMS-y wysyłam z reguły w środy (chyba, że się skończą wcześniej to pn. lub wt.) i wtedy też czasami mam problemy - jednak i tak wpadają "zdalnie" po rozmowie z infolinią
No nic - dam znać, jak coś się dowiem od "znawców" systemów play/fakt