DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 304 z 403
  • 1
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 403
 #1096574  autor: growther
 04 cze 2020, 12:05
Dzwonilem do BOA , powiedziała kobietka że maja problemy techniczne i przepraszają, należy do skutku wbijać co jakiś czas, może wejdą, jeśli nie to wieczorem do 24.00 należy zadzwonić do nich wtedy ręcznie wprowadza kody
 #1096641  autor: blacQ1
 05 cze 2020, 09:14
Ja po wpisaniu kodu w dniu dzisiejszym otrzymałem zwrotny sms przepraszamy opetator nie aktywował pakietu ponownie wysłałem kod przuszedł sms limit przyznania nagród został wyczerpany (wykupiłem płatne pakiety spokój)
 #1096688  autor: blacQ1
 05 cze 2020, 16:49
To dobrze ,ale przypuszczam iż zrobią taki myk iż kodu na czwartek nie będzie wogóle ,jedynie mogą zrobić coś takiego iż dadzą w piątek ,ale to jest na dwoje babka wróżyła , i tak trzeba będzie kiedyś wykupić płatny pakiet i tak pozdrawiam
 #1096693  autor: blacQ1
 05 cze 2020, 17:34
Nie wiem tak przypuszczam mogę się mylić ( jak wykupiłem płatny pakiet zadzwoniłem na info no i znalazła się miła P. Konsultantka co uruchomiła pakiety na moje nr) ,jest dobze , a 11 czerwca się już nie przejmuję
 #1097115  autor: blacQ1
 11 cze 2020, 10:13
Koledzy mam pytanie po wpisaniu kodu od 4.06 liczmy iż w czwartki wyskakuje mi komunikat co czwartek operator nie aktywował pakietu , lub limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany co robić w tym przypadku ? To jest co czwartek!pozdrawiam
 #1097149  autor: neotele
 11 cze 2020, 15:42
@blacQ1
U mnie nie ma takich komunikatów (dziś wpisany kod i 10-min zostało po chwili przyznane).
Albo to błąd systemu, albo jest jakiś niejawny limit (spekuluję: np. ile zużyłeś darmowych a za ile zapłaciłeś), po którym wyskakuje taki komunikat.

Jeśli problem będzie ciągle istniał, to skontaktuj się z nimi: https://www.faktmobile.pl/kontakt/
 #1097156  autor: blacQ1
 11 cze 2020, 17:09
Zadzwoniłem na infolinię fakt mobile powiedziałem o co chodzi konsultant odparł iż to jest coś globo ( piprosiłem ,aby napisać zgłoszenie no i mają dzwonić kiedy nie wiadomo pewnie , jak rozpatrzą ) pozdrawiam
 #1097484  autor: blacQ1
 17 cze 2020, 11:57
Witam od zgłoszenia co pisałem do obsługi fakt mobile mineło 6-7 dni no i przyznali mi po 10 minut , mam nadzieję iż w dniu jutrzejszym kod wejdzie bez problemu pozdrawiam
 #1097543  autor: blacQ1
 18 cze 2020, 08:52
Koledzy potrzebuję porady otóż w dniu dzisiejszym po wpisaniu kodu na 10 minut wyskoczył mi sms zwrotny (limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany ) ten komunikat pojawia się zawsze po wpisaniu kodu w dni czwartkowe (przychodzi mi jedno do głowy ,aby nie uruchamiać pakietu na minuty przez dwa kolejne czwartki może by wyczyścił system , lub przez tydzień ? )co wy na to proszę o odpowiedź
 #1097551  autor: babciagienia1p
 18 cze 2020, 09:39
Miałam podobnie z kodem na SMS-y wysyłanym w środę. Po 3 kolejnych telefonach do BOK-u i wprowadzaniu ręcznym poprawiło się. Za ostatnim razem poprosiłam o restart karty. Uzbierane SMS-y zostały.
 #1097553  autor: babciagienia1p
 18 cze 2020, 09:58
To może źle określiłam. Powinno być zrestartowanie numeru.
Pewnie odłączyli numer u siebie w systemie i podłączyli ponownie. Konsultantka użyła sformułowania spróbuję zrestartować numer.
  • Strona 304 z 403
  • 1
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 403
  • 1
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 403