DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 329 z 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405
 #1135405  autor: Remington
 31 sie 2022, 14:23
Karlos20 pisze:
31 sie 2022, 13:24
Remington: można się wspomóc darmowym SMSem. Jeśli wyskoczy błąd - karta niech wyląduje na wspieranym modelu telefonu. Jeśli zgłoszą się wspomniane usługi, będą one już aktywne na numerze - wtedy nawet model poza sprzedażą w Play, będzie wspierał IMS.

No właśnie nie... Po włożeniu tak ustawionej karty do wspieranego modelu ikony WiFi Calling i VoLTE znikały po najdalej minucie, a ponowne wysłanie SMS z tegoż telefonu powodowało komunikat o niewspieranym sprzęcie. W Play muszą ten problem znać, bo bez żadnego tłumaczenia konsultant włączył je na sztywno.
 #1135409  autor: Karlos20
 31 sie 2022, 15:42
U mnie przeszło bez problemu. Najpierw karta w modelu wspieranym, potem trafiła do Realme 7 5G, usługi które dotychczas nie działały na tym telefonie, działają bez problemów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135462  autor: AgnieszkaMalkowska
 01 wrz 2022, 10:05
Karlos20 pisze:
31 sie 2022, 11:37
AgnieszkaMalkowska: są szansę, wystarczy chcieć.
W jaki sposób chcesz włączyć Bonus za przeniesienie numeru? Próbowałaś w Play24 komputerowym? Krótkim kodem? Play24Menu *111#?
A VoLTE / VoWiFi z automatu wskakuje na telefonie wspieranym przez operatora - to się tyczy nie tylko Playa ale też jego sieci wirtualnych (w taki sposób aktywowałem to na karcie z Vectry - gdy karta była w ledwo działającym Huawei P20 Pro, rozmowy przez LTE natychmiast ruszyły, dzięki czemu również są możliwe na Realme 7 5G oficjalnie niewspieranym, ale pozwalającym na rozmowy przez LTE/WiFi).
W dowolny sposób który zadziała bo już dzisiaj konto ma zablokowane wychodzące.
Wiesz nie każdy siedzi w tym na co dzień więc zwyczajnie nie znam tych wszystkich sposobów. Na pewno nie działa *111#, nie można aplikacją a przez stronę nie wejdę bo nie mam przypisanego emaila tylko sam jeden numer w aplikacji na telefonie.
Co do voWifi i voLTE to jeszcze trzeba mieć ten zgodny telefon żeby na chwilę włożyć kartę a również nie każdy dysponuje kilkoma telefonami. ;) Ale mi na tym nie zależy to dodatkowy zapasowy numer.
Bez urazy ale Ty traktujesz wszystkich jakby każdy siedział ciągle w tym wszystkim i znał te wszystkie tricki i kruczki a tak nie jest. Taka przeciętna Grażyna czy Janusz którzy aplikacji ze sklepu Play nie umieją zainstalować zginą w takiej sieci z tyloma błędami/problemami. A oferta Fakt chyba do takich jest adresowana, przynajmniej jak widzę kupujących tę gazetę to najczęściej tak wygląda.

I może teraz stworzę jakąś teorię spiskową ale mi to wygląda na celową robotę: częste gubienie zasięgu, przerzucanie do Orange (jak gubi to i połączenie zerwie), to LTE nie działało, aktywować bonusu nie idzie, z voWifi i voLTE cyrki. Ogólnie wygląda to tak jakby chodziło o maksymalne zniechęcanie ludzi z tej taryfy. W końcu wielu co by im starczyło te 10 minut, 10 SMS i 50MB internetu (a sama znam takich którym z zapasem to starczy oraz takich co to wykorzystają i trochę później płatnych i nadal by się opłacało) zrezygnują i przejdą na inne płatne taryfy. W końcu nic tak nie wkurza jak z kimś rozmawiasz a nagle połączenie przerwane bez powodu bo telefon sobie losowo zasięg gubi. A ja mam w drugim slocie kartę Virgin i ta zasięgu wcale nie gubi. Przecież widać, ze to jest celowa robota. ;)

I właśnie teraz mi support Play odpisał, że aktywacja bonusu nie jest możliwa ponieważ numer nie był przeniesiony tylko była zmieniona taryfa. ;) Niby racja choć przenieść numer do Faktu to jest sztuka jako, że nigdy nie ma kart w salonach. ;) I trochę słabo, ze aplikacja niby pozwala na aktywację bonusu który mi się nie należy...
 #1135467  autor: SimplusowiecU
 01 wrz 2022, 11:55
Redmi Note 10 - oficjalnie nie będący na liście wspieranych VoLTE w PLAY, tymczasem:
SIM1: Play - FPnK - VoLTE działa (z automatu), numer przeniesiony z VM,
SIM2: Fakt - VoLTE nie działa, po próbie aktywacji SMS-em informacja o niezgodności taryfy lub telefonu :mrgreen:
 #1135495  autor: Zygzuso
 01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?
Dodatkowo występuje potem problem z kodem z poniedziałku, bo dubel.
Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?
 #1135502  autor: forum_tg
 02 wrz 2022, 06:14
tak już jest z kodami na MB, najlepiej aktywować w sobotę, unika się konieczności kontaktu z obsługą.
 #1135504  autor: neotele
 02 wrz 2022, 07:59
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?
Dodatkowo występuje potem problem z kodem z poniedziałku, bo dubel.
Brak naprawienia tego "odwiecznego" błędu sugeruje, że albo ktoś totalnie lekceważy użytkowników, albo jest to celowe działanie.
 #1135535  autor: babciagienia1p
 02 wrz 2022, 17:55
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Dlaczego aktywacja kodu z gazety w niedzielę przyznaje tylko sms?

Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?

1) Niedziela - święto - wajchowy ma wolne - nie ma kto przepychać kodów. Bardziej poważnie - pewnie ze względu na brak dyżurnego, system jest ustawiony pod kody poniedziałkowe, żeby działały od godz. 00:00:01 z niedzieli na poniedziałek.
2) Powinien agregować. Dla pewności wysyłaj kody na MB w każdą sobotę od początku przyznania 10 GB.
 #1135551  autor: abrams
 02 wrz 2022, 21:25
Zygzuso pisze:
01 wrz 2022, 21:33
Zgłoszenie na czacie przyznało 10Gb, ale ważne miesiąc, a nie jak kod tydzień, czy ten pakiet agreguje po tym czasie z pakietami z kodów?
Serio przyznali ci 10GB (bo rozumiem, że z tym małym "b" to pomyłka i nie chodzi o gigabity tylko gigabajty, chyba że po przeliczeniu 1,25GB) ?
Ja miałem uzbierane na 2 kartach po prawie 7GB wprowadzane zawsze w soboty.
Ale miesiąc temu wprowadziłem w sobotę kod i nie sprawdziłem jaki efekt. Zorientowałem się w następną sobotę, znowu wprowadziłem kod i sprawdziłem *106# no i się okazało, że mam tylko 50 MB, czyli poprzednio coś nie wyszło i mi wyzerowało GB. Zadzwoniłem do nich żeby mi to przywrócili, przyjął zgłoszenie i dostałem odpowiedź SMS, że kolejne MB nie powinny się sumować, a jak mi się do tej pory sumowały, to to był błąd sytemu i oni nie mogą mi tego przywrócić i że muszę zbierać od nowa :evil: Nie dostałem ani złamanego MB (nie mówiąc o 10GB jak u ciebie) rekompensaty :(

ps. nie wiem jak u was ale u mnie zdarzało się, że SMS potwierdzające przyznanie przychodziły parę razy dopiero następnego dnia około g. 9-10.
 #1135576  autor: babciagienia1p
 03 wrz 2022, 13:57
@abrams
Zdarzają się jakieś niestabilności systemu. Mój przykład - miałam ponad 400 uzbieranych SMS-ów, kod wysłany w środę wrócił jak zwykle, powiększył ilość, przedłużył termin... Tymczasem w piątek miałam już 0 SMS-ów. W historii połączeń widzę "SMS specjalny". Nie chce mi się reklamować, bo co najwyżej przyznają 10 SMS-ów. Przedłużanie nie jest zgodne z regulaminem .
 #1136309  autor: neotele
 20 wrz 2022, 16:36
Czy dzwonienie z numeru w Fakt Mobile do BOK Play ( 790 500 500 ) będzie potraktowane jako dzwonienie na zwykły numer i rozliczone w pierwszej kolejności z darmowych minut (z kodów z gazety Fakt) ?
 #1136310  autor: Karlos20
 20 wrz 2022, 16:39
neotele: w tym wypadku powinny zejść minuty. Połączenie do BOK Faktu też jest tak rozliczane.
Polecam dzwonić na numer zastępczy BOK Play 730xxxxxx (info na priv). Wówczas jest ono bezpłatne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136311  autor: neotele
 20 wrz 2022, 17:05
@Karlos20
Zakładając że cenniki prawdę mówią, to w Fakcie wygląda to tak:
Połączenia głosowe z numerami Obsługi Klienta: 799599999 (wykonanymi przy użyciu Karty SIM/USIM Operatora) - 0,15 PLN za minutę połączenia (naliczanie sekundowe)
A skoro w tym cenniku nie ma wyszczególnionego numeru 790 500 500, więc połączenie z tym numerem powinno być na zasadach ogólnych, tj. powinny zejść darmowe minuty.

Problemem może być, czy system poprawnie rozpozna kartę, która pierwotnie była kartą Play (gdzie kosztuje to 29gr/min), a potem kodem numer na niej został przeniesiony do Fakta, dlatego zapytałem, czy przypadkiem ktoś to praktycznie testował.
 #1136317  autor: Karlos20
 20 wrz 2022, 18:15
neotele: system poprawnie rozpozna kwestie billingowe. Przy Fakcie najpierw minuty, potem cennikowe 15 gr/min.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136426  autor: NokiaFan86
 24 wrz 2022, 09:43
neotele pisze:
20 wrz 2022, 16:36
Czy dzwonienie z numeru w Fakt Mobile do BOK Play ( 790 500 500 ) będzie potraktowane jako dzwonienie na zwykły numer i rozliczone w pierwszej kolejności z darmowych minut (z kodów z gazety Fakt) ?
Kilkanaście dni temu dzwoniłem i zamiast darmowych minut pobrało mi środki z konta. :)
 #1136435  autor: TomLee
 24 wrz 2022, 15:41
Ja na infolinię zawsze staram się dzwonić z numeru innego operatora z nolimitem, wtedy mam pewność, że będzie to darmowa rozmowa.
 #1136481  autor: NokiaFan86
 26 wrz 2022, 09:48
TomLee pisze:
24 wrz 2022, 15:41
Ja na infolinię zawsze staram się dzwonić z numeru innego operatora z nolimitem, wtedy mam pewność, że będzie to darmowa rozmowa.
Tak, z Wrocławia. :)
  • Strona 329 z 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 405