DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 325 z 404
  • 1
  • 323
  • 324
  • 325
  • 326
  • 327
  • 404
 #1128453  autor: yul69
 18 lut 2022, 15:14
Mam Nokię 105 i w niej kartę Fakt mobile.
Dzisiaj w fonie zamiast Fakt mobile wyświetla mi się Red Bull mobile.
Pokazuje mi się jeszcze,że jestem w roamingu.
Ciekawe co się dzieje...migracja z FM do RBM?
 #1128462  autor: NokiaFan86
 18 lut 2022, 17:48
Ciekawe! :shock:
Ma tak ktoś jeszcze? Bo ja na wszystkich numerach FM ma etykietkę, więc u mnie nie ma prawa zmienić się identyfikacja operatora, więc nie mam jak potwierdzić tego u siebie. :roll:
 #1128482  autor: bolek2004
 19 lut 2022, 08:36
Jak ktoś migrował wcześniej do redbull mobile, albo z niego to potem często zostaje etykietka rbm choć taryfa jest playowa.
Czasami pomaga STOP na 8052.
 #1128486  autor: TomLee
 19 lut 2022, 09:52
Jeżeli karta sim była kupiona w taryfie RBM to często po przejściu na taryfy Playa pozostaje identyfikacja RBM. Mam tak na kilku kartach, które obecnie są w taryfie odnowa.
 #1128489  autor: yul69
 19 lut 2022, 10:41
Karta byla kupiona w ,,Odnowie".
Zmieniłem taryfę na ,,RBM siema"i przeszedlem do ,,FM".
Po wyslaniu smsa STOP na 8052 zmienilo mi się z RBM na samo PLAY.
 #1128850  autor: Jacobi_
 03 mar 2022, 16:35
Moje testy taryfy Fakt Mobile wykazały pewną dziwną cechę pakietu.

Aktywowałem pakiet 50min/50sms/250gb w dniu 6 lutego 2022. Potem aktywowałem ponownie pakiet 50/50/250 w dniu 18 lutego poprzez Play 24 na stronie www. Pakiet z dnia 6 lutego został po włączeniu nowego pakietu 50/50/250 automatycznie zdezaktywowany. Data ważności nowego pakietu (przypominam, że kolejny pakiet był aktywowany w dniu 18 lutego) pozostała na dniu ważności pakietu z dnia 6 lutego czyli 9 marzec 2022. Według mnie ważność pakietu powinna być ustawiona na 31 dni po dacie aktywacji, czyli 21 marzec 2022.

Porażka totalna.

Przepadają min/sms/GB z pierwszego pakietu a data ważności liczona jest jak dla starego pakietu, mimo że regulamin mówi o ważności 31 dni od daty uruchomienia.

Dajcie podpowiedź jak wytłumaczyć obsłudze Play, że nie stosują się do regulaminu promocji.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2022, 23:04 przez Jacobi_, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1128854  autor: Karlos20
 03 mar 2022, 19:31
Jacobi_: to nic nie da. Już od dawna Play ma pakiety, które się ze sobą nie kumulują (po upływie ważności przepada część lub całość środków), a są wrzucane do tego samego salda. Na Twoje zgłoszenie wiesz jak odpowiedzą? "Masz rację, dlatego doładujemy Ci konto główne". To tyle, aby "zamknąć Tobie gębę". Radzę wybrać inną taryfę / pakiet / sieć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128883  autor: Jacobi_
 03 mar 2022, 23:13
http://ocdn.eu/special/Faktmobile/2022/ ... 2022-r.pdf

4. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej Użytkownik może mieć aktywną dowolną ilość tych samych Pakietów w tym
samym czasie.
5. Środki z Pakietu są ważne 31 dni i nie mogą być przedłużone środkami z innych pakietów. Po upływie okresu ważności
Pakietu opłaty za połączenia naliczane są zgodnie z Cennikiem Oferty Fakt Mobile.

Co istotne, żaden punkt regulaminu nie wspomina procedury zakupu kolejnego pakietu w trakcie trwania innych pakietów.
Doświadczalnie i poprzez informacje z infolinii Fakt Mobile dowiedziałem się, że aby aktywować kolejny pakiet muszę najpierw zdezaktywować poprzedni pakiet i dopiero uruchomić kolejny. Dezaktywacja następuje tajnym kodem *111*800*2# lub poprzez Play 24, gdzie aktywowanie nowego pakietu w miejsce starego pakietu generuje sms o treści, że system zdezaktywował stary niewykorzystany pakiet. Nie ma natomiast info w postaci sms, że aktywowano nowy pakiet np. 50/50/250
 #1128884  autor: babciagienia1p
 04 mar 2022, 05:15
Ok. Zmyliły mnie "250gb" w Twoim pierwszym poście.
Zadzwoń jeszcze raz na infolinię. Najlepiej w godzinach 10:00-15:00 w dzień roboczy. Powołaj się na, wskazane przez Ciebie, punkty regulaminu (pkt. III.4 i III.5). Jeśli nadal będzie problem, poproś, aby konsultant/-ka napisała zgłoszenie techniczne. Jeśli nie będzie chciał/-a, poproś, w trakcie tego samego połączenia, o rozmowę z przełożonym. Jeśli nadal nie będzie efektu, napisz reklamację spoza aplikacji, wysyłaną z Twojego e-maila na e-mail [email protected].
Jeśli zaproponują rekompensatę, o której pisał @Karlos20, pilnuj, aby trafiła na konto główne. W przypadku promocyjnego środki mają ograniczoną możliwość wykorzystania. Nie można za nie kupować pakietów.
Niekiedy warto zadzwonić kilkukrotnie, licząc, że w pierwszym kroku trafi się na bardziej zorientowanego konsultanta/-kę.
 #1128907  autor: zielony71
 04 mar 2022, 13:49
Od wielu miesięcy uruchamiam kolejne pakiety 50/50/250 w trakcie działania poprzednich i nie mam z tym żadnych problemów, poza tym, że się nie kumulują. To znaczy system pokazuje, że się skumulowały, ale stary pakiet i tak przepada po 30 dniach. Twoje problemy należy rozwiązać poprzez reklamację, bo najwyraźniej masz jakiś problem na koncie.
Na pewno nie trzeba wyłączać starego pakietu przed uruchomieniem następnego.
 #1129130  autor: klaudia123
 10 mar 2022, 01:53
cześć, dobrze rozumiem:
Promocyjne Jednorazowe Pakiety Internetu 1/2/4/10GB są ważne 31 dni i nie mogę przedłużyć ważności GB kolejnym? :(
Jest inna oferta - poza orange/plus - gdzie GB by się sumowały :wink:
 #1129138  autor: babciagienia1p
 10 mar 2022, 09:54
@klaudia123
Spróbuj "dopakowywać" sobotnimi kodami z gazety od samego początku korzystania z pakietu. Na starych wersjach pozwalało to przedłużać pakiet do ostatniego terminu ważności kodu z gazety. Kto wie, może następne wykupienie pakietu przedłuży ten poprzedni przedłużany kodami...
 #1129218  autor: L
 14 mar 2022, 10:09
Czy ktoś z was wbijał kiedyś kody z gazety będąc poza EU? Czy wtedy wysłanie SMSa jest darmowe?
 #1129713  autor: AgnieszkaMalkowska
 26 mar 2022, 16:46
Chcę kupić starter Play np. odnowa zarejestrować go a następnie przejść do Fakt Mobile kodem. Czy wtedy też dostanę rok ważności konta?
Fakt swojej aplikacji nie ma, działa aplikacja Play24?
Są tu wiadomości RCB?
Biorę tylko dla 40 minut/40sms i 200MB internetu za darmo kodami z gazety. Rozumiem, ze jedyny koszt utrzymania numeru to jedno doładowanie za 5 zł na rok?
 #1129716  autor: babciagienia1p
 26 mar 2022, 19:24
@ AgnieszkaMalkowska
1) Nie. Po zmianie oferty z taryf Play lub Red Bull dostaniesz 14 dni ważności konta. Dopiero po doładowaniu będzie 365 dni na wychodzące i 425 dni na przychodzące liczone od dnia doładowania.
2) Tak.
3) Tak. Czy kiedykolwiek przydały się Tobie i były wiarygodne?
4) Tak. Nic nie wiem o pakiecie 40/40/200. Czy mogłabyś coś bliżej o nim powiedzieć?
 #1129721  autor: AgnieszkaMalkowska
 26 mar 2022, 20:12
Dziękuję za odpowiedz.
Oczywiście chodziło o wiadomości RCS a nie RCB. Z rozpędu mi się źle napisało. :(
Chodzi o te darmowe rzeczy. Co tydzień jest 10 minut, 10 SMS i 50mb internetu. Kod jest drukowany w gazecie Fakt. Jest tu na forum temat gdzie są te kody z gazety.
  • Strona 325 z 404
  • 1
  • 323
  • 324
  • 325
  • 326
  • 327
  • 404
  • 1
  • 323
  • 324
  • 325
  • 326
  • 327
  • 404