DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 267 z 405
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 405
 #1026677  autor: marcin19883
 17 paź 2018, 18:38
columbo pisze:Za cholerę nie mogę się połączyć z netem przez modem kartą Fakt.Cały czas błąd 633.
To nie wina ustawień. Poczytaj o tym błędzie w necie. Masz coś ze sterownikami modemu nie tak.
 #1026681  autor: TomLee
 17 paź 2018, 18:58
Czy w fakcie nie ma internetowych pakietów w wersji cyklicznej? Bo wydaje mi się, że jeszcze niedawno były.
 #1026770  autor: Karlos20
 17 paź 2018, 22:48
W Fakcie nie ma cyklicznych pakietów internetowych, wyjątek to cykliczny zintegrowany pakiet za 19,95 zł, który zawiera nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, 100 SMSów i 1 GB.
Aktywujemy go kodem: *111*996*1#
Pakiet kumuluje środki z kodów i innych płatnych pakietów (SMSy, MB [bez bonusu za przeniesienie])

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1027134  autor: wodzu177
 19 paź 2018, 05:33
Mam chyba problem z kartą sim Fakt mobile, lub moim routerem Alcatel Y858V. Problem jest następujący. Na karcie sim mam aktywny BzP. Kartę sim włożyłem do tego routera. Niestety co około 5 minut router się restartuje i gubi na chwilę internet. Gdy do routera mobilnego włożyłem kartę sim Orange Free na kartę to internet chodzi już 4 godziny i nie ma żadnych restartów routera i neta nie przerywa. Chodzi na LTE dość szybko.
Czy to może być wadliwa karta sim Fakt mobile, czy raczej wina routera mobilnego?
Ile kosztuje ewentualna wymiana karty sim w Fakt Mobile?

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #1027321  autor: amigo007
 19 paź 2018, 15:28
Wodzu177 to nie będzie wina samej karty sim, ale sieci Play/ Fakt Mobile. Musisz albo zadzwonić z konkretną reklamacją w pełni wyjaśniając problem, albo samemu napisać reklamację na play24. Niestety sieć play tak ma, że często nie działa jak należy. A już działanie darmowych pakietów także często działa źle. Tak więc tylko reklamacja, a jak to nie pomoże to w dalszej perspektywie korzystanie z dobrze działającego orange.
 #1027325  autor: Dorotea
 19 paź 2018, 15:50
@wodzu177
Podejdź do salonu i wymień sim. Bo wielu konsultantów odpowiada na zgłoszenie, że przyczyna leży w uszkodzonej karcie i zalecają wymianę. Sim może być uszkodzony, w ogóle ich jakość wykonania jest dość niska. Wymiana wadliwej jest bezpłatna.
 #1027542  autor: jarekt
 20 paź 2018, 08:22
Ponieważ z Virgin do Faktu nie migruje się tylko przechodzi, więc BzP się należy.
Tak samo jak z Orange nie migruje się do Faktu tylko przechodzi i BzP się należy.
Natomiast z Play i RBM do Faktu się migruje, a nie przechodzi, więc BzP się nie należy.
 #1027616  autor: jarekt
 20 paź 2018, 16:24
BzP czyli Bonus za Przeniesienie w Fakt, po migracji z Play do Fakt, nie jest za tą migrację, tylko za przeniesienie do Play, jeśli takie przeniesienie miało miejsce.
Przy czym system ma błąd i po takiej serii operacji (przeniesienie do Play --> migracja do Fakt) myśli, ze numer przeniesiono bezpośrednio do Fakt, i daje w związku z tym 500zł/50GB/150dni.

W regulaminie jest jasno napisane, że po takiej serii operacji BzP już się nie należy i go tracimy (nie otrzymamy go). Jednak w wyniku drugiego błędu system pozwala po migracji - niezgodnie z regulaminem BzP - na odpalenie BzP i to w dodatku nie BzP z Play (200zł/20GB/60dni) tylko tego z Fakt :).

Nie zmienia to faktu, że BzP jest za przeniesienie. Za migrację BzP nie ma.
 #1027631  autor: jovi123
 20 paź 2018, 18:18
Pytanie o jakość rozmów w fakt mobile być może to tylko moje odczucie ale u mnie na iphone 8 słabo to wyglada czy to kwestja nie zgrania sieci z telefonem? jak miałem kartę w NJU jakość rozmów była ok, czy może tak niski bitrate jest dany w darmowym okresie ? bo jeśli tak to nie warto moim zdaniem się męczyć i prosić rozmówcę dwa razy o powtarzanie
 #1027770  autor: juhuhu
 21 paź 2018, 17:32
surface123 pisze:Witamy w jakości sieci Play ;)
Ja na telefonie jadę cały czas na roamingu Orange, bo mi zrywa rozmowy po kilku minutach, dzwoniłem na infolinię i mi powiedzieli , że nie wiedzą w czym problem, za to jak zobaczyli rachunek za roaming w sieci Play to chyba zrozumieli problem.
 #1028538  autor: columbo
 25 paź 2018, 15:11
marcin19883 pisze:
columbo pisze:Za cholerę nie mogę się połączyć z netem przez modem kartą Fakt.Cały czas błąd 633.
To nie wina ustawień. Poczytaj o tym błędzie w necie. Masz coś ze sterownikami modemu nie tak.
Racja, okazuje się że mam coś pochrzanione w systemie.
 #1028583  autor: wodzu177
 25 paź 2018, 18:51
pawcio1978 pisze:Czy sprawdzałeś router z inną kartą Fakt?
amigo007 pisze:Wodzu177 to nie będzie wina samej karty sim, ale sieci Play/ Fakt Mobile. Musisz albo zadzwonić z konkretną reklamacją w pełni wyjaśniając problem, albo samemu napisać reklamację na play24. Niestety sieć play tak ma, że często nie działa jak należy. A już działanie darmowych pakietów także często działa źle. Tak więc tylko reklamacja, a jak to nie pomoże to w dalszej perspektywie korzystanie z dobrze działającego orange.
Dorotea pisze:@wodzu177
Podejdź do salonu i wymień sim. Bo wielu konsultantów odpowiada na zgłoszenie, że przyczyna leży w uszkodzonej karcie i zalecają wymianę. Sim może być uszkodzony, w ogóle ich jakość wykonania jest dość niska. Wymiana wadliwej jest bezpłatna.
wodzu177 pisze:Mam chyba problem z kartą sim Fakt mobile, lub moim routerem Alcatel Y858V. Problem jest następujący. Na karcie sim mam aktywny BzP. Kartę sim włożyłem do tego routera. Niestety co około 5 minut router się restartuje i gubi na chwilę internet. Gdy do routera mobilnego włożyłem kartę sim Orange Free na kartę to internet chodzi już 4 godziny i nie ma żadnych restartów routera i neta nie przerywa. Chodzi na LTE dość szybko.
Czy to może być wadliwa karta sim Fakt mobile, czy raczej wina routera mobilnego?
Ile kosztuje ewentualna wymiana karty sim w Fakt Mobile?

Zrobiłem wszystko co polecaliście, łącznie z wymianą karty sim na nową. Niestety problem restartowania całego routera pozostał.

A może jest to wina profilu Playa na tym routerze alcatel Y858V? Czy Fakt Mobile korzysta z tego samego APN co Play? Jeśli tak to jaki ma APN Fakt Mobile?

PS. @amigo007 Na infolinię Faktu jeszcze nie dzwoniłem bo mi się nie chciało z powodu choroby i gorączki. Jak problem się utrzyma to jutro lub po jutrze zadzwonię na infolinię. Co na tej infolinie mam dokładnie powiedzieć caby konsultant mnie dobrze zrozumiał i wiedział o co chodzi?

PS2. Drugiej karty Faktu nie wkładałem bo jej nie mam. Ewentualnie kupię starter za 5 zł i po aktywacji darmowych 20 GB na 90 dni przetestuję z tą kartą ten router.

PS3. Router jest z dystrybucji Play i jest przez niego brandowany.

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #1028616  autor: abrams
 25 paź 2018, 22:19
Jak to jest z bezpłatnymi kodami gdy termin jego "wydania" wypada w święta ? Np. dzisiaj, 25.10.18 był kod na 10 min. a następny termin to czwartek 01.11 czyli Dzień Wszystkich Świętych.
1. Czy podadzą go w środę 31.10 ? (bo jak 02.11 to stracimy zgromadzone minuty)
2. Jeżeli podadzą 31.10 (a będzie jak zwykle na 7 dni) to możemy go wprowadzi do fona już tego dnia czy dopiero 01.11 ?
I pytanie ogólniejsze:
3. Jeżeli np. kod z czwartku (który jest ważny do piątku do godziny 23:59 lub do soboty 23:59 ale wtedy z aktywacją możliwą tylko poprzez infolinie) wprowadzimy do fona w piątek, to 7 dniową ważność będzie miał liczoną i tak od czwartku czy od dnia wprowadzenia (czyli od piątku) ?
 #1028626  autor: wodzu177
 26 paź 2018, 00:55
24bis24 pisze:
wodzu177 pisze:Router jest z dystrybucji Play i jest przez niego brandowany.
aktualizacje nową dla rutera trzeba pobrać
Dzięki za odpowiedź. Pisałem w sprawie oprogramowania maile do Play jak i do samego Alcatela. Niestety od prawie ponad miesiąca zero odzewu. Na necie też nie mogę znaleźć. Znalazłem tylko na jednej stronie ale tam trzeba wysłać bardzo drogiego smsa aby pobrać. Router dostałem w prezencie. Ktoś kupił mi go w lombardzie i nie ma dowodu sprzedaży, czyli jest bez gwarancji.

Jeśli jesteście może w posiadaniu oprogramowania to proszę podeślijcie w PW lub na maila [email protected] . Będę Wam bardzo wdzięczny.

PS. Aktualizacja z poziomu przeglądarki, czyli strony konfiguracyjnej nic nie daje, bo pokazuje, że oprogramowanie jest aktualne.

abrams pisze:Jak to jest z bezpłatnymi kodami gdy termin jego "wydania" wypada w święta ? Np. dzisiaj, 25.10.18 był kod na 10 min. a następny termin to czwartek 01.11 czyli Dzień Wszystkich Świętych.
1. Czy podadzą go w środę 31.10 ? (bo jak 02.11 to stracimy zgromadzone minuty)
2. Jeżeli podadzą 31.10 (a będzie jak zwykle na 7 dni) to możemy go wprowadzi do fona już tego dnia czy dopiero 01.11 ?
I pytanie ogólniejsze:
3. Jeżeli np. kod z czwartku (który jest ważny do piątku do godziny 23:59 lub do soboty 23:59 ale wtedy z aktywacją możliwą tylko poprzez infolinie) wprowadzimy do fona w piątek, to 7 dniową ważność będzie miał liczoną i tak od czwartku czy od dnia wprowadzenia (czyli od piątku) ?

1. Jest szansa, że podadzą go w środę 31.10, z tym, że będzie go można użyć od 1 listopada.
2. Będzie go można wprowadzić 1.11, o ile podadzą go w gazecie 31.10.
3. Jeśli kod wprowadzisz w piątek to 7 dni będzie się liczyło od piątku.

I jeszcze ciekawostka, jeśli o tym nie wiesz. Jeśli kod z soboty na 50 mb internetu wprowadzisz w niedzielę, to zamiast 50 mb dostaniesz 10 sms i w poniedziałek jak wklepiesz kod na smsy to właściwie masz 20 sms na tydzień, oczywiście jak Ci nie potrzebne 50 mb danych. Pozdrawiam Wszystkich.

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #1028653  autor: przemo_one
 26 paź 2018, 10:52
Ja niestety nie mogłem przenieść pod koniec września numeru z Orange na kartę do Fakt Mobile. W salonie Play mieli w systemie tylko Play na Kartę Start. Na dolę wklejam zdjęcie udostępnione przez użytkownika "adbadbad". Mam nadzieję, że się nie pogniewa.
Obrazek
Chodzi mi o pakiet 20 GB za 10 zł. Nie mogę znaleźć informacji o tym pakiecie na stronie FM. Ten pakiet jest, czy może to jakiś błąd? Jeśli migruję z obecnej taryfy j.w., to czy będę miał dostęp do tego pakietu?
  • Strona 267 z 405
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 405
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 405