Ale czy on przedłuża ważność minut z pakietów? Były też wpisy, że po wygaśnięciu powoduje przepadek tych minut z gazetowych kodów. Co by oznaczało, ze raz kupiony wymusiłby jego kupno co miesiąc. W sumie przydałoby się przykleić opis tych pakietów jak działają i co przedłużają, bo o to będzie jeszcze niejedno pytanie.neotele pisze:Pakiet za 3 zł ma sens dla rozmawiających niedużo.babciagienia1p pisze:Pakiet za 3,- zł jest nieco kulawy. Niby wchodzi na to samo konto, ale w rzeczywistości nie wchodzi. Lepiej, z kodami gazetowymi, współgra i działa pakiet za 9,- zł - 100 min/100 SMS-ów/100 MB.
Przy rozmowach do 93 minut miesięcznie to wszystko, co zapłacimy. Wtedy posiadamy 50 min z pakietu i średnio ponad 43 minuty z kodów, które - regularnie zbierane - się kumulują. Zaoszczędzamy wtedy 6 zł w porównaniu do pakietu 9 zł, co da roczną oszczędność 72 zł, a może i większą, gdy przez jakiś czas będziemy korzystać tylko ze skumulowanych minut za kody.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@marokmon
Było kilkukrotnie mówione, że pakiet 3 zł NIE PRZEDŁUŻA skumulowanych minut/SMS/GB z kodów.
Przedłużenie skumulowanych bonusów z kodów uzyskasz:
- albo poprzez regularne - co 7 dni - nowe kody
- albo za pomocą STAREGO pakietu za 9 zł (100 min/100 SMS-ów/100 MB).
Było kilkukrotnie mówione, że pakiet 3 zł NIE PRZEDŁUŻA skumulowanych minut/SMS/GB z kodów.
Przedłużenie skumulowanych bonusów z kodów uzyskasz:
- albo poprzez regularne - co 7 dni - nowe kody
- albo za pomocą STAREGO pakietu za 9 zł (100 min/100 SMS-ów/100 MB).
@marokmon
Pakiet 50/50/50 absolutnie NIE kasuje bonusów z kodów. To złudzenie wynikające z tego, że bonusy z kodów wygasają zgodnie ze swoimi terminami ważności lub schodzą przed pakietami płatnymi.
Ogólna zasada - stare (drogie) pakiety (w każdej kategorii) kumulują się z bonusami z kodów oraz mogą być przedłużane; nowe (tanie) pakiety żyją swoim życiem, nie kumulują się z bonusami z kodów i nie mogą być przedłużane.
Pakiet 50/50/50 absolutnie NIE kasuje bonusów z kodów. To złudzenie wynikające z tego, że bonusy z kodów wygasają zgodnie ze swoimi terminami ważności lub schodzą przed pakietami płatnymi.
Ogólna zasada - stare (drogie) pakiety (w każdej kategorii) kumulują się z bonusami z kodów oraz mogą być przedłużane; nowe (tanie) pakiety żyją swoim życiem, nie kumulują się z bonusami z kodów i nie mogą być przedłużane.
Czy po przejściu z Play na Kartę do Fakt Mobile środki za doładowanie też przechodzą z play? Niby ta sama firma ale może traktują jako osobną sieć.
@U_know_Y
Tak, środki za doładowania, z konta głównego, przechodzą.
Nie przechodzą wykupione pakiety oraz środki z konta promocyjnego.
Tak, środki za doładowania, z konta głównego, przechodzą.
Nie przechodzą wykupione pakiety oraz środki z konta promocyjnego.
WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 28 sty 2023, 12:55 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poczytaj wątek zamiast znowu pytać
Wczorajszy kod dzisiaj
Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany.
znowu ten sam komunikat
U mnie sobotni w sobotę wszedł normalnie na 2 numerach, dziś poniedziałkowy kod to samo.
Albo odczekaj i próbuj znów albo dzwoń do konsultanta.
@atlantydas
Dwa razy pod rząd taki komunikat, to nie przypadek.
Dzwoń do konsultanta. Niech powie, czy jest coś, o czym może nie wiemy, że taki komunikat się pojawia (i daj nam znać, jeśli są w systemie jakieś reguły blokady).
A jeśli nie ma żadnych blokad w systemie, to niech konsultant ręcznie zresetuje coś tam w systemie, aby ten komunikat Ci się nie wyświetlał.
Dwa razy pod rząd taki komunikat, to nie przypadek.
Dzwoń do konsultanta. Niech powie, czy jest coś, o czym może nie wiemy, że taki komunikat się pojawia (i daj nam znać, jeśli są w systemie jakieś reguły blokady).
A jeśli nie ma żadnych blokad w systemie, to niech konsultant ręcznie zresetuje coś tam w systemie, aby ten komunikat Ci się nie wyświetlał.
O godz 10.00 zadzownilem na infolinie. Aktywowali mi dwa kody, po wczesniejszym ich podaniu. Niestety nie uzyskalem odpowiedzi jaki był powod tego komunikatu bo Pani konsulant mowila tak szybko, że malo co dalo radę nadążyć za nia i coś zrozumieć...Zapamiętalem tylko slowo ,,błąd,,
Pakiet jednorazowy za 3zł przedłuża ważność całej puli, sprawdziłem to w tym miesiącu jak zwykle działa. Natomiast po upływie jego ważności odlicza to co z niego zostało, czyli zwykle 50/50/250, bo pula gazetowa ma wyższy priorytet i z niej schodzi pakiet.neotele pisze: ↑19 sty 2023, 19:04@marokmon
Było kilkukrotnie mówione, że pakiet 3 zł NIE PRZEDŁUŻA skumulowanych minut/SMS/GB z kodów.
Przedłużenie skumulowanych bonusów z kodów uzyskasz:
- albo poprzez regularne - co 7 dni - nowe kody
- albo za pomocą STAREGO pakietu za 9 zł (100 min/100 SMS-ów/100 MB).
Czyli jednak nie przedłuża?
Ostrzegałem wielokrotnie o tym. Tylko starszego typu pakiety, np. za 9 zł (300/300/300) idealnie ze sobą się łączą wraz z nadaniem nowych 31 dni ważności minut, SMSów i MB/GB - bez obaw o utratę nabytych z kodów darmowych środków.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Zygzuso pisze: ↑31 sty 2023, 12:02Pakiet jednorazowy za 3zł przedłuża ważność całej puli, sprawdziłem to w tym miesiącu jak zwykle działa. Natomiast po upływie jego ważności odlicza to co z niego zostało, czyli zwykle 50/50/250, bo pula gazetowa ma wyższy priorytet i z niej schodzi pakiet.neotele pisze: ↑19 sty 2023, 19:04@marokmon
Było kilkukrotnie mówione, że pakiet 3 zł NIE PRZEDŁUŻA skumulowanych minut/SMS/GB z kodów.
Przedłużenie skumulowanych bonusów z kodów uzyskasz:
- albo poprzez regularne - co 7 dni - nowe kody
- albo za pomocą STAREGO pakietu za 9 zł (100 min/100 SMS-ów/100 MB).
Ale dla osoby która tylko zbiera minuty i rzadko korzysta a wystąpi problem techniczny czy nie będzie w stanie wpisać kodu z gazety to pakiet za 3 zł możę nawet przepaść byle przedłużył jak kolega pisze o ten miesiąc.Karlos20 pisze:Ostrzegałem wielokrotnie o tym. Tylko starszego typu pakiety, np. za 9 zł (300/300/300) idealnie ze sobą się łączą wraz z nadaniem nowych 31 dni ważności minut, SMSów i MB/GB - bez obaw o utratę nabytych z kodów darmowych środków.
Pakiet jednorazowy za 3zł nie przedłuża ani puli zachomikowanej za kody, ani poprzedniego pakietu za 3zł - sprawdzone na sobie.
Mówiąc obrazowo: masz 100 minut skumulowanych za kody, włączasz pakiet za 3zł i masz już razem 150 minut oraz informację, że czas ważności tych minut to pełen miesiąc. Jeżeli w tym czasie nie wyślesz czwartkowego kodu to skumulowane minuty przepadną i zostaną tylko te z pakietu, czyli tylko 50 minut.
Nie wysłałem kodu z poniedziałku do teraz i jeszcze mam pakiet sms z pakietu i z kodów, może przepadnie reszta z kodów w trakcie tygodnia i następnego to dam znać.MariuszY pisze: ↑01 lut 2023, 09:40Pakiet jednorazowy za 3zł nie przedłuża ani puli zachomikowanej za kody, ani poprzedniego pakietu za 3zł - sprawdzone na sobie.
Mówiąc obrazowo: masz 100 minut skumulowanych za kody, włączasz pakiet za 3zł i masz już razem 150 minut oraz informację, że czas ważności tych minut to pełen miesiąc. Jeżeli w tym czasie nie wyślesz czwartkowego kodu to skumulowane minuty przepadną i zostaną tylko te z pakietu, czyli tylko 50 minut.
@Zygzuso
Kiedy był wysłany kod na SMS-y w poprzednim tygodniu?
Kiedy był wysłany kod na SMS-y w poprzednim tygodniu?
W poniedziałek poprzedni, pakiet za 3 zł za styczeń do jutra i za luty aktywny do 2 marca i taka data widnieje pod kodem 106.babciagienia1p pisze: ↑01 lut 2023, 16:24@Zygzuso
Kiedy był wysłany kod na SMS-y w poprzednim tygodniu?
@Zygzuso
Data, pod kodem *106#, w tej sytuacji o niczym nie mówi.
1) Jeśli nie ma żadnej pomyłki w liczeniu, SMS-y z kodów powinny wygasnąć o północy z poniedziałku na wtorek.
2) Znaczyłoby to, że pakiet za 3,- zł przedłuża SMS-y z kodów...
Czy SMS-y z kodów były na koncie, samotnie, przed włączeniem pierwszego pakietu za 3,- zł?
Data, pod kodem *106#, w tej sytuacji o niczym nie mówi.
1) Jeśli nie ma żadnej pomyłki w liczeniu, SMS-y z kodów powinny wygasnąć o północy z poniedziałku na wtorek.
2) Znaczyłoby to, że pakiet za 3,- zł przedłuża SMS-y z kodów...
Czy SMS-y z kodów były na koncie, samotnie, przed włączeniem pierwszego pakietu za 3,- zł?