Strona 164 z 200

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 lip 2021, 15:47
autor: Window
Virgin Mobile podobnie jak Play działa na Orange i T-Mobile. Więc jeszcze roaming krajowy w Virgin działa.
Cena 1GB za 1 zł nie zmieniło się nic.
A 120 Minut do wszystkich wtedy kosztowało 3 zł a teraz 5 zł a 400SMSów kosztuje 3 zł

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 lip 2021, 20:11
autor: passat99
Witam, mam taką sytuację. Wczoraj poszedłem do żabki zarejestrować starter virgin, dziś rano karta ciagle nie działała więc zadzwoniłem na cmok gdzie mi powiedziano że rejestracja jest ok i aktywacja może zająć ok doby, oczywiście próbowałem wykonać połączenie. W tej chwili jest blisko 30 godzin a karta nie działa. Dodam że to stary starter z 2015 roku. Napewno w poniedziałek do nich zadzwonię i poważnie o tym porozmawiam, ale jak myślicie co może być powodem że ciągle numer nie działa po blisko 30 godzinach.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 lip 2021, 12:21
autor: columbo
Window pisze:
23 lip 2021, 15:47
Virgin Mobile podobnie jak Play działa na Orange i T-Mobile. Więc jeszcze roaming krajowy w Virgin działa.
Dzięki. Ale nie powinno być problemu z tel. tylko 3G? Coś kojarzę, że to powoli wyłączają.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 lip 2021, 15:36
autor: Remington
Wyłączają = gdzie nie wyłączyli, to tam jest.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:06 sie 2021, 21:45
autor: TeleCypisek
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Oboje z żoną przez większość czasu jesteśmy w zasięgu Wi-Fi, więc oferta VM była dla nas całkowicie wystarczająca, jednak coraz częściej powtarzają się sytuacje, że nie mamy dostępu do internetu i taka też sytuacja kolejny raz zaistniała dzisiaj.
Nie pomaga nic: ani restart smartfona, ani ręczne wybieranie innego operatora - oboje z żona nie mamy dostępu do internetu bez względu na to, w jakiej części miasta jesteśmy.
Chciałem zadzwonić na infolinię VM, ale okazało się, że infolinia działa tylko do godz. 18-tej!
Na internetowej stronie VM znalazłem przycisk: "Kliknij i podaj swój numer, to w przeciągu kilku minut oddzwonimy".
Kliknąłem, wpisałem swój numer i po kilku minutach z numeru 728340033 zamiast obiecanego połączenia, dostałem ...SMS-a o treści:
"...użytkownik tego numeru próbował się z Tobą skontaktować. Aby z nim porozmawiać, oddzwoń".
Coraz większe dziadostwo!

BTW:
Nie zauważyłem aby ktoś już o tym pisał, ale zgodnie z obecnie obowiązującym cennikiem połączenia z numerem *222 (CMOK) obecnie kosztują 39 gr/min.
Nie dość, że internet działa w kratkę, to jeszcze mam płacić 39 gr/min gdy chcę złożyć reklamację!

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:06 sie 2021, 21:52
autor: Remington
Akurat w tej ostatniej kwestii należy zawsze żądać by w razie uznania reklamacji zwrócili koszt połączenia. To nie tyczy się oczywiście tylko Virgina.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:07 sie 2021, 10:15
autor: TeleCypisek
W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
Dodzwoniłem się na *222, ale - jak mnie poinformował konsultant - "dzisiaj mają rekonfigurację systemu i nic nie jest w stanie nawet sprawdzić".
Wygląda na to, że żona będzie musiała uzbroić się w cierpliwość.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:09 sie 2021, 00:06
autor: TeleCypisek
TeleCypisek pisze: W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
W moim telefonie internet też wkrótce potem przestał działać.
Remington pisze:
06 sie 2021, 21:52
Akurat w tej ostatniej kwestii należy zawsze żądać by w razie uznania reklamacji zwrócili koszt połączenia. To nie tyczy się oczywiście tylko Virgina.
Po południu ponownie zadzwoniłem z reklamacją na infolinię. W trakcie rozmowy i weryfikowania ustawień telefonu, dziwnie szybko skończyły mi się złotówki na koncie i połączenie zostało przerwane.
Zadzwoniłem ponownie i zażądałem zwrotu środków pobranych z mojego konta jako koszt rozmowy. Środków nie otrzymałem, a tylko usłyszałem, że moje żądanie "zostanie rozpatrzone".
Po tej rozmowie internet zaczął działać w obu naszych telefonach, ale po nawiązaniu połączenia komórkowego pingi czasem działają, a czasem nie.
Jak włączę traceroute, to jeśli w pierwszym hopie mam adres 10.2.9.4, to wtedy pingi działają, natomiast jak w pierwszym hopie mam adres 10.1.9.3, to na tym hopie pingowanie się kończy i dalej pingi już nie działają.
Czy ktoś domyśla się, czym to może być spowodowane?
Bo to tak wygląda, jakbym na zmianę łączył się z dwoma różnymi sieciami komórkowymi, z których w jednej pingi działają, a w drugiej nie!

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:09 sie 2021, 08:39
autor: Nabuchodonozor
TeleCypisek pisze:
06 sie 2021, 21:45
Wydaje mi się, że trzeba będzie uciekać z VM.
Dobry pomysł. Zrezygnowałem z wirtualnych operatorów. Za te same pieniądze mam usługi u operatora, który ma własną infrastrukturę i sieć salonów w każdym miasteczku. Uciekaj czym prędzej do któregoś z W4 i będziecie mieli święty spokój.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:09 sie 2021, 16:40
autor: TeleCypisek
Czy ktoś już likwidował swój numer w VM lub przenosił go do innego operatora?
Jak wygląda sprawa ze zwrotem środków na koncie?
Czy zwracają wszystko, czy potrącają sobie coś z tytułu kosztów manipulacyjnych?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:28 sie 2021, 16:03
autor: ganc2
ale się wkurzyłem. Zarezerwowałem ładny numer, nawet z zamiarem przejścia na abo. Kurier kaleka nie potrafił trafić pod adres, paczka ze startówką cofnięta , numer przepadł, chociaż w zamówieniu stoi jak byk. Dostałem zwrot, upominać się musiałem. BOK każe wylosować nowy, jest na to jakiś straszak-paragraf który pomógłby mi odzyskać? Zależy mi głównie na numerze.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:01 wrz 2021, 16:45
autor: joe112
Działa Wam internet w ramach 100GB za darmo dla nowych klientów?
Wczoraj go włączyłem i niby został aktywowany. w aplikacji pokazało że mam na koncie 100GB. Dzisiaj rano zauważyłem że nie mam internetu w telefonie a w aplikacji stan Gigabajtów = 0

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:01 wrz 2021, 17:41
autor: Tint123
U mnie internet w ramach tego pakietu również od dzisiaj nie działa. Ostatnio odnowił się 20 sierpnia za 10 zł. Klub Virgin pokazuje, że mam tylko 1,3 GB do wykorzystania w roamingu.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:03 wrz 2021, 08:33
autor: zielony71
Wczoraj dzwoniłem do CMOK w sprawie tego pakietu. Podobno mają awarię i jeszcze nie wiedzą kiedy uda się naprawić. :-D

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 wrz 2021, 13:06
autor: mikkel07
W pakietach Mini3 i Mini9 jest na pewno naliczanie sekundowe?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 wrz 2021, 13:39
autor: KC-KARLOS
mikkel07: naliczanie jest sekundowe. Przy krótkich kodach niestety operator prezentuje pozostałą ilość pełnych minut, bez sekund.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 wrz 2021, 13:41
autor: mikkel07
Dzięki Karlos. Bo już sam zwątpiłem. W kodach USSD zawszę pokazywało pełną liczbę minut ale w aplikacji po aktualizacji też pokazuje pełną liczbę minut a kiedyś były też sekundy.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 wrz 2021, 16:02
autor: fortum
Czy pakiet internet #gigadaje i #mini 1GB/mc za 1zł można aktywować kilka razy czy tylko raz w miesiącu?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 wrz 2021, 17:50
autor: KC-KARLOS
#Gigadaje to pakiet miesięczny cykliczny, aktywujesz go raz. W czasie jego aktywności możesz dowolną ilość razy dokładać paczki 1GB za 1 zeta, gdyż to jest pakiet uzupełniający do usługi. Niewykorzystany net z Gigadaje i 1GB za zeta - przepadnie i nie przechodzi na kolejne 30 dni.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:03 paź 2021, 18:27
autor: PawlusG
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt. W menu serwisowym telefon pokazuje kodek AMR WB 12,65 w najlepszej sytuacji, najczęściej jest to 6,6, czasem 8,85. Już mam coraz bardziej dość tej pseudo sieci. Mamie odpowiada, bo za 9 zł ma 300 min, 300 sms i 1 GB internetu, co jej z nawiązką wystarcza, a wobec tego nie ma chyba żadnej alternatywy.