Strona 159 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 10:51
autor: Karooo
Mam kilka pytań:
-czy w Virgin Mobile działa już VoLTE?
-jakie są limity prędkości jeśli chodzi o Internet? wolniej niż Play?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 12:14
autor: SomalijskiWluczega
Karooo:

Virgin mobile ma net max 1-3 Mb/s. Co do VoLTE nie testowałem.
Ale jeśli chcesz mieć szybszy net i np pakiety 3zł czy za 9zł miesięcznie polecam fakt mobile.
Po pierwsze szybszy net (do 70 Mb/s)
Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
Po trzecie fakt mobile ma na 100% VoLTE i Wifi Calling :)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 12:20
autor: darkangel
SomalijskiWluczega pisze:
28 lut 2021, 12:14
Karooo:Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
O jakich pakietach wspominasz? tych np 3 zł z 50 minutami i 50 SMSami? czy jakieś nowe pakiety na Internet?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 12:31
autor: surface123
Ale.predkosc max nadal pod 70 Mb/s ??

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 12:59
autor: SomalijskiWluczega
Te max 70 Mb/s są o niebo szybsze od tych max 1-3 Mb/s w Virgin mobile

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 21:34
autor: zielony71
SomalijskiWluczega pisze:
28 lut 2021, 12:14
Karooo:

Virgin mobile ma net max 1-3 Mb/s. ..
Taa, jasne. Chyba w Somalii :-D
https://idgtechmedia.speedtestcustom.co ... 0aa6710dc7
Akurat teraz jest koło 30, ale bywa i 60.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 lut 2021, 22:16
autor: TeleCypisek
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 00:22
autor: 3G
SomalijskiWluczega pisze:
28 lut 2021, 12:14
Virgin mobile ma net max 1-3 Mb/s.
Bzdura. Do 70 Mb/s, a ostatnio ktoś nawet pisał, że nie miał tego limitu.
https://www.speedtest.net/result/a/7084415825

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 05:23
autor: Karlos20
Do 3 mega może mieć na starych kartach z taryfą 2012, gdyż one nie mają wjazdu do LTE i niekiedy mają tylko dostęp do roamingu 3G Orange.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 07:30
autor: SomalijskiWluczega
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 09:45
autor: zielony71
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 10:06
autor: Remington
SomalijskiWluczega pisze:
01 mar 2021, 07:30
U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s.

Tylko na czyich nadajnikach? Może po prostu miałeś rk.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 mar 2021, 10:46
autor: TeleCypisek
zielony71 pisze:
01 mar 2021, 09:45
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.
U mnie raz też była podobna historia.
Żona ma ustawiony APN: Virgin Mobile, ja mam APN: Play.
Żonie przestał działać internet, mnie działał normalnie.
Zadzwoniłem na infolinię, po typowych działaniach jak wyłączenie i włączenie internetu czy restart telefonu, doradzono mi przełączyć telefon żony na operatora T-Mobile - internet zaczął działać.
Wtedy kontrolnie z powrotem przełączyłem na VM - internet działał dalej!
Po prostu czary!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:02 mar 2021, 21:25
autor: 3G
SomalijskiWluczega pisze:
01 mar 2021, 07:30
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?
Sam jesteś śmieszny i coraz gorsze bzdury pleciesz.
Internet jest z Virgin, karta jest w routerze i dlatego test po Wi-Fi. A Orange to jest serwer testowy. Czego nie rozumiesz chłopcze małej wiary?
Niezależnie od tego jakie będziesz głupoty wygadywał i czy Ci się to podoba czy nie, Internet z Virgin śmiga do 70 Mb/s.
APN: virgin-internet

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:02 mar 2021, 22:28
autor: forum_tg
@3G & @SomalijskiWluczega proszę bez prywatnych docinek. Jak chcecie "pogadać" to PW

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:02 mar 2021, 22:59
autor: TeleCypisek
Odwołam się do własnego postu.
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
Rozwinę temat.
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Usiłuję dojść, czy to jest tylko mój lokalny problem, czy też problem całej sieci VM / Play.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:02 mar 2021, 23:24
autor: Remington
@TeleCypisek,
na ilu urządzeniach (PC) próbowałeś?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:02 mar 2021, 23:45
autor: TeleCypisek
Sprawdzałem na linii poleceń w laptopie podpiętym po Wi-Fi do smartfona.
Dla mnie ping i traceroute to są podstawowe narzędzia i (pomijając niektóre serwery, które na ping nie odpowiadają), to dotychczas ani na smartfonie, ani na PC, nigdy jeszcze nie spotkałem się z takim zjawiskiem, że cała sieć w ogóle nie odpowiada na pingi bądź traceroute.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:03 mar 2021, 00:02
autor: Remington
Sprawdź na kilku PC, bo jeden to nie wyznacznik.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:03 mar 2021, 03:31
autor: marcin19883
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Wszystko działa. Właśnie sprawdziłem z poziomu routera OpenWrt.