Strona 149 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 lis 2019, 15:15
autor: columbo
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 lis 2019, 18:33
autor: fwitkowski17
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 lis 2019, 09:15
autor: cobretti66
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 lis 2019, 14:06
autor: TeleCypisek
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 lis 2019, 14:44
autor: neotele
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:19 lis 2019, 14:43
autor: columbo
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:20 lis 2019, 07:59
autor: fwitkowski17
columbo pisze:
19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
Wg. regulaminu nie dostaniesz takowego komunikatu. Także trzeba na bieżąco kontrolować zużycie poprzez np. aplikację.
Może ktoś kto ma kartę Virgin się do tego ustosunkuje.
Przejście z Play do Virgin jest traktowane jak normalne przeniesienie numeru do innego operatora.
Virgin działa na sieci Play (do 70 Mbps) oraz na T-Mobile (3G) i Orange (LTE)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:22 lis 2019, 22:44
autor: reboot
Jak otrzymać fakturę za doładowania zlecone po zalogowaniu się na konto VM?
Nie zaznaczyłem ptaszka :D podczas doładowania, chciałbym uzyskać doładowanie teraz.
Dzwonić? Wysyłać maila? Kontakt na FB?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 17:01
autor: jamto02
Nie wiem czy już była tu dyskusja, najwyżej proszę mnie podlinkować. Dostałem info o zmianie regulaminu/cennika. Na szybko bez wgłębiania się zobaczyłem że teraz ma być pobierana opłata w wysokości 4gr/min za ODBIERANE połączenia. Prawda to? Dotyczy to naszych krajowych połączeń, oferty na kartę? Ktoś przemaglował ten cennik?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 17:47
autor: Remington
To może przeczytaj choćby treść maila.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 17:54
autor: jamto02
Nie kop leżącego....... Mail już poszedł ....pa pa. Nigdy nie lubię czytać takich zawiłości.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 18:06
autor: Remington
To nie bycie leżącym tylko zwykłe lenistwo. Chcesz żeby ktoś Ci streścił, bo Ty "nie lubisz czytać takich zawiłości".

Wszyscy operatorzy zmieniają cenniki od 1 stycznia: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... owe-stawki

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 18:36
autor: jamto02
Zasadnicze pytanie. To nie dotyczy połączeń krajowych?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 19:16
autor: 24bis24
jamto02 pisze: Tak trudno wyklikać???

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lis 2019, 19:30
autor: jamto02
W imię Ojca i matki babci i dziadka..... TAK czy NIE?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:30 lis 2019, 07:55
autor: pakierhakierxd
To zmiany w roamingu zagranicznym ;)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:30 lis 2019, 17:53
autor: jamto02
Bardzo Ci dziękuje dobry człowieku. Obyś dożył długich lat w zdrowiu i szczęściu.....

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:30 lis 2019, 18:06
autor: pakierhakierxd
Ci też tego życzę ;)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:15 gru 2019, 19:51
autor: areksz
po przeniesieniu numeru jak nie aktywuję włączę numeru to od dnia przeniesienia powiedzmy 1.01.2020 wyłączony numer (telefon) idzie jego ważność?
Po włączeniu telefonu z owym numerem?
co ciekawe Virgin daje teraz 10GB na 30dni za przeniesienie.
Bez aktywowania pakietów!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:25 gru 2019, 16:09
autor: marcin19883
areksz pisze:
15 gru 2019, 19:51
Virgin daje teraz 10GB na 30dni za przeniesienie.Bez aktywowania pakietów!
Wszystko super, ale odechciewa się tam przenosić numer, jeśli za każdym razem czekam na aktywacje numeru kilka dni od dnia w którym ma być aktywowany. Zdarzyło mi sie to dwa razy. Potem już przestałem przenosić.