DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 148 z 200
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 200
 #1076345  autor: jarekt
 17 lip 2019, 12:02
Regulaminowo masz 60 dni przychodzących, od terminu wychodzących. Następnego dnia znika kasa z konta (na 100%, bo robi to automat) i również numer zostanie całkowicie wyłączony, ale to już nie jest pewne na 100%, bo operatorzy jadący na P4 stosują dodatkowy okres karencji (przychodzące wciąż działają) przez 30-180 dni, ale tego nic nie reguluje więc nie liczyłbym nawet na 1 dodatkowy dzień. Co innego gdy zapomnisz i sobie przypomnisz i okres karencji Cię uratuje...
 #1077332  autor: Glebo
 29 lip 2019, 15:55
Witajcie,
Możecie mi powiedzieć, czy w Virgin Mobile działa dzisiaj Stan Darmowy do Play i w drugą stronę dla nowo przenoszonych numerów?
Chcę przejść z Play i potrzebuję oferty na 30-50 minut do wszystkich, SD (bo sporo numerów mam nadal w Play) i RWK (internet nieważny) za jak najniższą cenę.
Virgin wydaje się optymalny ale nigdzie nie ma informacji o SD zaś w zeszłym roku były tutaj podobno jakieś zmiany.
 #1077334  autor: jarekt
 29 lip 2019, 16:07
Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
 #1077345  autor: Glebo
 29 lip 2019, 17:03
jarekt pisze:Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
Czyli w Virgin Mobile nie ma dzisiaj darmowego SD?
Będę musiał za tę usługę płacić? Wiesz może ile?
 #1077347  autor: jarekt
 29 lip 2019, 17:09
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).
 #1077350  autor: Glebo
 29 lip 2019, 17:14
jarekt pisze:
29 lip 2019, 17:09
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).
Ponjał. Dziękuję :)
 #1077972  autor: Window
 08 sie 2019, 17:29
Fatalnie wygląda kondycja jednego z największych polskich operatorów wirtualnych – sieci Virgin Mobile Polska. Ze sprawozdania finansowego obejmującego 2018 rok przekazanego do KRS wynika, że spółka ubiegły rok zamknęła ze stratą netto na poziomie bliskim 30 mln zł. Do tego dochodzą ujemny kapitał własny na poziomie prawie -120 mln zł(!) i zobowiązania krótkoterminowe, które są wyższe niż aktywa obrotowe o 90 mln zł. Wszystko po – uwaga – 7 latach(!) działalności na polskim rynku.
źródło: https://mvno-gsm.pl/wielomilionowe-stra ... 2018-roku/
Jak uważacie ile to wytrzyma?
 #1081095  autor: szyman12
 27 wrz 2019, 22:56
Swoją drogą z Virgin miałem ostatnio mega problemy z roamingiem - w UK telefon sam automatycznie nie był w stanie połączyć się z żadną siecią. W trybie ręcznym udało mi się połączyć do 3 UK - do EE, Vodafone i O2 nie był w stanie się rejestrować.
To samo stało się w Czechach, z tym że tam nie chciał się do żadnej sieci zarejestrować. Pisałem do CMOKu, ale to coś w stylu "włącz i wyłącz telefon". Dodam że to nie wina telefonu, bo miałem kartę Orange i ta bezproblemowo łapała roaming. Miał ktoś podobną sytuację?
 #1081098  autor: Remington
 27 wrz 2019, 23:53
Na to samo mniej więcej od stycznia skarży się wiele osób na forum Playa. Konsultanci radzą im ręczny wybór sieci. Co ciekawe, nikt z moich znajomych mających Play i Virgin, nie napotkał takich problemów.
 #1082686  autor: tampl1
 22 paź 2019, 10:12
Moja przygoda z Virgin.
Mam 3 nr w Orange i postanowiłem przenieść je do virgin do abo wspólnego za 58 zł. Zadzwonili powiedzieli że da się to zrobić. Tylko będą 3 oddzielne umowy a w ciągu 3 darmowych miesięcy muszę ich poinformować o połączeniu numerów w sieć rodzinną. Podpisałem dokumenty u kuriera. Dostałem SMS od Orange o przeniesieniu tylko na dwa numery na 3 nic. W międzyczasie kupiłem za 5 zł starter virgin by testować zasięg. Więc korzystając ze startera zadzwoniłem zapytać co z przeniesieniem 3 nr. Odpowiedz na 3 nr nie dotarł komplet dokumentów. Nie potrafili powiedzieć czemu. Czy to nie dziwne kurier zgubił. Niby wysłali do mnie SMS że nie przeszedł wniosek ale takiego SMS nie mam.Zaproponowali złożenie nowego wniosku. Oczywiście odmówiłem i oświadczyłem że w tym momencie odstępuje od 3 umów na przeniesienie. Konsultant zasugerował że nie mogę tego zrobić ale się szybko wycofał. Złożyłem więc 3 wnioski o odstąpienie a virgin SMS czy numery mają być dezaktywowane czy na kartę
Odpisałem że mają zostać w Orange. Więc napisali że proces przeniesienia 3 numerów został anulowany. Co do działania sieci na starterze Play LTE T-Mobile tylko 3g Orange tylko 2g plusa nie testowałem
 #1082709  autor: TeleCypisek
 22 paź 2019, 15:44
Jak już temat Virgin Mobile odżył, to skorzystam z okazji.
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach w regulaminach oraz cennikach, łącznie dokonano zmian w 12 dokumentach.
Czy ktoś porównywał, na czym polegają te zmiany i co konkretnie się zmienia?
 #1082714  autor: Remington
 22 paź 2019, 16:50
TeleCypisek pisze:
22 paź 2019, 15:44
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach

Datowane na 18 października, a zmiany weszły w życie 19 października. Rozumiem, że miesięcznego wyprzedzenia nie mogli dotrzymać, ale informować po fakcie to lekka przesada. Na szczęście brak podwyżek, a jedynie obniżka ceny netu w roamingu z 2 gr na 1,5 gr za 1MB (na lejku).
 #1082940  autor: Spacedust
 28 paź 2019, 23:53
Czy w Virgin Mobile w prepaid jest dostęp do LTE Orange? W abonamencie nie ma.

Analogicznie czy są ograniczenia prędkości w roamingu krajowym T-Mobile/Orange? W abonamencie leci bez problemów 14-15 Mbps przez cały dzień.
 #1083244  autor: SomalijskiWluczega
 05 lis 2019, 08:52
podpinam się pod pytanie apropo LTE orange. Plus mam pytanie - czy w virgin mobile na kartę jest HD Voice? (bo konsultanci i konsultantki Virgin tego nie wiedzieli. I jakie jest naliczanie w pakiecie Virgin (ten za 9zł 300 min/300smsów/1GB) konsultanci coś wspominali o naliczaniu co 1MB - ale już nie wiedzieli czy osobno za wysyłane i odbierane dane czy razem) No i ogólnie jaka jest jakość połączeń i internetu w virgin mobile polska? Wie ktoś? proszę o opinie w tej sprawie.
 #1083601  autor: columbo
 10 lis 2019, 15:15
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.
 #1083617  autor: fwitkowski17
 10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
 #1083754  autor: cobretti66
 12 lis 2019, 09:15
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.
 #1083773  autor: TeleCypisek
 12 lis 2019, 14:06
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.
 #1083774  autor: neotele
 12 lis 2019, 14:44
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html
  • Strona 148 z 200
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 200
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 200