Strona 148 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:19 cze 2019, 22:57
autor: HankRearden91
Kupiłem nowy starter VM, aktytowałem go, mogę rozmawiać z innymi, ale za cholerę nie idzie wysłać SMSa do innej osoby. O co tu kurna chodzi?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:20 cze 2019, 12:14
autor: Norbas
W BOK nie pomogli?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:26 cze 2019, 12:57
autor: jarekt
Aktywowałem testowo (ale ważność konta też mi się kończyła :)) na kilkunastu numerach pakiet #Mini3 za 3zł.
Bez problemu każdy numer po kilkunastu minutach dostał prawdziwe RWK i resztę dobrodziejstw :) czyli 300MB/30min/30sms.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:26 cze 2019, 13:25
autor: Remington
Ale tylko na nowych kartach SIM. Ja mam starą i nie da się w ogóle aktywować bez wymiany.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:26 cze 2019, 13:39
autor: jarekt
Wszystkie były przeniesione do Virgin w październiku 2015 roku. Nie kojarzę teraz czy kupowane wtedy też już były "nowe".

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 cze 2019, 14:11
autor: neotele
Remington pisze:
26 cze 2019, 13:25
Ja mam starą i nie da się w ogóle aktywować bez wymiany.
Trzeba złożyć wniosek o wymianę. Przyślą nową kartę pocztą. Za darmo.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 cze 2019, 14:18
autor: Remington
Wiem, wysyłają kartę listem poleconym. Poczta Polska to ZŁO. U mnie listonosz chodzi raz na tydzień (choć teraz wakacje, więc może rzadziej), awizo wrzuca tylko czasem, zdarza mu się mylić budynki i wrzuca pod właściwy nr mieszkania, ale w innym budynku. Trzeba więc chodzić na pocztę i się dowiadywać, odstając kilkadziesiąt minut w kolejce osób z podobnymi "problemami". Dlatego wymieniać karty nie zamierzam.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 cze 2019, 14:49
autor: neotele
Mi przysłali zwykłą pocztą (priorytetem) i wrzucili do skrzynki, więc nie będzie potrzeby chodzenia na pocztę.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 cze 2019, 16:43
autor: Remington
Jak dawno? Ja jedną wymieniałem na jesieni i przyszła listem poleconym, z przygodami opisanymi powyżej. Dlatego kolejnych nawet nie próbowałem.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:28 cze 2019, 18:18
autor: neotele
Remington pisze:Jak dawno?
Dokładnie nie pamiętam. Chyba z 1,5 roku temu.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 lip 2019, 07:55
autor: treeev
Czy to prawda, że VM likwiduje ofertę "klasycznego" doładowywania telefonu przez użytkownika na rzecz pakietów - miesięczne stałe kwoty doładowań, płatne na fakturę, taką info otrzymałem i nie wiem czy ściema ? ;) Mam jeszcze starą SIM-ke z "bonusem (+50%)"

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:11 lip 2019, 11:41
autor: neotele
treeev pisze:
10 lip 2019, 07:55
Czy to prawda, że VM likwiduje ofertę "klasycznego" doładowywania telefonu przez użytkownika na rzecz pakietów - miesięczne stałe kwoty doładowań, płatne na fakturę, taką info otrzymałem i nie wiem czy ściema ?
Skąd masz takie "info"? Podaj źródło.
Na ich stronie nic takiego nie widzę, a w systemie jest aktywny przycisk "Doładuj konto online", który prowadzi do strony doładowań, z klasycznymi opcjami:
Obrazek

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:11 lip 2019, 12:08
autor: Remington
treeev pisze:
10 lip 2019, 07:55
taką info otrzymałem i nie wiem czy ściema ? ;)

Jak wiarygodne jest źródło tej informacji? Mobile Vikings coś takiego zrobiło, Virgin niczego podobnego dotąd nie ogłosił.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:14 lip 2019, 12:19
autor: treeev
To info od konsultanta VM ale to chyba na zasadzie na razie dobrowolności/testu przejścia na taki system.Z jednej strony VM ma jasną sprawę kto ile będzie płacił, z drugiej strony nie muszę pamiętać o doładowaniu.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:17 lip 2019, 11:53
autor: kamaz222
2 czerwca 2019r minęła ważność połączeń wychodzących. Za ile tygodni/miesięcy mogę spodziewać się całkowitej blokady (odebrania) numeru przez Virgin?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:17 lip 2019, 12:02
autor: jarekt
Regulaminowo masz 60 dni przychodzących, od terminu wychodzących. Następnego dnia znika kasa z konta (na 100%, bo robi to automat) i również numer zostanie całkowicie wyłączony, ale to już nie jest pewne na 100%, bo operatorzy jadący na P4 stosują dodatkowy okres karencji (przychodzące wciąż działają) przez 30-180 dni, ale tego nic nie reguluje więc nie liczyłbym nawet na 1 dodatkowy dzień. Co innego gdy zapomnisz i sobie przypomnisz i okres karencji Cię uratuje...

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lip 2019, 15:55
autor: Glebo
Witajcie,
Możecie mi powiedzieć, czy w Virgin Mobile działa dzisiaj Stan Darmowy do Play i w drugą stronę dla nowo przenoszonych numerów?
Chcę przejść z Play i potrzebuję oferty na 30-50 minut do wszystkich, SD (bo sporo numerów mam nadal w Play) i RWK (internet nieważny) za jak najniższą cenę.
Virgin wydaje się optymalny ale nigdzie nie ma informacji o SD zaś w zeszłym roku były tutaj podobno jakieś zmiany.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lip 2019, 16:07
autor: jarekt
Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lip 2019, 17:03
autor: Glebo
jarekt pisze:Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.

SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
Czyli w Virgin Mobile nie ma dzisiaj darmowego SD?
Będę musiał za tę usługę płacić? Wiesz może ile?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 lip 2019, 17:09
autor: jarekt
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).