Strona 195 z 199

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:18 maja 2019, 14:25
autor: jutek
To, że kasują posty na FB to nie nowość, od "zawsze" panuje tam straszna cenzura (np. notoryczne kasowanie postów ludzi skarżących się na zablokowanie numeru pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu). Jak się dopisze w poście coś w stylu "uprasza się o niestosowanie cenzury i niekasowanie mojego kulturalnego i w 100% zgodnego z netykietą posta, screen zrobiony, a w internecie nic nie ginie", to czasem na chwilę się opamiętują i zaprzestają kasowania.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:18 maja 2019, 14:44
autor: ign123
Zauważyłem taką poradę:
https://zapodaj.net/d6836abe4d2ab.png.html
Pod wieczór przetestuję i dam znać.

EDIT:
Już przetestowałem. Włożyłem do routera kartę VM, wpisałem nazwę APN "virgin-internet" i... DL 2,91Mbps / UL 8,31Mbps / 65ms:
Obrazek
Jest ciut lepiej niż wczoraj, ale nadal kiepsko :(

EDIT2:
Zmieniłem wybór częstotliwości na routerze z Auto (agregował częstotliwości) na LTE2600 i bingo!
Obrazek
To wynik, który w moim rejonie jest dość standardowy na nadajniku Playa o tej porze weekendowego dnia.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:18 maja 2019, 17:02
autor: pakierhakierxd
Dlatego nigdy nie chcę wirtualnego operatora jako głownego operatora
jako głownych mam Play,Orange.
Jako dodatkowi Virgin,Aero2,Redbull,Plus,T-Mobile itp.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:18 maja 2019, 23:52
autor: ign123
Aktualne wyniki:

LTE 2600
Obrazek

LTE+
Obrazek

EDIT:
Wiadomość z FB:
Virgin Mobile Polska Obecnie prowadzimy prace modernizacyjne naszych światłowodów i w związku z tym mogą występować przejściowe problemy z działaniem Internetu. Najmocniej przepraszamy i prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:18 maja 2019, 23:56
autor: TomekErek
Na początku kwietnia odpaliłem "przeprosinowy" pakiet 10GB, na koniec kwietnia udało mi sie go przedłużyć na kolejnych 30 dni drugim "przeprosinowym" pakietem czyli 1GB.

Jeśli kupię teraz pakiet 300MB za 4zł to czy całość się zsumuje i przedłuży o kolejnych 30 dni czy przeprosinowe dane idą na jakieś inne sub-konto?

dzieki za info :D

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:19 maja 2019, 21:16
autor: ign123
@TomekErek Pytałem o to samo, odpowiedzi się nie doczekałem, ale ja już jej nie potrzebuję, bo zużyję cały pakiet GB i karta pójdzie do szuflady. Jeśli zrobisz eksperyment to napisz proszę jaki efekt uzyskałeś, może komuś się to przyda.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:20 maja 2019, 07:15
autor: pakierhakierxd
Ja miałem 5 kart w Virgin została 1 z ważnością do sierpnia ;)
ogólnie ok ale nie jako główny nr ;)
wolę W4 ;)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 10:58
autor: pablo82
Każdy chwali, to co mu najlepiej odpowiada. Dla mnie Virgin mobile jest ok. Dla kogoś, kto nie potrzebuje no limitu i nie chce się wiązać umową, to np pakiet 300minut, 300 smsów i 1 GB neta za 9zł na 30dni jest wystarczający.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 15:58
autor: macqmacq
Odnośnie źle działającego neta zgłosiłem problem do CMOK. Oczywiście zapytałem, czy będzie za to jakaś rekompensata podobnie, jak to było po awarii w marcu br.
Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem: :shock:

"Dzień dobry,
Problem odnośnie prędkości/jakości usługi transmisji danych jest analizowany przez nasz dział techniczny. Oczywiście postaramy się aby jak najszybciej została przywrócona prawidłowa prędkość usługi internetu.
Póki co nie posiadamy informacji o przewidzianej formie ewentualnej rekompensaty.
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
Patryk Czarny
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service"

I teraz nie wiem, jaka jest prawda - prace planowe nad światłowodem, o czym pisano na Telepolis:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... y-internet
czy jednak znowu jakaś awaria?... 8)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 16:23
autor: jarekt
Prawda jest zawsze taka jaką podaje konsultant.

Przy czym prawd - w telekomunikacji, ale i w innych korporacjach - jest osiem, albo dziewięć, a obecnie to może nawet jest to wartość dwucyfrowa.

Jedną z nich (poza prawdą konsultanta) jest prawda z komentarzy pod niusami. Inna prawda, to prawda forumowa, przy czym prawd forumowych jest kilka, np. jest prawda klakiera forumowego i prawda trolla forumowego.
Jest też prawda teoretyczna, jest prawda rzecznika, jest prawda regulaminowa i cennikowa, jest też prawda z WWW czy prawda z FAQ, czy od niedawna bardzo popularna prawda w fejzbuka.

Jest też bardzo ważna prawda systemowa, dla mnie najważniejsza, albo na równi co do ważności z prawdą regulaminową i cennikową.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 16:38
autor: macqmacq
jarekt - prawda jest tylko jedna... Rozpisałeś się strasznie, nie wiem po co :smt005
Poczekajmy na zakończenie tej kolejnej w krótkim czasie, "awarii" systemów virgin :mrgreen:

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 17:00
autor: Remington
Co prawda, to prawda.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 17:26
autor: marcz123456
Ten Virgin jest dziwny. Na Vikingach też jest takie dno?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 maja 2019, 22:50
autor: jutek
marcz123456 pisze:Ten Virgin jest dziwny. Na Vikingach też jest takie dno?
Nie, na Vikingach działa tak jak w Play. Po części pewnie dlatego, że nie bawią się w jakieś niedopracowane własne platformy tylko działają na platformie Play.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 maja 2019, 20:20
autor: Robin560
a działa wam internet na sieci orange/t-m? bo u mnie nie działa od kilku dni. na play działa bez problemów. apn dobry restart nic nie daje.