Strona 142 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:22 mar 2019, 23:19
autor: macc
zabierzesz numery jak zdążysz . Ja mam 2 numery w kluczu i chyba mi przepadną bo klucz nie reaguje na zapytania innych operatorów. Sprawę już zgłosiłem do UKE.
Ci wirtualni operatorzy w Polsce to porażka upadają jeden za drugim. W tym całym virgin też coś się nieciekawego dzieje.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 08:38
autor: gtoni13
Musze zdazyc. Zabralem juz 3 zostalo mi jeszcze 5, w tym 3 glowne te musze miec.
Opiekuje sie paroma osobami nr zarejestrowane na mnie.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 18:41
autor: R.Mandano
Jak wam działa lejek :?: - bo przyznam, że dostaję nerwicy, kiedy próbuję cokolwiek ściągnąć w ramach lejka - nawet prosta stronka typu m.interia ściąga się pół godziny, albo i wcale.
:x

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 21:20
autor: gtoni13
Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Dzis tez mialem po poludniu zaniki, brak logowania do platformy opa - nic nie naprawili
Te o ktorych wiem, bo zona mowila ze nie moze sie do mnie dodzwonic- trzeba wiac !!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 23:43
autor: jutek
To fakt, ta własna platforma Virgin to niedoróbka, można odnieść wrażenie, że jej nie ogarniają. Mam też do czynienia z numerem Virgin w starej taryfie 2012 na platformie Playa i tam wszystko działa.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:24 mar 2019, 13:01
autor: marcz123456
Czemu strony sprawdzające w jakiej sieci jest numer, pokazują że jest on w Play? Skoro kiedyś pokazywało normalnie VM?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:24 mar 2019, 16:27
autor: PawlusG
Cieszę się, że przeniosłem mamy nr z VM, bo się okazuje, że jest jeszcze gorzej niż było. Najlepsze jest to, że nawet znajomi, co byli najtwardszymi zwolennikami VM też już zmiękli i będą przenosić swoje nr gdzie indziej. Najbardziej wkurzona jest osoba, która w zeszłym roku wzięła u nich abonament z umową na 24 miesiące.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:24 mar 2019, 17:32
autor: Remington
marcz123456 pisze:
24 mar 2019, 13:01
Czemu strony sprawdzające w jakiej sieci jest numer, pokazują że jest on w Play? Skoro kiedyś pokazywało normalnie VM?

Mnie pokazuje dobrze: Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. (RPT: 9981)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:24 mar 2019, 20:57
autor: maniek89
Jestem piąty rok w VM. To była pierwsza awaria tej sieci. Życzę powodzenia wszystkim, którzy po jednym incydencie będą przenosić numery. Z takim podejściem trzeba im zrezygnować z telefonu komórkowego w ogóle - wszędzie zdarzają się mniejsze lub większe awarie. Już chyba nirktórzy zapomnieli, co działo się swego czasu w Orange.
gtoni13 pisze:Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Nie mam pojęcia gdzie mieszkasz, swego czasu testowałem Internet tak samo i nie ma różnicy. Na lejku działa Messenger, zaktualizujesz pogodę, na Operze Mini sprawdzisz podstawowe informacje. Nie wiem, czego się spodziewałeś. Nie zauważam, żeby jakość sieci była gorsza od sieci własnej Playa - wcześniej w Play byłem prawie 6 lat. Oferta VM nie jest już konkurencyjna, ale mają swoje plusy - RWK bez kombinowania, darmowy lejek.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:24 mar 2019, 21:12
autor: jutek
Problemy niezwiązane z internetem często obserwowane na platformie Virgin: dochodzenie SMS-ów przychodzących/wychodzących z opóźnieniem, opóźnienie raportu dostarczenia SMS-ów, niedziałające co pewien czas MMS-y.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:25 mar 2019, 09:27
autor: gtoni13
To nie jest jeden incydent a permanentne psucie opa.
Jestem w Virgin z kilkoma nr od poczatku od taryfy 2012 na wszystkich nr mam jeszcze
pieniadze z tej taryfy /+50 %/. Do ubieglego roku nie wiedzialem co to CMOK, infolinia
nie bylo potrzeby. Teraz nadrabiam a to nie wchodzi pakiet a to brak zmiany daty zgodnie z regulaminem, pingi teraz jak za rebtela czy lycomobile itp. Siedzcie jak wam
dobrze ja zmykam !
Ta ich wlasna platforma wykonczy Virgin, puki byli w Playu bylo ok.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:25 mar 2019, 18:23
autor: marcz123456
Remington pisze:
24 mar 2019, 17:32
Mnie pokazuje dobrze: Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. (RPT: 9981)
A to może dlatego że to jeszcze simka starego typu niewymieniana z taryfą bk.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 12:27
autor: ign123
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 13:30
autor: macqmacq
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
A skąd taki prezent??? Jest jakiś regulamin do tego? :roll:

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 13:40
autor: PABLOTECH
1GB to "zadośćuczynienie" za ostatnią awarię ale o 10GB to nie słyszałem :shock:

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 13:42
autor: ign123

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 15:32
autor: marcz123456
Jedni piszą o 1 GB, inni o 10 GB. Część rzekomo dostała nawet 11 GB. Dziwny ten Virgin.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 15:53
autor: TeleCypisek
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
Ja dostałem SMS-a z przeprosinami, ale tylko z kodem na 1 GB.
Skąd wziąłeś kod na 10 GB?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 16:32
autor: ign123
TeleCypisek pisze:
29 mar 2019, 15:53
Ja dostałem SMS-a z przeprosinami, ale tylko z kodem na 1 GB.
Skąd wziąłeś kod na 10 GB?
Na obsługiwane przeze mnie dwa numery przyszły smsy z kodem na 1GB (został odpalony wczoraj wieczorem), kod na 10GB (odpalony dzisiaj rano) znalazłem tutaj: https://www.pepper.pl/comments/permalink/2134903
W sumie wpadło 11GB na oba numery.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:29 mar 2019, 16:43
autor: 24bis24
*108# mam tak:
Zostało Ci 11264 MB pakietu. Możesz je wykorzystać do 29-04-2019 00:00