Strona 142 z 200

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:26 sty 2019, 23:07
autor: PawlusG
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. W listopadzie numery Virgin były wykrywane przez Orange jako Virgin, lub przy numerze nie było nazwy operatora. W grudniu jak zaczęły się problemy z siecią, to Orange zaczęło wykrywać numery Virgin jako P4.
https://www.tabletowo.pl/virgin-mobile- ... karty-sim/

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:27 sty 2019, 10:14
autor: piotr.mikusz657315
Witam
Mam w tej sieci kilka numerów na firme i na sobe prywatbna od stycznia sa problemy tzn nie dochodza smsy lub smsy. Dostaje komunikat karta wygasła. Centrum oblsugi rżnie glupa że to tylko ja mam problem.
Smsy gubia sie a nawet było tak że wysłam na swój numer smsa a przychodzil do obcej osoby. Czy ktoś ma taki probelm

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:27 sty 2019, 14:29
autor: PawlusG
Tak, wystarczy zerknąć na ich profil na FB, chociaż chyba część postów z problemami zniknęła. Ja problem z połączeniami, SMSami i MMSami rozwiązałem przez przeniesienie numeru do innej sieci. Niestety po miesiącu walka z CMOK o normalne działanie telefonu zwyczajnie mi się znudziła.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:27 sty 2019, 14:36
autor: marcz123456
A sprawdziłeś numer centrum SMS? Mi np. po zmianie sim na nową zostało stare centrum SMS i nie wysyłało nic. To samo było u kuzyna. Drugi zmieniał przy okazji telefon i nie miał problemu.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 13:27
autor: TeleCypisek
Witam!
Próbując z telefonu w Virgin Mobile zadzwonić na numer 800444000 słyszę komunikat:
"Numer ma ograniczoną usługę połączeń wychodzących",
chociaż w ustawieniach nigdzie nie widzę bym takie ograniczenie miał włączone.
Z telefonu w NJU łączę się z tym numerem bez problemu.
Czy faktycznie jest możliwe, że mam ustawione jakieś indywidualne ograniczenie na swoim numerze, czy też to Virgin takie ograniczenie defaultowo włączył wszystkim swoim abonentom?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 13:40
autor: neotele
Numery 800 xxx xxx widnieją w tabeli opłat jako "bezpłatne", więc nie powinieneś mieć problemów. Może to jakiś błąd w systemie?
Najlepiej zadzwoń ( *222 - za darmo) i wyjaśnij sprawę. I daj nam znać, co było problemem.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 14:44
autor: TeleCypisek
Zadzwoniłem i okazało się, że blokada połączeń na wysokopłatne numery "Premium" obejmuje także blokadę na darmowe numery zaczynające się na 800... i nie ma możliwości wyłączenia blokady połączeń na numery darmowe bez wyłączenia blokady numerów wysokopłatnych.
Pani na infolinii chcąc mnie uszczęśliwić z rozpędu wyłączyła mi blokadę numerów "Premium", ale podziękowałem i poprosiłem by mi tę blokadę włączyła z powrotem.
Zastanawiam się, czy taka konfiguracja systemu to efekt braku kompetencji programisty, czy też wymyślony przez kogoś sposób na zwiększenie przychodów operatora.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 15:01
autor: Remington
Ale to inna blokada niż ustawowa. Mogła Ci ją wyłączyć, a potem sam byś sobie ustawił limit na usługi premium np. na 3 zł.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 18:39
autor: TeleCypisek
Prawdę mówiąc, nie mam pojęcia gdzie miałbym ustawiać te limity, bo ani w aplikacji mobilnej, ani po zalogowaniu na swoje konto na stronie WWW nie widzę żadnej możliwości nie tylko ustawiania limitów, ale nawet możliwości włączenia jakiejkolwiek blokady połączeń z numerami Premium Rate.
Widzę tylko możliwość włączenia blokady przychodzących SMS-ów Premium oraz połączeń międzynarodowych i połączeń w roamingu.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 mar 2019, 19:29
autor: Remington
Ustawa wymaga, więc co najmniej przez CMOK dać się musi. W serwisie www nie mam tego na żadnej z kart, a w aplikacji mobilnej na jednej mam, na drugiej nie. Mam na tej, której nie wymieniałem SIMa na ten nowszy wspanialszy.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:20 mar 2019, 23:25
autor: TeleCypisek
W sobotę 16 marca wykupiłem pakiet #MINI 3, ale zamiast obiecywanych w regulaminie 300 MB transferu, dostałem tylko 282,72 MB.
Cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi, historia nie wykazywała żadnych połączeń, więc raczej nie mogłem w międzyczasie zużyć tego brakującego transferu.
Zgłosiłem ten problem przez stronę VM na Facebooku i dostałem taką oto odpowiedź:

Dobry wieczór, środki zostały pobrane w ramach przyszłych sesji internetowych. Nasz system działa tak, że czasem pobiera część transferu, aby w momencie kiedy zbliżasz się do jego zużycia uruchomić tę "rezerwę". Włącz na ok. 5-10 minut tryb samolotowy. Po 24 godzinach status pakietu powinien się wyrównać.

Dość mało przekonywająco brzmiało to tłumaczenie, ale pomimo tego wykonałem to zalecenie, jednak brakujący transfer nie powrócił.
Co ciekawe, w międzyczasie pakiet transferu do wykorzystania nagle mi się zmniejszył do poziomu 265 MB, ale na następny dzień podskoczył mi znowu do wcześniejszego poziomu.
Na powyższe złożyłem poprzez e-maila reklamację, ale jak na razie całkowita cisza, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Jakby tego było mało, to w ciągu następnych dni z pakietu dodatkowo ubyło mi łącznie 550 KB, ale tym razem w historii pojawiły mi się 3 połączenia po 100KB oraz jedno połączenie 251 KB, chociaż cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi.
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć te dziwne zjawiska?
Dzisiaj na wszelki wypadek całkowicie wyłączyłem w smartfonie internet komórkowy i będę obserwował co dalej się dzieje z tym pakietem.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 mar 2019, 09:49
autor: Remington
Ja w Freemium widziałem czasem dostępne 330 MB :).

U wielu operatorów jest tak jak Ci opisali - nawiązanie sesji powoduje "zarezerwowanie" kilkudziesięciu MB. Sprawdzaj pakiet tylko gdy nie masz nawiązanej sesji internetowej (i nie od razu tylko po odczekaniu kilku minut). Korzystanie z WiFi nie oznacza, że telefon nie ma połączenia z netem mobilnym, trzeba to wyłączyć ręcznie.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:21 mar 2019, 10:01
autor: PABLOTECH
Póki co Virgin zaliczyło "chwilowy" zjazd do zajezdni i mniej więcej od północy (21.03.2019) użytkownicy nie mają kontaktu ze światem . . .

https://www.money.pl/gospodarka/awaria- ... 1553a.html

Może kalendarzowa WIOSNA tak na nich podziałała :-D

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:22 mar 2019, 10:02
autor: TeleCypisek
Wczoraj po południu Virgin zaczął działać, ale dzisiaj dalej są problemy.
Mój numer w Virgin działa, ale w telefonie żony, już nie.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:22 mar 2019, 23:12
autor: gtoni13
Po 22 sprawdzam jeden z nr virgin - znowu lezy.
Tj. loguje sie do nadajnika playa jest w pelnym zasiegu i tyle. Nie loguje sie do ich parszywej platformy nie ma 3G i gsm. Na innym nr jest 2G.
Po restarcie karty jest 3G, ta siec to kpina. Byla dobra dopóki nie zaczela prezesowac
ta Grazyna, ona wszystkie firmy wykancza. Ostatnia gdzie prezesowala doprowadzila
do ogloszenia upadlosci. Zostalo mi 6 i 36 i 15 zl to 2 mce i pa, zabieram po koleji
wszystkie nr - niech zdycha !!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:22 mar 2019, 23:19
autor: macc
zabierzesz numery jak zdążysz . Ja mam 2 numery w kluczu i chyba mi przepadną bo klucz nie reaguje na zapytania innych operatorów. Sprawę już zgłosiłem do UKE.
Ci wirtualni operatorzy w Polsce to porażka upadają jeden za drugim. W tym całym virgin też coś się nieciekawego dzieje.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 08:38
autor: gtoni13
Musze zdazyc. Zabralem juz 3 zostalo mi jeszcze 5, w tym 3 glowne te musze miec.
Opiekuje sie paroma osobami nr zarejestrowane na mnie.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 18:41
autor: R.Mandano
Jak wam działa lejek :?: - bo przyznam, że dostaję nerwicy, kiedy próbuję cokolwiek ściągnąć w ramach lejka - nawet prosta stronka typu m.interia ściąga się pół godziny, albo i wcale.
:x

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 21:20
autor: gtoni13
Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Dzis tez mialem po poludniu zaniki, brak logowania do platformy opa - nic nie naprawili
Te o ktorych wiem, bo zona mowila ze nie moze sie do mnie dodzwonic- trzeba wiac !!

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:23 mar 2019, 23:43
autor: jutek
To fakt, ta własna platforma Virgin to niedoróbka, można odnieść wrażenie, że jej nie ogarniają. Mam też do czynienia z numerem Virgin w starej taryfie 2012 na platformie Playa i tam wszystko działa.