DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 137 z 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200
 #1003653  autor: marcin19883
 14 lip 2018, 14:22
Karlos20 pisze:
t r o i p pisze:Wszystkie taryfy Virgin nie zależnie od platformy mają lte.
Bzdura.
BK 2012 nie współpracuje z LTE, no i leci na platformie billingowej Playa.
Jak kiedyś, gdy miałem bk2012 kilka lat temu, to było lte.
 #1004240  autor: jarekt
 18 lip 2018, 01:29
Wszystkie moje karty z BK2012 (dokładnie w tym momencie) nie są wpuszczane do LTE (urządzenie ma wymuszone LTE, karty są po wymianie na nowe 3w1).

lucfej pisze:Mam obecnie 9 kart SIM we freemium, więc powtorze bzdura.
Może nie bzdura, bo limit faktycznie wprowadzono w grudniu 2017 (i zapisano w regulaminie) ale jest to do obejścia i @lucfej widzę sposób poznał.
Oczywiście mówię o przypadku, w którym ktoś ma np. 20 kart zarejestrowanych na jedną osobę (np. na siebie) i uruchamia dzisiaj na tych 20 kartach 20x #Freemium.
Potwierdzam, że da się.

Zupełnie osobną kwestią jest RWK (zapis o RWK wyrzucono z regulaminu #Freemium jeszcze wcześniej) ale ostatnio uruchamiałem #Freemium na grupie kilkudziesięciu numerów (poprzez wspomniany trik) i wszystkie dostały RWK (no i oczywiście #Freemium).

Sposobu nie podam, bo by za duża cebula była (ludzie nie mają opamiętania :)).
Ale jeśli kogoś faktycznie nie stać i/lub potrzebuje akurat #Freemium na np. 10 numerach, a wszystkie są akurat zarejestrowane na jedną osobę, to jeśli chwilę pogłówkuje, to sposób odkryje.
Dam tylko 2 małe podpowiedzi: nie trzeba nigdzie dzwonić i nie trzeba wychodzić z domu :) (nie pisać do mnie PW w tej sprawie!).
 #1004242  autor: marcin19883
 18 lip 2018, 02:31
Ok pomyliłem telefony. Kiedyś miałem telefon bez lte. Więc może masz rację, że nie wpuszczali do lte.
 #1004279  autor: Kamil7878
 18 lip 2018, 13:00
Mam pytanie dzisiaj, przeglądałem startery na których informacja konto ważne rok i kod do freemium, w takim przypadku jest możliwość aktywacji konta ważnego rok?
 #1004299  autor: adacomp
 18 lip 2018, 16:12
Aktywuj freemium i się sam przekonasz czy rwk załapie bo innej opcji na rwk nie ma w Virgin z wyjątkiem doładowania za 5zł.
 #1011448  autor: driver
 06 wrz 2018, 16:36
Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...

driver
 #1011449  autor: pantin
 06 wrz 2018, 16:42
driver pisze:Właśnie dostałem od Virgin smsa:
Witaj, dziś w godz. 21:00-7:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
W tym czasie nie będą działać doładowania i aktywacje usług.
Jutro rano otrzymasz wiadomość z nowymi ustawieniami.
Zainstaluj ją i uruchom ponownie telefon.
Informacje znajdziesz tu: https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna Virgin Mobile"
Ale tam wyjaśnienia po co ww. prace będą prowadzone brak...
Ja to dostałem 10 sierpnia. Przejście numeru na nową platformę.
 #1011450  autor: rudymax
 06 wrz 2018, 16:43
Sprawdź sobie ważność konta. Jest szansa, że po tych "manewrach" Ci się wydłuży :) Tak było u mnie na dwóch numerach. Ten sms oznacza, że numer będzie przenoszony na nową platformę. Skutkiem ubocznym jest często wydłużenie ważności konta na wychodzące, a czasami brak możliwości wysyłania smsów, jeżeli coś pójdzie nie tak z smsem z nowymi ustawieniami. Trzeba wtedy ręcznie zmienić numer centrum sms na ten z nowej platformy. Numer jest na stronie VM.
 #1019534  autor: marcz123456
 25 wrz 2018, 18:21
No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
 #1019536  autor: lordbyd
 25 wrz 2018, 18:26
@polsat090 - nawet do dwóch tygodni

I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki

edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 18:32 przez lordbyd, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1019538  autor: marcz123456
 25 wrz 2018, 18:29
Właśnie, co w związku z tym? Zaczną naliczać w play (z sd) za połączenia do virgin? Bo póki co nie naliczają.
 #1019541  autor: polsat090
 25 wrz 2018, 18:36
marcz123456 pisze:No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
A w Lublinie jest coś takiego ?
 #1019734  autor: PiotrG-dz
 26 wrz 2018, 14:01
Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
 #1019743  autor: SimplusowiecU
 26 wrz 2018, 14:45
PiotrG-dz pisze:Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Przeprowadziwszy dzisiaj próbne połączenia między swoimi numerami spieszę donieść, że nadal są bezpłatne: nie pobiera złotówek z kont a w bilingu figurują jako 'Minuty do Play'.
 #1019763  autor: marcz123456
 26 wrz 2018, 16:34
Właśnie, co chwilę ktoś straszy że nie dotyczy, a jednak dalej jest za free.
  • Strona 137 z 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 200