Strona 125 z 200

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 wrz 2017, 22:39
autor: PawlusG
Patryk7588 pisze:Zamiast a2mobile lepiej weź Plusha.
Nie opłaca się, potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.
Minus, że trzeba będzie znowu czekać prawie dwa tygodnie na przeniesienie.
Na FB owszem starają się odpowiadać, ale widać, że jest to inna ekipa. Co z tego że się starają, bo widać to po sposobie i szybkości odpisywania, jak potem w CMOKu to zaprzepaszczają. Taka ciekawostka, okazało się, że formularz do zgłaszania reklamacji dostępny w Virgin po zalogowaniu, nie działa i reklamacje idące tą drogą nie docierają.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 wrz 2017, 23:53
autor: Gregrin
PawlusG pisze:potrzebne jest ok. 100 min miesięcznie i tu się sprawdzał Freemium + pakiet za 5 lub 8 zł.
Teraz spokojnie wystarczy a2m z pakietem nielimitowanych rozmów za 9,90 zł miesięcznie.
Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 wrz 2017, 19:52
autor: grzesio0401
Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet. Opcja korzystania danych w roamingu w ustawieniach sieci jest zaznaczona. Na karcie Play przy tych samych ustawieniach(jedynie przełożenie kart) wszystko dobrze działa. Testowane na 2 telefonach i modemie LTE. Nie działa zarówno LTE jak i 3G w roamingu.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 wrz 2017, 23:09
autor: PawlusG
Gregrin pisze:Minuta jest tam po 10gr wiec może nawet pakietu nie trzeba ;)
Tylko, że 100 min wyjdzie 10 zł, 10 gr drożej niż no limit :D
grzesio0401 pisze:Co może być przyczyną, że na karcie VM internet działa tylko na zasięgu Play w roamingu krajowym(trzy pozostałe sieci) działają rozmowy i sms ale nie internet.
Zgłoś to do BOKu, wyślij do nich maila i od razu napisz na FB, że wysłałeś maila, szybko u mnie zadziałali.
Na razie wszystko działa, ale nr raczej pójdzie do a2m.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 wrz 2017, 18:37
autor: grzesio0401
zajeli się tą sprawą ale, resetują ustawienia karty, kazali przesłać zrzuty ekranu ale nic to nie daje, PawlusG ty miałeś taki sam problem(brak internetu w roamingu)?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 wrz 2017, 19:04
autor: cyanoone
Sprawdź ustawienia APN. Na telefonie siostry musiałem zmienić, wtedy zaczął działać internet w roamingu.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 wrz 2017, 19:11
autor: grzesio0401
ustawiłem wg strony VM mobile
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon
nie wiem gdzie ustawić
Numer dostępowy: *99#
DNS: dynamiczny

zrzuty ekranu z aktywnego APN
https://www.dropbox.com/sh/9vs87s4sq620 ... XqR0a?dl=0

nie wiem co mam jeszcze ustawić

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:22 wrz 2017, 20:00
autor: grzesio0401
ok już wszystko działa, nazwa apn ma być virgin-internet a nie internet jak podają na stronie

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:23 wrz 2017, 10:58
autor: kamil7777
Witam jestem zainteresowany planem 2 w grupie w moim przypadku to 2 numery jeden z nich jest używany tylko do dzwonienia, często też na stacjonarne, drugi numer to no limit na wszystko, umowa rozumiem jest na czas nieokreślony?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:23 wrz 2017, 14:32
autor: PawlusG
grzesio0401 pisze:PawlusG ty miałeś taki sam problem(brak internetu w roamingu)?
Nie było takich problemów.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 20:58
autor: marokmon
Mam do Was takie 2 pytania:
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:42
autor: lordbyd
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?
Według mnie dwa razy (2 x 6 miesięcy), później kończy się rok ważności konta.
Przy założeniu, że Freemium aktywujemy (a właściwie zostanie aktywowany) w ten sam dzień co doładujemy konto.
Obecnie z pakietami w VM są duże problemy - pakiety się nie odnawiają, nie można ich aktywować mimo iż są nieaktywne, itp. Na CMOK trudno się dodzwonić ponieważ "wielu klientów zainteresowanych jest nową ofertą VM" - cytat z FB sieci :)
Polecam poczytać FB a szczególnie posty gości.
Mi np. pakiet Freemium sam się nie odnowił - chociaż powinien :) Ale ponieważ to testowy numer to nie będę tego zgłaszać tylko poczekam :)
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Te które widziałem, rzeczywiście nie miały podanego terminu ważności. Ale pewny nie jestem :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:53
autor: jarekt
@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.

Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:59
autor: lordbyd
@jarekt - dzięki nie zwracałem nigdy na to uwagi :) Na numerach, które "obsługuje" zawsze dokupowane są jakieś pakiety "półdarmo" a własny numer testuje od niedawna.
Przepraszam wszystkich zainteresowanych

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 11:21
autor: cyanoone
Czy ktoś tam się dodzwonił ostatnio? Drugi raz próbuje I nic...

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 11:32
autor: teldplp
Zobacz na ich facebooka. Z tego co widzę po postach niezadowolonych użytkowników czas oczekiwania na konsultanta liczy się już w godzinach.
Rok temu zanim od nich ucekłem zdarzało się im odebrać tel w mniej niż pół godziny.
Widać nadal "w ostatnim okresie mamy zwiększoną liczbę telefonów" trwa w najlepsze ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 15:33
autor: asd22
Próbowałem kilka razy się dodzwonić, bezskutecznie. Nie warto.
Ale nie o tym, miałem numer w tej sieci, dosyć długo, nie używałem go przez pewien czas, właściwie sobie leżał. Zapomniałem go doładować i został wyłączony.
Da się coś w tej sprawie zrobić? Przez maila piszą, że się nie da przywrócić. Nie rozumiem tego zupełnie ale ok. Kiedy ten numer może wrócić ponownie? W ostateczności mógłbym go kupić.
Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 20:06
autor: MarekAG
Tak. Jedyne co możesz zrobić to pogodzić się ze stratą numeru.

Za pół roku, może za rok, albo może i dwa powinien wrócić do puli. Ale prawdopodobieństwo, że akurat tobie uda się go kupić jest praktycznie zerowe.

Skoro przez 14 miesięcy nie doładowałeś konta to podejrzewam jednak, że ten numer nie był dla ciebie aż tak ważny. Daj sobie z nim spokój.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 20:20
autor: cyanoone
Ja próbuje zarejestrować numer, którego simki nie jestem w stanie dokładnie zlokalizować. Zamówiłem duplikat i chciałem go zarejestrować (taki był plan). Na razie wysłałem parę maili i czekam.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 08:36
autor: Ryszard Lubicz
16.10 kurier odebrał dokumenty z podpisami o przeniesienie numeru do Virgin. Od tamtej pory cisza. Pisałem do biura obsługi, pisałem poprzez FB - zero jakiejkolwiek reakcji. Kilka razy dzwoniłem na infolinię - czekałem 25 minut, 30 minut na połączenie i nic. jak to ma tak wyglądać to chyba cofam ten wniosek.