Strona 1 z 200

Post:02 wrz 2014, 11:12
autor: Emsi
Nie miałem czasu ani ochoty zbadać dogłębnie ten nowej oferty Virgin, dlatego może mnie ktoś oświeci. Jak wiadomo, gdy kupię starter to z automatu mam nową ofertę. Jest opcja pozostania w jakiejś opcji podstawowej bez tych mulitipakietów cyklicznie odnawiających się?

Post:02 wrz 2014, 11:24
autor: perdos1
Tak, ale cennik jest taki - 0,29 gr/min, 0,09 gr/sms, 0,25gr/mms. Nie ma bonusu 50% i nie dostajesz 100MB za doladowanie 10 zl. Jest od razu lejek 32Kb/s. Nie ma sensu siedzenia w tej taryfie, PLAY RWK ja zjada na sniadanie.

Post:02 wrz 2014, 13:11
autor: adik
Tylko jaki jest sens przechodzić na nową taryfę jak wszystko podrożało w niej,no chyba że na te słabe pakiety ktoś się skusi,te pakiety to już pseudo abonament jakby nie patrzeć,bo są cykliczne i widać że operator chce zwiększyć przychód od każdego usera.
Dobrze że można zostać w starej ofercie,nie dobrze że po przejściu i nowej aktywacji już nie można być w starej ofercie,nie daje żadnego wyboru wtedy.

Post:02 wrz 2014, 13:24
autor: słoneczny
Na multipakiety za 29 i 49zł, jest sens przechodzić, szczególnie po zwiększeniu pakietów netu.. Na zwykłe pakiety nie ma sensu, bo wychodzi drożej niż w BK. Oczywiście wszystko zależy od potrzeb. Ale tez nie można mówić, że nowa taryfa jest całkiem do du.. Jeśli jeszcze coś poprawią w tych pakietach, to oferta będzie dość atrakcyjna.

Post:02 wrz 2014, 13:29
autor: Emsi
Jeżeli jest tylko RWK za 5zł i lejek taki jak był, to dla mnie wszystko jedno.

Post:02 wrz 2014, 13:50
autor: JacekK
Podpytałem na infolinii o cenę tego pakietu #DLA_MNIE_SUPER i dowiedziałem się, że cena 49 zł jest dla:

- nowych klientów, którzy przeniosą numer
- wszystkich klientów migrujących z taryfy 2012 (Bez kompromisów)

Trzeba tylko użyć właściwego kodu USSD, aby zapłacić 49 zł zamiast 59 zł: *222*49#

Cena 59 zł obowiązuje tylko klientów nowych, którzy zakupią lub aktywują nowy starter, tak wynika z informacji udzielanych przez konsultantów

Post:02 wrz 2014, 13:52
autor: garfield-
perdos1, Nie ma w PLAYu z RWK lejka z automatu, dopiero po wykupieniu pakietu i jego skończeniu, nie dłużej jednak niż 30 dni. Lejek odrazu masz w opcji LT, ale tam trzeba doładowywać co jakiś czas.

Post:02 wrz 2014, 14:22
autor: Emsi
Czyli w kwestii darmowego neta wszystko pozostało bez zmian. :) Tylko przy stawce 0,29 i bez bonusu powinni zrobić tańsze pakiety danych niż w BK.

Post:02 wrz 2014, 15:27
autor: perdos1
garfield-, No nie ma, ale zawsze masz 15% do doladowania, do tego dochodza czeste promocje, pakiet 10za5, tansze pakiety danych. Virgin jest lepsze jezeli komus zalezy tylko na lejku.

Post:03 wrz 2014, 00:30
autor: garfield-
Część osób właśnie interesuje lejek z difoltu i konto ważne jak najdłużęj za jak najmniej.
Często z uwagi na to, że mają jeszcze służbowe telefony, albo inny no limit - zbieraj minuty - do dzwonienia, i dzwonią z prywatnego bardzo rzadko. Do tego możliwość dokupienia lub otrzymania pakietu zą rozsądne złotóweczki. Jakby machneli pakiet 2 GB za 10 PLn jak lyca to mieli by wielu chętnych podejrzewam.

Post:03 wrz 2014, 00:33
autor: ChuckyCiechanow
garfield- pisze:Jakby machneli pakiet 2 GB za 10 PLn jak lyca to mieli by wielu chętnych podejrzewam.
To całkiem możliwe :) Sam bym się pisał na to.

Post:03 wrz 2014, 02:31
autor: lee
caly czas brak np. do kupienia wiekszych pakietow danych czy faktycznie tanich minut a nie samego no limit ktore mnie osobiscie nie pasuje...

Post:03 wrz 2014, 12:09
autor: marcz123456
Wydaje mi się że całe to badanie rynku w virgin, które spowodowało stworzenie tej taryfy, jest o dupę rozbić.
Celują w młodzież, a mój kuzyn prędzej da się pociąć, niż będzie z kimś rozmawiał przez telefon. Sms też nie pisze wielu, bo wystarczy mu facebok. Zresztą częściej siedzi na wifi.
Ta oferta po prostu nie jest dla tego przedziału wiekowego co proponują.

Post:03 wrz 2014, 12:52
autor: Emsi
Nie mają czym przyciągnąć nowego klienta. Przeciętny śmiertelnik jak będzie potrzebował no limitów, to weźmie sobie Nju, a nie jakiś "egzotyczny twór" jakim jest VM. Już nie mówię o tym, że tu płaci się z góry, a w Nju płaci się za tyle ile się wykorzysta. W aktualnej podstawowej opcji też nie mają nic do zaoferowania - niczym niewyróżniająca się stawka minutowa/SMS-owa, drogie pakiety danych i pakiety minutowe też bez szału. Jedynie lejek, ale na takich klientach daleko nie pociągną, co będą u nich dla samego lejka. :mrgreen:

Post:04 wrz 2014, 22:16
autor: słoneczny
Spoko, spoko. Nawet wRodzinie ma swoją wierną rzeszę klientów. :-)
Nie każdemu NJU pasuje. Ja mam sporo numerów z Playa, więc dzwonią do mnie jak po sieci.
Czy ja zapłacę 5zł więcej czy mniej, to jest szczegół.

Virgin też głupi nie jest. Ma kolejne bonusy, tylko szykuje je na odpowiedni moment.

Post:04 wrz 2014, 23:02
autor: lee
W takim tempie może być ciężko xd

Coś na wzór tego jak mbank mobile się stoczył ...

Post:05 wrz 2014, 07:16
autor: bazooka
słoneczny pisze:Virgin też głupi nie jest. Ma kolejne bonusy, tylko szykuje je na odpowiedni moment.
Zapewne jakąś taktykę ma...teraz oberwali zwolennicy BK, bo muszą wybrać albo to co daje BK, albo śmieszne pakiety, ale ten "odpowiedni moment" będzie oznaczał, że jest już naprawdę źle: "tonący brzytwy się chwyta" :!:
W pierwszej kolejności spodziewam się włączenia możliwości migracji pomiędzy taryfami (nawet odpłatnej), no i po wprowadzeniu pakietów przez KLUCZ to #NASZYBKO musi stać się pakietem 30dniowym - inaczej żadnego momentu zwrotnego dla VM obecnie nie widzę.
lee pisze:Coś na wzór tego jak mbank mobile się stoczył ...
mBank mobile się nie stoczył, On przeliczył poziom jaki mu się kalkuluje utrzymywać to MVNO i przestał komplikować swoją ofertę - nastąpiło to w momencie gdy wszelkie regulaminy stały się ważne na czas nieokreślony. Swoją drogą ciekawi ile mają abonentów? Klienci od nich jednak z tego co wiem odchodzą, ale przede wszystkim Ci co nie korzystają/przestają korzystać z usług banku i potrzebują więcej dzwonić. Choć korzystam z ich usług, wiem, że taki moment gdy przestanie się Im opłacać nastąpi, ale wcale nie będę mocno płakać - póki co - mi się też kalkuluje :)

Tymczasem od Virgin wymaga się czegoś innego, nieprawdaż :?:
Moim zdaniem w ogóle nie można tych dwóch sieci porównywać.

Post:05 wrz 2014, 07:59
autor: lee
Byłem w mbank i podziękowałem

Skoro podają ze jest jakoś kilka tysięcy simów a było chyba z 50k to dla nie oznacza to jw nadpisałem xd

Post:05 wrz 2014, 09:24
autor: Blank
Ja nigdy nie korzystałem z mBank mobile, choć jeszcze jakiś czas temu korzystałem z usług mBanku (karta kredytowa, konto, itd.). W momencie, znaczącego pogorszenia oferty, z uwagi na to, że miałem już konto w Alior Sync zamknąlem karty debetowe, zostawiając tylko kredytową i konto. W momencie, gdy zmusili mnie do korzystania z nowego serwisu randkowo-transakcyjnego dla trans i ludzi o odmiennej orientacji, zdecydowałem się całkowicie zamknąć konto w mBanku.
Teraz mBank, ani mBank mobile kompletnie niczym się nie wyróżniają. Niczym pozytywnym, mówiąc konkretnie. Bo akurat bank wyróżnia się nowym "wizerunkiem" wycelowanym chyba w osoby pokroju "rafalali" i zmienianiem regulaminów częściej, niż się zmieniają promocje w sklepach...

Post:05 wrz 2014, 17:49
autor: bazooka
divhashmorex, Twoja elokwencja mnie powala, ale swoje bardzo subiektywne transrandkowe porównania zachowaj dla siebie, i nie oceniaj książki po okładce. Twoje uprzedzenia są Twoimi - przyjąłem. Zmiany regulaminów są obecnie w każdym banku i to nie rzadziej niż w mBanku (korzystam z 5 banków) - mi się też one nie podobają i nie mają nic wspólnego z korzyściami jakie można wynieść od tego MVNO, zaznaczając że się samemu tak do końca tego banku nie wybrało...i ciężko będzie się z nim rozstać przez najbliższe 25lat (...)
Po drugie, 30min (a tyle dostaje średnio od mBank mobile darmowych minut / miesięcznie) - kosztuje w Virgin w nowej taryfie, w pakiecie 5zł / co przy dalszym liczeniu 29gr/min w Virgin (nowa taryfa) a w porównaniu do 19gr/min w mBank daje znaczącą różnicę (tu zaznaczam, że dla mnie jest, bo nie stać mnie na płacenie za nolimity). Jeśli zechcesz możesz sobie liczyć tworząc porównanie do BK i bonusu Klubu Virgin jednak zakładając, że dzwonisz około 40min/m-cznie z tego numeru - nie będzie wielkiej różnicy. O innych zaletach mBank mobile pisałem już gdzie indziej na forum i nie mam zamiaru się powtarzać, bo i tak zostanę zjedzony, choćby przez lee...aczkolwiek nie wiem jakie to ma znaczenie ile jest SIMów jeśli działa (ja zapytałem wyżej z dziecinnej ciekawości) :?: Swoją drogą i tak Virgin nie daje darmowych wewnątrzsieciówek więc co ma piernik do wiatraka :mrgreen: :?: Czym zatem może być lepsze VM od mBank mobile dla mało dzwoniącego :?: To właściwie retoryczne pytanie, ale subiektywizm oraz krytyka jest domeną przeciętnego Polaka, któremu nikt nigdy nie dogodzi - więc podejrzewam, że otrzymam zaraz poniżej litanię różnych teorii :)