DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 144 z 199
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 199
 #1068971  autor: PABLOTECH
 03 kwie 2019, 00:13
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
Potwierdzam działanie obu kodów. Dziś wklepane na numerze z MINI3, MINI9 oraz na dezaktywowanym FREEMIUM. Na każdym z nich zagościło po 11 GB ważne do 2 maja :smt006 thx
 #1069024  autor: Window
 03 kwie 2019, 18:37
Hahaha Virgin
Numer został zablokowany ze względu na generowanie dużego obciążenia na sieci. Obciążenie było na tyle duże, że nasz system zakwalifikował je jako generowane nie w celu przekazywania informacji.
Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
 #1069026  autor: macqmacq
 03 kwie 2019, 18:49
Window pisze:
03 kwie 2019, 18:37
Hahaha Virgin
Numer został zablokowany ze względu na generowanie dużego obciążenia na sieci. Obciążenie było na tyle duże, że nasz system zakwalifikował je jako generowane nie w celu przekazywania informacji.
Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
Proste - złożyć reklamację! :-D
 #1069123  autor: maniek89
 05 kwie 2019, 20:18
Window pisze:Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
Dziwne, takie blokady nie są za nic. Złóż reklamację, odblokują.
 #1069568  autor: maniek89
 14 kwie 2019, 19:57
marcz123456 pisze:
13 kwie 2019, 22:26
Uruchomi ten pakiet przeprosinowy na nowym numerze? Warto przenosić numer?
Awaria była i się skończyła. Kto jej doświadczył, otrzymał SMS z potwierdzeniem mozliwości włączenia pakietów. Jak dołączysz do sieci teraz, to nie mają Cię za co przepraszać :D
 #1069621  autor: macqmacq
 15 kwie 2019, 16:25
To ja może wrócę do virgin mobile; zresztą zgodnie z tematem ;)
Otóż - mam taki starterek z ważnością konta do 5 maja br.
Wcześniej oczywiście korzystałem z pakietu Freemium.
Po zalogowaniu na konto i wybraniu
"Sprawdź pakiety #WSZYSTKO"
przy pakiecie mini3 mam
"Kup" oraz "Aktywuj" - czym to się różni? :?:
 #1069813  autor: dj.antaro491506
 19 kwie 2019, 11:26
Słuchajcie zgłaszałem to w pierwszej kolejności oczywiście do Virgina.
Wczoraj byłem w salonie PLUS i T-Mobile
W pewnym sensie miało to sens bo: z PLUS migrowałem i myślałem, że to właśnie PLUS coś źle "przeportował" do Virgina, ale okazuje się, że nie. Z kolei T-Mobile też ręce umył, odpowiadając mi, że w ich sieci mój numer nigdy nie figurował i co oni niby mają mieć wspólnego z problemem?

Tak czy siak, mija 7 dni od kiedy zaczęły się problemy. 7 dni od kiedy jestem w Virgin Mobile i czuję, że jestem w kropce bo nie wiem co dalej robić. Cierpliwość to nie jest moja mocna strona. Poza tym problem jest bardzo poważny, bo najbliższa rodzina (żona, rodzice) są w T-Mobile'u i nie mogą się do mnie dodzwonić. To nie jest sytuacja, którą mogę tolerować np przez kilka tygodni.

W Virginie powiedzieli mi, że jest to ogólnopolska "awaria" i nie jestem jedynym który ma taki problem. Sęk w tym, że nie znalazłem nikogo poza mną w takiej sytuacji, z tym problemem.
Czy znacie kogoś z Virgina i bylibyście w stanie potwierdzić, lub nie, opisany wyżej problem?

Dodano po 17 [godziny] 38 [minuty]:

Smieszne sytuacje się dzieją.
Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru"
Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd
  • Strona 144 z 199
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 199
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 199