A co mieli zaorać? Jakoś nie kojarzę, aby była możliwa migracja między Virgin a Play...
Jedynie przeniesienie numeru w ramach innego operatora, nawet od kiedy właścicielem Virgin jest Play...
A co mieli zaorać? Jakoś nie kojarzę, aby była możliwa migracja między Virgin a Play...
Z Virgin zacząłem korzystać jako ze swojego głównego numeru, ale mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze zrobiłem.PawlusG pisze: ↑03 paź 2021, 18:27Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt.
[...]
Identyczne objawy są u mojej mamy. Do tego dochodzi jeszcze echo/pogłos przy rozmowie, nie jest to wina telefonu, bo włożenie karty choćby Play, ten problem eliminuje. Nie warto brać Virgin na główny numer telefonu, szkoda nerwów.TeleCypisek pisze: ↑19 lis 2021, 09:49Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
Jak to wygląda z dezaktywacją karty. Czy virgin zawsze blokuje rok bez doładowania? Moja bez doładowania jest już 3 miesiące (mogę tylko odbierać) i nie wiem czy czekać jeszcze z doładowaniem czy nie?