PawlusG pisze: ↑03 paź 2021, 18:27
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt.
[...]
Z Virgin zacząłem korzystać jako ze swojego głównego numeru, ale mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze zrobiłem.
Co jakiś czas przestaje mi działać internet; niby jestem zalogowany do sieci, mogę rozmawiać, ale internet nie działa!
Potem sytuacja sama się naprawia, aby za kilka dni problem pojawił się ponownie!
Nie jest to związane z lokalizację, gdyż problem gdy się pojawi, to występuje także w innych częściach Krakowa.
Zazwyczaj nie pomaga ani wyłączanie internetu mobilnego, ani nawet restart telefonu. Sytuację pogarsza fakt, że w tej sieci zazwyczaj nie działają narzędzia diagnostyczne takie jak ping czy traceroute i jest trudno ocenić czy problem jest spowodowany słabym sygnałem, wolnym internetem, czy całkowitym brakiem internetu.
Problem występuje zarówno u mnie jak i u żony, ale niezależnie, tzn. czasami ja nie mam internetu, a czasami żona.
Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?