DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 164 z 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199
 #1120919  autor: ganc2
 28 sie 2021, 16:03
ale się wkurzyłem. Zarezerwowałem ładny numer, nawet z zamiarem przejścia na abo. Kurier kaleka nie potrafił trafić pod adres, paczka ze startówką cofnięta , numer przepadł, chociaż w zamówieniu stoi jak byk. Dostałem zwrot, upominać się musiałem. BOK każe wylosować nowy, jest na to jakiś straszak-paragraf który pomógłby mi odzyskać? Zależy mi głównie na numerze.
 #1121150  autor: joe112
 01 wrz 2021, 16:45
Działa Wam internet w ramach 100GB za darmo dla nowych klientów?
Wczoraj go włączyłem i niby został aktywowany. w aplikacji pokazało że mam na koncie 100GB. Dzisiaj rano zauważyłem że nie mam internetu w telefonie a w aplikacji stan Gigabajtów = 0
 #1121158  autor: Tint123
 01 wrz 2021, 17:41
U mnie internet w ramach tego pakietu również od dzisiaj nie działa. Ostatnio odnowił się 20 sierpnia za 10 zł. Klub Virgin pokazuje, że mam tylko 1,3 GB do wykorzystania w roamingu.
 #1122252  autor: Karlos20
 23 wrz 2021, 13:39
mikkel07: naliczanie jest sekundowe. Przy krótkich kodach niestety operator prezentuje pozostałą ilość pełnych minut, bez sekund.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1122265  autor: Karlos20
 23 wrz 2021, 17:50
#Gigadaje to pakiet miesięczny cykliczny, aktywujesz go raz. W czasie jego aktywności możesz dowolną ilość razy dokładać paczki 1GB za 1 zeta, gdyż to jest pakiet uzupełniający do usługi. Niewykorzystany net z Gigadaje i 1GB za zeta - przepadnie i nie przechodzi na kolejne 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1122784  autor: PawlusG
 03 paź 2021, 18:27
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt. W menu serwisowym telefon pokazuje kodek AMR WB 12,65 w najlepszej sytuacji, najczęściej jest to 6,6, czasem 8,85. Już mam coraz bardziej dość tej pseudo sieci. Mamie odpowiada, bo za 9 zł ma 300 min, 300 sms i 1 GB internetu, co jej z nawiązką wystarcza, a wobec tego nie ma chyba żadnej alternatywy.

:)
 #1122834  autor: PawlusG
 04 paź 2021, 17:54
Dokładnie, chodzi o automatyzację, uruchamiam i nie muszę o tym pamiętać.

WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 04 paź 2021, 18:07 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: To nie wątek o poszukiwaniu alternatywy

:)
 #1124286  autor: bazooka
 13 lis 2021, 08:34
Mam pytanie o przenoszenie, bo CMOK z odpowiedzią się nie spieszy...:
Czy między Virgin na kartę a Play na kartę da się migrować jak wewnątrz sieci :?: Jakimiś kodami :?:
...tak jak to ma miejsce w nju/Orange - czy może też już to zaorali :D :?:
 #1124288  autor: robbo2k
 13 lis 2021, 09:11
Ale Virgin to Play więc jak miałaby się poprawić jakość. Mam wrażenie że wina jest po stronie 3G/2G jak wszystkich upchneli w GSM na 6 kanałach lub 3G na 3,4MHz to ratuje tylko roaming ustawiony na stałe na Orange

http://www.robbo2k.pl Testy wideo - Poradniki jak kupić i co kupić
 #1124290  autor: macqmacq
 13 lis 2021, 10:20
bazooka pisze:
13 lis 2021, 08:34
Mam pytanie o przenoszenie, bo CMOK z odpowiedzią się nie spieszy...:
Czy między Virgin na kartę a Play na kartę da się migrować jak wewnątrz sieci :?: Jakimiś kodami :?:
...tak jak to ma miejsce w nju/Orange - czy może też już to zaorali :D :?:
A co mieli zaorać? Jakoś nie kojarzę, aby była możliwa migracja między Virgin a Play... :shock:
Jedynie przeniesienie numeru w ramach innego operatora, nawet od kiedy właścicielem Virgin jest Play... :wink:
 #1124491  autor: TeleCypisek
 19 lis 2021, 09:49
PawlusG pisze:
03 paź 2021, 18:27
Czy ktoś ma może problemy z jakością rozmów w VM? Moja mama ostatnio zaczęła się na to skarżyć, ale pomyślałem, że może tylko jej się tak wydaje. Sprawdziłem sam i faktycznie rozmowy są wręcz fatalnej jakości. Nie jest to wina telefonu, bo przełożenie karty do innego telefonu daje identyczny efekt.
[...]
Z Virgin zacząłem korzystać jako ze swojego głównego numeru, ale mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze zrobiłem.
Co jakiś czas przestaje mi działać internet; niby jestem zalogowany do sieci, mogę rozmawiać, ale internet nie działa!
Potem sytuacja sama się naprawia, aby za kilka dni problem pojawił się ponownie!
Nie jest to związane z lokalizację, gdyż problem gdy się pojawi, to występuje także w innych częściach Krakowa.
Zazwyczaj nie pomaga ani wyłączanie internetu mobilnego, ani nawet restart telefonu. Sytuację pogarsza fakt, że w tej sieci zazwyczaj nie działają narzędzia diagnostyczne takie jak ping czy traceroute i jest trudno ocenić czy problem jest spowodowany słabym sygnałem, wolnym internetem, czy całkowitym brakiem internetu.
Problem występuje zarówno u mnie jak i u żony, ale niezależnie, tzn. czasami ja nie mam internetu, a czasami żona.
Do tego dochodzą problemy z połączeniami: ktoś do mnie telefonuje, ale u mnie telefon nie dzwoni, a tylko pojawia mi się SMS, że mam nieodebrane połączenie.
I podobny problem w drugą stronę, czyli ja dzwonię i słyszę, że "abonent jest poza zasięgiem", nawet jeśli to jest mój drugi telefon leżący przede mną na stole!
Czy też tak macie?
I czy jest na to jakieś inne lekarstwo niż zmiana operatora?
  • Strona 164 z 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 199