DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 159 z 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200
 #1112495  autor: SomalijskiWluczega
 28 lut 2021, 12:14
Karooo:

Virgin mobile ma net max 1-3 Mb/s. Co do VoLTE nie testowałem.
Ale jeśli chcesz mieć szybszy net i np pakiety 3zł czy za 9zł miesięcznie polecam fakt mobile.
Po pierwsze szybszy net (do 70 Mb/s)
Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
Po trzecie fakt mobile ma na 100% VoLTE i Wifi Calling :)
 #1112496  autor: darkangel
 28 lut 2021, 12:20
SomalijskiWluczega pisze:
28 lut 2021, 12:14
Karooo:Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
O jakich pakietach wspominasz? tych np 3 zł z 50 minutami i 50 SMSami? czy jakieś nowe pakiety na Internet?
 #1112541  autor: TeleCypisek
 28 lut 2021, 22:16
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
 #1112544  autor: Karlos20
 01 mar 2021, 05:23
Do 3 mega może mieć na starych kartach z taryfą 2012, gdyż one nie mają wjazdu do LTE i niekiedy mają tylko dostęp do roamingu 3G Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112547  autor: SomalijskiWluczega
 01 mar 2021, 07:30
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?
 #1112551  autor: zielony71
 01 mar 2021, 09:45
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.
 #1112555  autor: TeleCypisek
 01 mar 2021, 10:46
zielony71 pisze:
01 mar 2021, 09:45
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.
U mnie raz też była podobna historia.
Żona ma ustawiony APN: Virgin Mobile, ja mam APN: Play.
Żonie przestał działać internet, mnie działał normalnie.
Zadzwoniłem na infolinię, po typowych działaniach jak wyłączenie i włączenie internetu czy restart telefonu, doradzono mi przełączyć telefon żony na operatora T-Mobile - internet zaczął działać.
Wtedy kontrolnie z powrotem przełączyłem na VM - internet działał dalej!
Po prostu czary!
 #1112697  autor: 3G
 02 mar 2021, 21:25
SomalijskiWluczega pisze:
01 mar 2021, 07:30
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?
Sam jesteś śmieszny i coraz gorsze bzdury pleciesz.
Internet jest z Virgin, karta jest w routerze i dlatego test po Wi-Fi. A Orange to jest serwer testowy. Czego nie rozumiesz chłopcze małej wiary?
Niezależnie od tego jakie będziesz głupoty wygadywał i czy Ci się to podoba czy nie, Internet z Virgin śmiga do 70 Mb/s.
APN: virgin-internet

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1112704  autor: TeleCypisek
 02 mar 2021, 22:59
Odwołam się do własnego postu.
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
Rozwinę temat.
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Usiłuję dojść, czy to jest tylko mój lokalny problem, czy też problem całej sieci VM / Play.
 #1112706  autor: TeleCypisek
 02 mar 2021, 23:45
Sprawdzałem na linii poleceń w laptopie podpiętym po Wi-Fi do smartfona.
Dla mnie ping i traceroute to są podstawowe narzędzia i (pomijając niektóre serwery, które na ping nie odpowiadają), to dotychczas ani na smartfonie, ani na PC, nigdy jeszcze nie spotkałem się z takim zjawiskiem, że cała sieć w ogóle nie odpowiada na pingi bądź traceroute.
  • Strona 159 z 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200