DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 200
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 200
 #1141768  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:07
Karlos20 pisze:
13 sty 2023, 09:51
ratatam: bo Play przeniósł numery Virgin na swoją platformę billingową, przy okazji przenosząc osoby z taryfy 2012 na nowszą.
To bardzo dobra informacja :) Oby odpalił usługi VoLte/Wifi i odkopali aplikację jak w Folx/Play Next, zyskując samodzielne MNP...
Zyskają ogarnięty bałagan, samo Virgin będzie w systemie na zasadzie Faktu, a i oferta konkurencją dla Flex/Nju. Sama marka będzie "ta tańsza", jak u pozostałych z Plush/Heyah/Nju...
Stracili trochę w MNP, a tutaj ładnie można naciągnąć statystyki.
 #1141771  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 22:28
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141778  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:45
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 22:28
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.
Problem z kartami sim z czasów platformy VM, czy systemowy?
Na już, to nowa taryfa w systemie PLAY, reklama 5G, VoLte/WiFi z aplikacją PLAY w kolorach VM :mrgreen:
Marketing zapewne chciałby aplikację, subskrypcje z karty płatniczej i już wszystko się wydłuża...
Jedna wtopa wizerunkowa więcej/mniej dla PLAY, nic nie zmieni :)
Najprościej im będzie, dla nowych aktywacji, zapewnić komplet usług z swobodą przejścia pomiędzy taryfami pre-paid z oferty PLAY. A starzy jakoś przeżyją :D heyah01 też startował jako eksperyment na użytkownikach :D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 22:52 przez klaudia123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1141780  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 22:51
klaudia123: raczej systemowy. Będąc jeszcze na starej taryfie 2012 wymieniłem kartę SIM, aby na niej działało LTE (na tych starych w taryfie 2012 nie było LTE). I dzięki temu po jej wymianie, karta trafiła do platformy billingowej Virgin.
Po przymusowej migracji, numer wrócił do platformy Playa, ale ustawienia taryfowe i usługowe się tylko minimalnie zmieniły (komumikat o stanie konta jak w Play [na VM nie było salda promo i środki były ważne do godz.00:00:00], głos komunikatów jak w Play, info o roamingu - jak w Play [w VM był inny damski głos], połączenia na numery 800 - zaczęły działać [w VM był komunikat, iż takie połączenie nie może być zrealizowane z przyczyn technicznych]).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141781  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:56
Czyli idąc po kosztach i na szybko... Nowa aktywacja to nowa/ta sama oferta, ale sim w systemach PLAY z kompletem usług. A dla obecnych, wymiana karty sim na koszt użytkownika czy z rabatem na FV.
Abonament łatwiej im migrować, a pre-paid właśnie przenieśli...
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 23:03 przez klaudia123, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1141782  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 22:59
klaudia123: wymiana karty jest darmowa. Operator nawet gdzieś na stronie czy w regulaminach informuje, że jeśli ktoś będzie mieć kłopoty z aktywacją pakietów zintegrowanych (czy to ze środków z konta czy poprzez płatność online), powinien zamówić darmowy duplikat karty SIM, np. poprzez Selfcare Virgin lub na infolinii.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142111  autor: lee
 20 sty 2023, 18:07
Minęło trochę czasu a ja nadal nie mogę zmienić ustawień premium na dwóch numerach.
Ustawili sobie na sztywno blokadę przychodzących prenumerat próg kwotowy 35pln i brak blokady maksymalnej jednorazowego zdarzenia.
Limit 0 nie działa. Wyłączenie całkowite premium też nie działa.
Przed zmianami miałem włączone opcje z Play właśnie z tymi blokadami a teraz lipa.
 #1142112  autor: ratatam
 20 sty 2023, 18:37
Remington pisze:
13 sty 2023, 11:27
Wątpię by routing internetu zależał od systemu billingowego. Prędzej zmienili nazwę hosta lub właściciela puli adresów IP (skoro wchłonęli starą firmę).
Tak jak pisałem ruch internetowy kierowany jest już bezpośrednio po infrastrukturze sieciowej Playa. Stare adresy IP i AS nie są już używane.
I niekoniecznie musi mieć to związek ze zmianą systemu billingowego.
 #1142113  autor: Karlos20
 20 sty 2023, 19:32
klaudia123: VM używa m.in. numerów Playowych, czy to seryjnych, czy to prefiksów do numerów telefonu, jak i ustawień sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142474  autor: Mniszek45
 26 sty 2023, 11:47
Smsy dostałem "Dzień dobry, tu Virgin Mobile. Zmieniamy się dla Ciebie – na lepsze. 1 marca 2023 roku udostępnimy Ci możliwość zalogowania się do aplikacji mobilnej Play24 (dotyczy tylko ofert Virgin Mobile na kartę). Możesz w niej śledzić stan swojego konta, doładować je oraz włączyć lub wyłączyć pakiety. Pobierz Play24 za darmo w Sklepie Play lub w App Store i zaloguj się do niej swoim numerem telefonu Virgin Mobile. Do aplikacji Klubu Virgin Mobile masz dostęp do 28 lutego 2023 roku włącznie. Po tym dniu Twoje usługi będą widoczne tylko w aplikacji Play24. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *222. Pozdrawiamy Zespół Virgin Mobile "
 #1142516  autor: Karlos20
 26 sty 2023, 20:45
asdaf: Od 1 marca dopiero. Daj im trochę czasu, aby to ogarnęli.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142519  autor: Window
 26 sty 2023, 20:56
Z dniem 28 lutego br. nadejdzie jeszcze jedna zmiana
Informujemy, iż 28.02.2023 r., w związku ze zmianami technicznymi w zakresie doładowań, traci moc
Regulamin świadczenia Usługi Doładowań SIM USIM dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę.
Doładowania jednorazowe nadal będą dostępne na stronie internetowej
doladowania.virginmobile.pl.
Jednocześnie, Abonenci ofert Virgin Mobile na Kartę uzyskują możliwość wykonywania doładowań
jednorazowych i cyklicznych w aplikacji mobilnej Play24, którą można pobrać za darmo w Sklepie
Play lub App Store.
Na stronie internetowej doladowania.virginmobile.pl oraz w aplikacji mobilnej Play24 dostępne
będą doładowania dowolną kwotą z zakresu 5-300 zł. Udostępnione zostaną następujące metody
płatności: karta płatnicza, BLIK, przelew bankowy, Google Pay, Apple Pay.
czyli zmiana z Blue Media na PayU
https://virginmobile.pl/media/documents ... 2023_r.pdf
 #1142522  autor: Karlos20
 26 sty 2023, 21:35
Jeśli przejdą na systemy doładowań w Play, to zakup usługi/pakietu poprzez PayPal z pominięciem zasilenia salda konta głównego nie będzie możliwy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142580  autor: MariuszY
 27 sty 2023, 16:03
Karlos20 pisze:
26 sty 2023, 21:35
Jeśli przejdą na systemy doładowań w Play, to zakup usługi/pakietu poprzez PayPal z pominięciem zasilenia salda konta głównego nie będzie możliwy.
I to jest największy ból wprowadzanych integracji. Do tej pory mogłem utrzymywać ważny numer bez jakiegokolwiek doładowania, nawet z zerowym kontem, bo zakup płatnego pakietu za 3zł wystarczał do przedłużenia konta. Ciekawe czy po tych wszystkich "integracjach" aktywacja Mini3 nadal będzie wydłużała ważność konta o rok :?:
  • Strona 179 z 200
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 200
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 200