DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 167 z 199
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 199
 #1127798  autor: areksz
 05 lut 2022, 19:42
witam,
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni. Dzwoniłem dziś na infolinie pan Dawid nie chciał zastrzec owych danych, by pisać maila powiedział do nich. Dzień wcześniej napisałem zgłoszenie przez ich aplikację byłem zalogowany i tu znowu zonk niewystarczające dane(brak pesel,brak numeru karty i by zadzwonić na infolinie).
Takie odbijanie piłeczki by nic nie zrobić , czy handlują danymi na lewo bo taka opieszałość? U innych operatorów trwa 10sekund i po temacie .
Mieliście podobny problem, z zastrzeżeniem danych?
 #1127802  autor: Remington
 05 lut 2022, 20:44
Coś mylisz. Zgody marketingowe są jednoznacznie określone i możesz w CMOK zapytać jakie masz udzielone i je pozmieniać. Tylko Freemium chyba przewidywało zgodę na przekazywanie danych innym firmom.

Za to spis abonentów, czyli tzw. biuro numerów to coś zupełnie innego.
 #1127837  autor: TeleCypisek
 06 lut 2022, 12:23
areksz pisze:
05 lut 2022, 19:42
witam,
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni.
Te telefony raczej nie mają nic wspólnego z operatorem, a tym bardziej ze zgodami marketingowymi. Po prostu Twój numer wpadł do jakiejś nielegalnej bazy danych i w rzeczywistości te telefony nie mają nic wspólnego z marketingiem, prędzej chodzi o wyłudzanie danych osobowych.
Jak następnym razem zadzwonią to spytaj , kto jest administratorem Twoich danych osobowych; zobaczysz, że natychmiast rozmowa się zakończy.
Nie miałeś przypadkiem kontaktu z jakąś firmą windykacyjną?
 #1127941  autor: areksz
 08 lut 2022, 09:13
kogo mam się zapytać bota? ściemniacza ,który dzwoni i się przedstawia para raz tymi samymi danymi i dzwoni z Wrocławia i z Lublina,Gdańska? Na pytanie rzut słuchawką. Napisałem ogólnie: zastrzeżenie do spisu abonentów , zastrzeżenie zgód marketingowych bez znaczenia nie chcą zastrzec nawet zgód marketingowych.
Dziwne telefony ruszyły jak numer zalogował się do virgin w Plusie i Play była cisza tu atak..
 #1127944  autor: Remington
 08 lut 2022, 09:28
areksz pisze:
08 lut 2022, 09:13
nie chcą zastrzec nawet zgód marketingowych.

W to nie wierzę. Dzwonisz do CMOK pytasz jakie masz udzielone zgody i co odpowiadają? Muszą mieć je zarejestrowane, bo zbierali od każdego aktywującego Freemium. Jakby co zawsze możesz napisać na [email protected] , choć nie gwarantuje to kompetentnej obsługi.

Tu masz szczegółowy opis swoich praw wynikających z RODO:
https://virginmobile.pl/moje-dane
 #1128556  autor: S6k
 20 lut 2022, 19:17
Virgin Mobile na kartę. Stan konta zero złotych. Konto ważne do stycznia 2023 roku. Czy będzie działać lejek 32 kb/s do końca ważności konta mimo braku środków na koncie ?
 #1128953  autor: bazooka
 05 mar 2022, 15:08
No to jak to jest ostatecznie: Virgin Mobile jest taryfą czy osobnym podmiotem i tylko z tym samym właścicielem :?:
Rozumiem, że migracja jakimiś kodami między Virgin a Play na kartę nie będzie nigdy możliwa :?:
 #1128955  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 15:18
@bazooka
Virgin nadal jest utrzymywany jako oddzielny operator ze wszystkimi konsekwencjami (bonusy za przeniesienie itp). Może kiedyś scalą, jak będzie im to się opłacać finansowo, może nigdy nie scalą, może komuś sprzedadzą dalej...
Na razie bez zmian. Wszystko po staremu. Nie przeniesiesz się z Virgin do Playa, i odwrotnie, kodem.
 #1128958  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 15:32
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 15:18
Virgin nadal jest utrzymywany jako oddzielny operator ze wszystkimi konsekwencjami ...
Nie do końca Babciu - połączenia z VM do Play nie nabijają minut w ramach playowych "Zbieraj Minuty".
:lol:
 #1128959  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 15:36
R.Mandano
O, to faktycznie ciekawe. Czy przed przejęciem nabijały?

--------------Edycja-----------------------
Znalazłam regulamin. Według mnie, przed przejęciem Virgin przez Playa, też nie nabijały, ale nie znam tego z praktyki.

https://www.play.pl/resources/pdf/Regul ... w_Play.pdf

4.Usługa „Nowe Zbieraj minuty” jest nieaktywna w odniesieniu do połączeń głosowych przychodzących od przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 w zakresie wykorzystywania Sieci Telekomunikacyjnej P4 dla potrzeb świadczenia usług telekomunikacyjnych pod własną marką lub hurtowej odsprzedaży usług P4 oraz dla połączeń konferencyjnych.
 #1128966  autor: R.Mandano
 05 mar 2022, 16:26
babciagienia1p pisze:
05 mar 2022, 16:10
Pewnie tak samo jest ze wszystkimi MVNO korzystającymi z infrastruktury P4 (Viking, UPC, Vectra).
Babcia chyba nie rozumie, że np. Orange też korzysta w infrastruktury P4 (i na odwrót) - bo tak działa SIEĆ GSM, odkąd uruchomiono roaming krajowy.
Więc plajowy regulamin tej usługi (zbieraj minuty) jest po prostu z kapelusza ...
:lol:

VM to - wg Babci - osobna sieć ze wszystkimi konsekwencjami, ale wg regulaminu jednak nie ze wszystkimi konsekwencjami.
:lol: :lol: :lol:
 #1128969  autor: babciagienia1p
 05 mar 2022, 16:42
@R.Mandano
Możliwe, że nie rozumiem. Człowiek uczy się do końca życia.
Doprecyzowując - chodziło mi, i tak jest w regulaminie, o operatorów MVNO opierających swe działanie na infrastrukturze Playa, którzy zawarli z P4 stosowne umowy.
W ramach roamingu krajowego Play korzysta z infrastruktury Orange, w drugą stronę nie ma roamingu krajowego (poza połączeniami alarmowymi). Orange nie korzysta z infrastruktury Playa i nie jest operatorem MVNO opierającym swoje działanie na tej infrastrukturze.

Swoją drogą, nie odpowiedziałeś czy przed przejęciem Virgin przez Playa połączenia z Virgin do Playa nabijały minuty. Według regulaminu nie nabijały, a początek dyskusji zaczął się od pytania @bazooka czy doszło już do pełnej fuzji po przejęciu.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2022, 16:49 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1128970  autor: Remington
 05 mar 2022, 16:49
Skoro „…przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 …” to czy Play gdziekolwiek upublicznił listę takich podmiotów? My wiemy jacy MVNO opierają się o kogo, ale skoro oficjalnie kogoś wykluczają to powinni jednoznacznie wskazać kogo.
  • Strona 167 z 199
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 199
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 199