witam,
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni. Dzwoniłem dziś na infolinie pan Dawid nie chciał zastrzec owych danych, by pisać maila powiedział do nich. Dzień wcześniej napisałem zgłoszenie przez ich aplikację byłem zalogowany i tu znowu zonk niewystarczające dane(brak pesel,brak numeru karty i by zadzwonić na infolinie).
Takie odbijanie piłeczki by nic nie zrobić , czy handlują danymi na lewo bo taka opieszałość? U innych operatorów trwa 10sekund i po temacie .
Mieliście podobny problem, z zastrzeżeniem danych?
czy w Virgin jest problem z zastrzeżeniem danych osobowych w celach marketingowych (spisie abonentów)?Odkąd mam u nich cztery numery to syf z czystej polski, fotowoltaiki i " medycyny" dzwonią jak pooje/**ni. Dzwoniłem dziś na infolinie pan Dawid nie chciał zastrzec owych danych, by pisać maila powiedział do nich. Dzień wcześniej napisałem zgłoszenie przez ich aplikację byłem zalogowany i tu znowu zonk niewystarczające dane(brak pesel,brak numeru karty i by zadzwonić na infolinie).
Takie odbijanie piłeczki by nic nie zrobić , czy handlują danymi na lewo bo taka opieszałość? U innych operatorów trwa 10sekund i po temacie .
Mieliście podobny problem, z zastrzeżeniem danych?