DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 187 z 199
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 199
 #1145576  autor: Karlos20
 14 mar 2023, 10:50
adrjannn: jeśli ten numer Ty obsługujesz, to babcia nic ze swojej strony nie musi robić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145577  autor: Window
 14 mar 2023, 11:47
Mnie bardziej od obowiązku logowania się na aplikacje Play24 irytuje mnie sposób logowania że trzeba podać kod SMS za każdym razem na komputerze albo na smartfonie
 #1145717  autor: MariuszY
 15 mar 2023, 19:59
Jary pisze:
15 mar 2023, 18:52
Tak ogólnie, to VM schodzi na psy. Sprawdzanie kodem *222# stanu pakietów - nie działa, logowanie z peceta do konta przez adres mailowy - nie działa.
To nie VM schodzi na psy, tylko Play rozpoczął proces marginalizacji tej oferty. Sprawdzanie pakietów *222# działa, ale nie daje teraz wyniku łącznie wprost, a po dalszym "wyklikaniu" osobno dla min/sms/dane. Logowanie przez przeglądarkę/apkę VM pozostało tylko dla ofert abo - prepaid przeniesiony do Play24.
Jeszcze sobie popłaczemy po starym, dobrym VM... :smt056
 #1145720  autor: Michuuuu
 15 mar 2023, 20:10
Te śmieszne ograniczenie prędkości do 70Mb/s zostało zniesione czy dalej jest? Przeglądałem cały regulamin i nie znalazłem wpisu na ten temat, może coś zmienili po migracji.
 #1145756  autor: MariuszY
 16 mar 2023, 08:34
Jary pisze:
15 mar 2023, 20:36
Sprawdzanie stanu pakietów kodem *222# nie działa, nagłówek jest "Wybierz i aktywuj pakiet:" i dalej 5 pakietów do wyboru.
Sprawdzenie pakietu nie działa u Ciebie, bo u mnie działa po wybraniu *222#, wejściu w "Konto" i wybraniu właściwego kodu w submenu. Jesteś pewien, że masz aktywny pakiet mini?
U mnie przy aktywnym mini3 wszystko jest jak opisałem. *222# nie działa tak jak przed integracją systemów - nie pokazuje stanu pakietów od razu po wybraniu kodu - wyłącznie przez kody dodatkowe, w submenu.
 #1145765  autor: Jary
 16 mar 2023, 09:38
Wydaje mi się, nie nie piszemy o tym samym. A więc od początku.
W kontaktach mam zapisany numer *222# po nazwą "stan pakietów. Dotykam i otrzymuję SMS o treści "Wybierz i aktywuj pakiet:" Dalej nazwy pięciu różnych pakietów do aktywacji i okno dialogowe z kursorem .Jaki mam pakiet i jego stan, to widzę na pececie w zakładce "stan konta" . Przed połączeniem VM z Playem wszystko z kodem działało normalnie.
Aplikacji Play24 nie mogę uruchomić na telefonie, zawsze wyskakuje błąd po wpisaniu numeru. Auto konfiguracja telefonu też nie działa, wyskakuje błąd. Telefonu zmieniać nie chcę, bo wszystko pozostałe działa bardzo dobrze. Tak to wygląda :-)
 #1145770  autor: MariuszY
 16 mar 2023, 11:23
@Jary: Piszemy o tym samym. Sposób wyboru (z kontaktów czy z klawiatury) nie ma tutaj znaczenia. Info o treści którą podałeś mam na numerach VM bez aktywowanego pakietu mini. Na numerze z aktywnym pakietem mini3, po wybraniu kodu *222# otwiera się menu z wyborem dalszych opcji - jak opisałem. Tak trudno upewnić się czy stan konta wskazuje na pobraną opłatę za pakiet? Jeśli takowy nie jest aktywny to info zwrotne będzie jak opisujesz.
Dodatkowo po aktywacji/odnowieniu pakietu mini przychodzą SMS'y. Czy otrzymałeś takie?
 #1145808  autor: ruki101
 16 mar 2023, 18:04
@Remington " Rejestracja numeru nie powiodła się
Wybrany operator jest nieprawidłowy "

EDIT: Powyższy komunikat występuje zarówno przy próbie rejestracji podając : Virgin Mobile bądź Play.
Dzwoniłem do VM i muszę iść do salonu PLAY aby zarejestrować numer ( powiedziano mi, że mają problem z rejestracją przez bankowość internetową ) - no dosłownie cyrk :shock:
 #1145915  autor: ruki101
 17 mar 2023, 16:16
@bogna22 , jesteś tego pewna ? :) kiedy ostatnio próbowałaś zarejestrować numer w VM korzystając z Millennium ? używałaś tylko apki czy rejestrowałaś na komputerze ?
EDIT : Wczoraj wybrałem VM i nic to nie dało, komunikat jak powyżej .
EDIT2 : Przez apke także nie udało mi się wczoraj i dzisiaj zarejestrować, przez apke odrobinę inny komunikat, ale także piszą, że nie udało się zarejestrować karty SIM.
 #1145949  autor: ruki101
 18 mar 2023, 18:43
@bogna22 i wszystko stało się jasne w tym momencie :) , po słynnych zmianach "systemowych " począwszy od 28 lutego / 1 marca został spaprany system rejestracji prepaidów w VM.
Oczywiście w dalszym ciągu nienaprawiony ( dzisiejsze próby rejestracji zakończone fiaskiem ) , zastanawiam się czy da się / jest sens reklamowania "tego czegoś" .
  • Strona 187 z 199
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 199
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 199