DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 175 z 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200
 #1137491  autor: pakierhakierxd
 23 paź 2022, 16:02
a mnie virgin .....
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz :P
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 19:10 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: proszę bez wulgaryzmów

Pozdrawiam :)
 #1139211  autor: neotele
 02 gru 2022, 11:13
Jak to jest ze środkami na koncie (czy nie przepadają?) i z ważnością na połączenia przychodzące, po zakończeniu ważności konta na połączenia wychodzące?

Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..

W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."

Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
 #1139422  autor: AgnieszkaMalkowska
 06 gru 2022, 16:16
neotele pisze:
02 gru 2022, 11:13
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Wygaszałam niedawno jedną z kart i 3 marca wygasły rozmowy wychodzące a przychodzące miałam do 3 maja jednak w tym dniu wydłużyły się znowu o 2 miesiące i dopiero 2/3 lipca numer został wyłączony.
 #1140164  autor: MariuszY
 21 gru 2022, 15:33
U mnie na kilka aktywnych numerów póki co głucho, ale widząc jasny trend Play'a do uśmiercenia rocznej ważności konta to spodziewam się powtórki z już ogłoszonych zmian w cennikach fioletowych, a wtedy VM straci sens istnienia (podobnie jak odNowa w Play).
 #1140172  autor: Karlos20
 21 gru 2022, 16:20
lee: nie ma takiej możliwości. Virgin działa na innej platformie, która jest uboga w takie dobrodziejstwa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140178  autor: lee
 21 gru 2022, 17:01
No tak. O tym poinformują w następnym komunikacie. Ups.... Oby nie! Nie mniej jednak w tym przypadku to już nie moje podstawowe numery. Jeden wywalę drugi przeniosę i odzyskam skarbonkę. Jak jesteś chamie chytry to.....
 #1140179  autor: Karlos20
 21 gru 2022, 17:09
A pomyśleć, że to Play zaczął rewolucję na rynku telko. Jak im pouciekają klienci, zrozumieją swój błąd - chyba, że dalej będą namawiać na abonamenty, to przeżyją.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140180  autor: AgnieszkaMalkowska
 21 gru 2022, 17:09
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 16:13
Info o zmianach w ofercie Virgin było 2 tygodnie temu.
Wysyłali e-maila? Bo nie kojarzę ale może usunęłam z rozpędu bo Virgin mam na mailu wp którego od dawna nie używam.
Właściwie to bym chętnie pozbyła się tego numeru a więc jak wysłali to tam zawsze jest możliwość niezaakceptowania zmian co bym chętnie zrobiła.
  • Strona 175 z 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 200