DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 139 z 200
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 200
 #1023277  autor: trotefazy
 02 paź 2018, 19:33
Podejrzewam, że musisz poczekać. Od razu nie zawsze wskakuje
 #1023279  autor: pantin
 02 paź 2018, 19:38
Tak się objawiało we Freemium jak się zawieszał. Jak nie wskoczy w 24 godziny, trzeba będzie dzwonić.
 #1023885  autor: jedrek
 04 paź 2018, 14:15
Czy Virgin nadal nie posiada rzeczywistej usługi "Kto dzownił?"
U innych działa to domyślnie bez żadnych kombinacji alpejskich.
A w vIrgin na jednym numerze jak wyłączy się telefon i próbuju się na niego dodzwonić z innego numeru (obojętnie jaki operator), to u osoby próbującej wbić się na taki wyłączony z zasięgu numer virgin, pojawia się niepokojąca cisza i nic więcej, albo efekt taki jakby sieć była przeciążona i podobne do wyrzucania z sieci i takie szybkie pikanie tonu ti, ti ,ti ,ti. Jeszcze inny numer virgin gdy wyłączony, dziwnym trafem do osoby dobijającej się daje info zwrotne, że posiadacz tego numeru ma wyłączony telefon, ale też na ten virgin nie przychodzi żadne info kto się dobijał. Kilka lat wstecz virgin miał jakiś krótki kod, którym można było jakąś taką protezę włączyć i dostawać info zwrotne w sms kto dzwonił, gdy mieliśmy wyłączony telefon. Dziś nie ma śladu po tym, że ktoś się próbował dobijać (czyli tak jakby po cichu ktoś to dezaktywował), mimo że jak pamiętam kiedyś to aktywowałem i działało.
Jeżeli Virgin tak ma działać, wykastrowane z popularnych, oczywistych dziś funkcjonalności (gdzie u innych "kto dzwonił" działa na dzień dobry, bez potrzeby kombinacji alpejskich), to marnie widzę ich rozwój. Chyba, że już to dziś poprawione jest i jakiś nowy kod to aktywuje? Tak abym dostawał na taki numer info kto się dobijał, a dzwoniący potem miał również info, że numer wyłączony już się pojawił w sieci i można próbować kręcić do niego.
 #1023922  autor: ManiacGSM
 04 paź 2018, 17:01
Remington pisze:Nie ma darmowych obiadów, ktoś musi za to płacić. Nawet Freemium nie opłacał się Virginowi mającemu potężne finansowanie z EBOiR, to jak im ma się spiąć...

Ale póki są za free, grzech nie skorzystać ;).
Nie chcę się kłócić ,ani nic z tych rzeczy- ale myślałem ,że skoro marka nazywa się Virgin to mają kasę z wysp (UK) , lub ze Stanów. Skoro należy do gościa z takim portfelem.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #1023926  autor: Remington
 04 paź 2018, 17:19
Może mieli na początku, ale ich obecne związki z Bransonem wydają się nikłe:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... wska-oliwa
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -raz-drugi
https://www.rp.pl/artykul/1141812-EBOR- ... urcji.html

Sama obecna prezes w to zainwestowała.

Nawiasem mówiąc, ciekawie brzmi artykuł https://www.telko.in/virgin-mobile-podn ... -o-18-proc, gdzie mowa jest o tym, że pod koniec 2017 r. Virgin mógł się zwinąć...
 #1024011  autor: zwariowany.kurczak
 05 paź 2018, 01:00
Czyli telemetria "janusz" z freemium przejdzie na pakiet za 3zł, czy poleci po RWK i lejek 32kbps?
Może super drogi RWK i 3GB/5zł w Plus prosto?

Ogólnie telemetria Virgin za 3zł jest ok :D a na necie jazda iz niby fremium był masowo montowany w M2M???
 #1024055  autor: piechucki
 05 paź 2018, 10:01
Pytanko: czy kiedy kończy się pakiet minut lub smsów lub GBów w ofertach "Mini" to sieć przysyła jakiegoś sesemesa czy trzeba kontrolować konto, a w razie nieogarnięcia tematu "ciągnie" z konta głównego?
 #1024649  autor: Peihaaa
 09 paź 2018, 01:33
[url]Witam. Czy komus internet u tych ćwoków chodzi podobnie?Tzn dziala 5 sekund po czym przestaje działać na 30sekund chociaż połączenie lte plus ciągle widnieje Walczę W Uke z nimi ale póki co ciągle przegrana pozycja. Dodam że na innym telefonie ta karta dziala tak samo.
 #1024741  autor: Karlos20
 09 paź 2018, 12:20
Bo w Virgin zawsze net działał gorzej na macierzystym zasięgu Play niż w samym Playu lub jego konkurencie Mobile Vikings. Sieć chciała się co nieco uniezależnić się od P4 tworząc swoją platformę billingową, ale coś im nie wyszło.
Jeszcze trochę, a będziemy wspominać "dziewicę".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1024742  autor: Peihaaa
 09 paź 2018, 12:20
Ja mam u nich abo 24 m i jestem w czarnej dup... Jak zmienię zasieg na co innego to mam h+ i internet niema za wielkiej prędkości. Zglaszales to do nich? Jakieś mądre odpowiedzi?
 #1024873  autor: szyman12
 09 paź 2018, 21:48
Czy może ktoś powiedzieć ile kart SIM ma aktywnych Virgin Mobile i (sorry za lekki offtopic) Viking Mobile?
 #1024987  autor: Robin560
 10 paź 2018, 12:44
coś koło 1,3mln jak dobrze pamiętam.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1025001  autor: jutek
 10 paź 2018, 13:18
O wiele mniej, Virgin miało problem z dobiciem do 0,5mln a Viking jeszcze do 100tys. nie dotarł.
 #1025175  autor: szyman12
 11 paź 2018, 12:15
Dzięki za info. jutek był bliżej prawdy. Nie mogę znaleźć info o Vikingu, natomiast Virgin w zeszłym roku już po okresie rejestracji miał 412 tyś klientów.
 #1025858  autor: marcin19883
 14 paź 2018, 15:23
Kilka dni temu wysłałem emaila z zapytaniem. Niestety nic sie nie zmieniło w poziomie obsługi. Zero odpowiedzi. :(
 #1027048  autor: kristronik
 18 paź 2018, 16:00
Czy ktoś jeszcze oprócz mnie ma problemy z błędnym rozliczaniem pakietów internetu ? tzn. na bilingach ubywa więcej niż w rzeczywistości zostało zużyte.
Kilkukrotne rozmowy z CMOK nic nie dają (to jak kopanie się z koniem).
  • Strona 139 z 200
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 200
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 200