DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 166 z 200
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 200
 #1125528  autor: kitakrzys
 14 gru 2021, 19:16
Karlos20
Ale ja już wszystko przeczytałem i tam nie ma odpowiedzi na moje pytania, dlatego przedstawie problem jeszcze raz dokładnie:
Chciałem dorejestrowac kolejny numer do juz zarejestrowanego w salonie ale poprzez strone www
Znalazłem że moge to zrobić rejestrując się i logując tutaj: https://virginmobile.pl/logowanie
Wchodze i widze coś takiego: Nowy numer dodaj ..... (przez sms lub przez puk+nr karty sim) i teraz pytania:
1. Czy wybierajac przez puk+nr karty sim - wpisuje dane nowego numeru
2.Jesli pkt. 1 = TAK to gdzie się podaje numer głowny, bo chyba nowe numery muszą być do jakiegoś głownego przypisane
3. A może najpierw nalezy dodać numer głowny ( zarejestrowany w salonie) a dopiero Te nowe
4.Czy dorejestrowujac nowy numer przez puk+nr karty sim - przychodzi jakis sms potwierdzajacy na telefon czy tez wszystko załatwia puk+nr sim ( system wie co do czego przypisac)
5.
 #1125542  autor: Karlos20
 15 gru 2021, 00:32
kitakrzys
Kartę Virgin rejestrujesz najszybciej w punkcie partnerskim, w którym sprzedają startery Virgin. Jeśli jesteś klientem Banku Millennium i korzystasz z aplikacji tego banku, bądź bankowości internetowej na komputerze, rejestrację zrobisz bez wychodzenia z domu. Sam mam Millennium i rejestruje startery poprzez aplikację banku. Trwa to 2 minuty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125658  autor: kamaz222
 17 gru 2021, 12:35
araww pisze:
12 gru 2021, 13:52
W dni dzisiejszym mój numer na kartę w Virgin Mobile został dezaktywowany (nie doładowałem go przez 365 dni).
Jak to wygląda z dezaktywacją karty. Czy virgin zawsze blokuje rok bez doładowania? Moja bez doładowania jest już 3 miesiące (mogę tylko odbierać) i nie wiem czy czekać jeszcze z doładowaniem czy nie?
 #1125661  autor: R.Mandano
 17 gru 2021, 14:09
kamaz222 pisze:
17 gru 2021, 12:35
Moja bez doładowania jest już 3 miesiące (mogę tylko odbierać) i nie wiem czy czekać jeszcze z doładowaniem czy nie?
Szkoda ci 5 pln na doładowanie i będziesz się dręczył kolejne 3 miesiące :?:
:wink:
 #1125887  autor: jamto02
 23 gru 2021, 16:37
Mam simy leżaki z Virgina po przeniesieniu w 07.2020. Dziś chciałem je odpalić i nic z tego. Mają jakiś graniczny czas do odpalenia?
 #1125913  autor: Karlos20
 24 gru 2021, 00:56
Oczywiście, że mają. Gdy karta choć raz była doładowana za minimum 5 zł, to 365 dni wychodzących + 60 dni na przychodzące liczone od dnia doładowania.
Przy braku doładowania aktywowanego startera: 30 dni wychodzących + 60 dni przychodzących liczone od daty aktywacji startera.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125917  autor: jamto02
 24 gru 2021, 09:00
Nie zrozumiałeś pytania. Pierwszy raz je odpaliłem po przeniesieniu. Przeniesienie było w 07 2020.
 #1125920  autor: neotele
 24 gru 2021, 09:57
Operatorzy dezaktywują nieużywane numery.
Z poniższego artykułu (na trochę inny temat) wynika, że u poszczególnych operatorów jest różnie z zwrotem numerów do puli, co następuje przeważnie po 3-12 miesiącach nieużywania numeru.
Źródło: https://tech.wp.pl/polska-nasze-dane-pr ... 551586433a
Ostatnio zmieniony 24 gru 2021, 19:52 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1125924  autor: jamto02
 24 gru 2021, 13:03
Ale np Play niby 3 lata. A Virgin i Play to niby teraz to samo. Co ciekawe jeden mi odpalił drugi nie ale nie mam 100% pewności że ta sama data przenosin. No i jeszcze chyba 6 szt mam :mrgreen:
 #1125928  autor: Remington
 24 gru 2021, 14:54
jamto02 pisze:
24 gru 2021, 13:03
A Virgin i Play to niby teraz to samo.

Tylko niby. Pierwszy należy do drugiego i to wszystko jak dotąd.
 #1126251  autor: Karlos20
 02 sty 2022, 15:25
columbo: kasę zachowasz, stracisz bonus 50% więcej do doładowania, możesz też stracić GB pozostałe na koncie (nie testowałem tego i nie chce, bo szkoda bonusu).
W taryfie "2012 bez kompromisów" opłaca się z kolei wymienić kartę SIM, działającą na platformie Virgin, zyskasz wtedy dostęp do LTE i 10GB gratis na 30 dni po aktywacji nowej SIM. Wymiana jest darmowa i nie powoduje migracji do taryfy #Wszystko, ale aby aktywować kartę trzeba zadzwonić do Obsługi Klienta Virgin (lepiej z innego numeru, bo kasują 39 gr/min).
Ostatnio zmieniony 02 sty 2022, 16:09 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126256  autor: columbo
 02 sty 2022, 15:56
ok karlos, kartę wymieniłem chyba 2 lata temu, więc raczej będzie ok. A ważność konta zostanie taka sama?
Poza tym, jakie są zalety taryfy 2012 oprócz bonusów doładowań? Jakby się chciało używać numeru w tej taryfie, to rozmowy są drogie i nie ma żadnych sensownych pakietów - chyba że o czymś nie wiem? Czyli w tej taryfie można korzystnie doładowywać, ale nie ma na co wydać sensownie tych środków.
 #1126257  autor: Karlos20
 02 sty 2022, 16:08
Jeśli Tobie zależy na bardziej aktywnym korzystaniu z telefonu, to aktywuj nowy pakiet, który jednocześnie zmieni taryfę.
Poza pakietami zarówno w 2012 jak i w taryfie #Wszystko stawki cennikowe są identyczne (39 gr/min, 25 gr/SMS, 32 kbps lejek neta).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126292  autor: KR2615
 03 sty 2022, 08:47
Przeszukałem temat ale nie mogę znaleźć odpowiedzi: ile czasu po otrzymaniu zamówionych starterów mam na ich aktywację? Niestety na pudełkach nie ma podanej daty ważności.
 #1126586  autor: columbo
 08 sty 2022, 16:44
O co chodzi? Wkładam kartę VM do smartfona, przychodzi wiadomość konfiguracyjna z ustawieniami, chcę ją zainstalować i potrzeba jakiegoś pinu. Pin od sim nie działa, od telefonu też. Nie ma ustawionego zabezpieczenia karty sim w telefonie.
  • Strona 166 z 200
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 200
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 200