DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 187 z 200
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 200
 #1145316  autor: lee
 10 mar 2023, 15:31
Może masz rację a może będzie tak że startery nie będą dostępne i nie będzie opcji przeniesienia do virgin.
Dowiedziałem się że jak chcę esim i obowiązkowa migracja do taryfy Play która esim obsługuje. No chyba że... w salonie nie mają wiedzy co będzie dalej....
Próbowałem i system nie przepuścił numeru do wymiany. Tyle w temacie.
 #1145319  autor: Window
 10 mar 2023, 15:59
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 15:25
@lee
Czyli co? Zmienią nazwę Virgin na inną?
W przypadku RBM przemianowali taryfy na Play 2.0, Play 2.1, Play Energy.
Albo mogą zmienić na play #chcewszystko
Dziwne że na stronie jest informacja że można przenieść numer w 5k punktach
 #1145537  autor: DarioS
 13 mar 2023, 14:45
W nocy nr z NJU przeniósł się Virgin ,ale nie idzie go doładować ani w Virgin ani na play24, dzwoniłem na *22 ale tam człowiek twierdzi że nr nie jest w Virgin tylko w Play, ale ja przeniosłem do Virgin i kartę przysłano mi z Virgin, napisał jakieś zgłoszenie da się coś jeszcze zrobić czy trzeba czekać ?
 #1145560  autor: MariuszY
 14 mar 2023, 07:04
adrjannn pisze:
13 mar 2023, 21:11
Działa Wam kod do sprawdzenia pozostałych minut w pakiecie Mini3 lub Mini9?
Ostatnio wyklikałem to przez menu po *222# - nie tak wprost jak kiedyś, tylko trzeba było jeszcze dodatkowe cyfry wysłać. Nie mam VM z pakietem pod ręką, więc nie podam dokładnie jakie. Na minuty to było "coś dużego" (7, 8 albo 9), bo pamiętam, że nie zmieściło się na pierwszej stronie menu i musiałem przejść "dalej".
 #1145562  autor: MariuszY
 14 mar 2023, 07:24
@adrjannn: Teraz też działa - kilka dni temu tak sprawdzałem. Tylko teraz nie podaje "wyniku" od razu po wbiciu kodu, ale otwiera menu wyboru "co chcesz sprawdzić" - tam wybrałem "dalej", właściwą cyfrę i "wyślij". Wtedy przychodzi wartość minut w pakiecie. Jak poczekasz do wieczora to sprawdzę jeszcze raz - teraz nie mam karty z aktywnym mini pod ręką.
 #1145564  autor: Karlos20
 14 mar 2023, 09:00
Zamiast marudzić, polecam skorzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145568  autor: neotele
 14 mar 2023, 09:28
Karlos20 pisze:korzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.
Niestety, to wymuszane kierowanie klienta do aplikacji mobilnych, to chore podejście P4 (a także pozostałych operatorów), albowiem:
- nie każdy użytkownik P4 dysponuje smartfonem,
- aplikacji nie da się uruchomić na starszych smartfonach,
- poruszanie się po aplikacji mobilnej, ze względu na wielkość ekranu, jest toporne w porównaniu do przeglądarki w komputerze,
- funkcjonalność aplikacji mobilnej jest ograniczona w porównaniu do wersji przeglądarkowej.
 #1145575  autor: adrjannn
 14 mar 2023, 10:25
Karlos20 pisze:
14 mar 2023, 09:00
Zamiast marudzić, polecam skorzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.
Szczególnie ma to zrobić babcia, która posiada telefon Manty Senior z 2G/3G z klawiszami :)
 #1145576  autor: Karlos20
 14 mar 2023, 10:50
adrjannn: jeśli ten numer Ty obsługujesz, to babcia nic ze swojej strony nie musi robić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145577  autor: Window
 14 mar 2023, 11:47
Mnie bardziej od obowiązku logowania się na aplikacje Play24 irytuje mnie sposób logowania że trzeba podać kod SMS za każdym razem na komputerze albo na smartfonie
 #1145717  autor: MariuszY
 15 mar 2023, 19:59
Jary pisze:
15 mar 2023, 18:52
Tak ogólnie, to VM schodzi na psy. Sprawdzanie kodem *222# stanu pakietów - nie działa, logowanie z peceta do konta przez adres mailowy - nie działa.
To nie VM schodzi na psy, tylko Play rozpoczął proces marginalizacji tej oferty. Sprawdzanie pakietów *222# działa, ale nie daje teraz wyniku łącznie wprost, a po dalszym "wyklikaniu" osobno dla min/sms/dane. Logowanie przez przeglądarkę/apkę VM pozostało tylko dla ofert abo - prepaid przeniesiony do Play24.
Jeszcze sobie popłaczemy po starym, dobrym VM... :smt056
  • Strona 187 z 200
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 200
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 200