DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 143 z 199
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 199
 #1068626  autor: TeleCypisek
 29 mar 2019, 15:53
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
Ja dostałem SMS-a z przeprosinami, ale tylko z kodem na 1 GB.
Skąd wziąłeś kod na 10 GB?
 #1068630  autor: ign123
 29 mar 2019, 16:32
TeleCypisek pisze:
29 mar 2019, 15:53
Ja dostałem SMS-a z przeprosinami, ale tylko z kodem na 1 GB.
Skąd wziąłeś kod na 10 GB?
Na obsługiwane przeze mnie dwa numery przyszły smsy z kodem na 1GB (został odpalony wczoraj wieczorem), kod na 10GB (odpalony dzisiaj rano) znalazłem tutaj: https://www.pepper.pl/comments/permalink/2134903
W sumie wpadło 11GB na oba numery.
 #1068686  autor: ganc2
 30 mar 2019, 10:01
panowie ten pakiet jest bezpieczny dla taryfy 2012? nie ma małym drukiem zastrzezenia ze aktywacja pakietu zmienia taryfe? bo regulaminu nie moge sie dokopac, nie ma ani we wpisie w blogu, a era dawniej lubila robic takie numery, play tez jakimis prostymi kodami ktore mozna bylo nawet przypadkiem wbic zmienial taryfe
 #1068792  autor: ign123
 31 mar 2019, 16:04
rojal56 pisze:
31 mar 2019, 15:12
Czy można dostać bonus przeprosinowy 11 GB bez wykupionego pakietu mini?
Tak, na obu numerach jest "zawieszony" Freemium (od lutego), aktywne są tylko pakiety 1GB/2zł.
 #1068798  autor: Tint123
 31 mar 2019, 16:47
Ja nie dostałem przeprosinowego SMS. Prawdopodobnie to dlatego, że awaria po prostu mnie nie dotyczyła. Wyżej wymienione kody także nie działają. W zamian tego dostałem niechciany "prezent" - Freemium nie zostanie przedłużony na następny okres (chociaż i tak długo działał :D).
 #1068808  autor: Window
 31 mar 2019, 19:52
1) Jaki jest APN na internet?
2)Dlaczego gdy dzwonię jest komunikat nie ma takiego numeru mimo że numer jest?
 #1068821  autor: TeleCypisek
 31 mar 2019, 23:14
Remington pisze:
31 mar 2019, 16:29
Zawieszony Freemium daje możliwość aktywacji pakietów dodatkowych... bezterminowo.
A po czym poznać, że #Freemium jest "zawieszony"?
Bo od operatora otrzymywałem dość sprzeczne ze sobą komunikaty, np. że pakiet #Freemium będzie aktywowany, a wcale aktywowany nie został, ale dodatkowy pakiet z oferty #Freemium jednak udało mi się uruchomić!
Czy jeśli aktywowałem pakiet #MINI 3 to mogę jeszcze mieć #Freemium "zawieszony"?
Czy w takiej sytuacji da się uruchomić dalsze pakiety dodatkowe przypisane do oferty #Freemium? Bo w aplikacji mobilnej tych starych "pakietów za półdarmo" nie widzę, widzę tylko te nowe.
 #1068822  autor: pantin
 31 mar 2019, 23:44
Masz komunikat wtedy
Obecnie korzystasz z pakietu Freemium, masz 0 minut, 0 SMS i 0 MB.
Jak możesz aktywować MINI3 (lub już aktywowałeś) i masz go po wklepaniu *222# tzn. że już nie wrócisz do Freemium.
 #1068971  autor: PABLOTECH
 03 kwie 2019, 00:13
ign123 pisze:
29 mar 2019, 12:27
Darmowe paczki netu:
10GB: *222*10*10#
1GB: *222*1*1#

Na dwóch kartach odebrałem oba pakiety (11GB). Kody ważne do końca kwietnia, pakiety ważne do końca aktywnego pakietu "nadrzędnego", np. mini3 (nie wiem, jak to fachowo nazwać).
Potwierdzam działanie obu kodów. Dziś wklepane na numerze z MINI3, MINI9 oraz na dezaktywowanym FREEMIUM. Na każdym z nich zagościło po 11 GB ważne do 2 maja :smt006 thx
 #1069024  autor: Window
 03 kwie 2019, 18:37
Hahaha Virgin
Numer został zablokowany ze względu na generowanie dużego obciążenia na sieci. Obciążenie było na tyle duże, że nasz system zakwalifikował je jako generowane nie w celu przekazywania informacji.
Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
 #1069026  autor: macqmacq
 03 kwie 2019, 18:49
Window pisze:
03 kwie 2019, 18:37
Hahaha Virgin
Numer został zablokowany ze względu na generowanie dużego obciążenia na sieci. Obciążenie było na tyle duże, że nasz system zakwalifikował je jako generowane nie w celu przekazywania informacji.
Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
Proste - złożyć reklamację! :-D
 #1069123  autor: maniek89
 05 kwie 2019, 20:18
Window pisze:Dodam że nie dzwoniłem ani nie pisałem SMS-ów.
Co byście radzili abym ja zrobił?
Dziwne, takie blokady nie są za nic. Złóż reklamację, odblokują.
  • Strona 143 z 199
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 199
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 199